Gå til innhold

Spørsmål til store jenter som dater/er single

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ung mann som har en preferanse for større damer. Alt fra fyldige til veldig store. Jeg går ikke først og fremst etter kropp, det må være en helhet, både i personlighet og ansikt, men helt klart så er (over)vekten en del av det som gjør mest utslag. 

Jeg lurer på om dere som er større, hva tenker dere om at en mann har dette som en del av tennemønsteret? Er det slik at du treffer oftest slike menn, og er det slik at vi som har denne preferansen (FA, fat admirer, som det heter), er veldig fokusert på det, eller er det bare en liten del av oss, (sånn som at vi også ikke ser på dere først og fremst som overvektige, men også som en helhetlig person)?

Så av ren nysgjerrighet lurer jeg også på om det er mer vanlig å treffe sånne som meg online, eller om du og treffer slike ute? (Virker som om de fleste dater online nå uansett). Og er det bare meg, eller er de fleste FA's mest glad i store mager? 😏 Hva tenker dere damer om det?

Anonymkode: 3a4e8...fda

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel en bonus når du som mann blir tent på dama du er sammen med...!

Eksen min tente på godene som fulgte med at jeg ikke var supertynn.. Elsket store pupper og en stor rumpe, kjempeglad i meg for den jeg var og det satte jeg pris på. For han gjorde det ikke noe at jeg ikke drakk brus, ikke spiste godteri og kun spiste sunn kost, men han ba meg ofte om å ikke bli tynnere fordi han elsket kroppen min som den var. til og med skrøt til kompisene om hvor digg jeg var og at han aldri hadde opplevd så god sex før.

Det er ikke mange av dere!

Anonymkode: 69ddc...e3e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare fra avslutningen av innlegget ditt høres du ut som om du er godt inni fetisjeringen i stedet for å se etter helheten, og da hadde jeg hoppet over deg. De jeg har datet og hatt god kjemi med har ikke engang sagt noe om kroppen ut over helt vanlige kompliment som kan passe til alle kroppstyper i hverdag og under sex. Ingenting relatert til at den er større, selv om jeg vet at de liker store damer. De har bare ikke hatt det fokuset, og det er ganske deilig. For selv om jeg er glad i kroppen min har jeg ingen behov å stadig høre at den er en viss type. Akkurat som en ikke går rundt og sier "ååå så deilig og tynn du er" til en partner. 

Jeg dater menn som kan like større damer fordi attraktivitet skal gå begge veier. Klart en vil være med en som liker utseendet også. Har ikke problemer med at han bare liker de med mer på kroppen, og har heller ikke et problem med det om han liker alle mulige type kropper. Likevel kommer en ingen vei om ikke personligheten er en match. Treffer de både i person og på nett, men synest jo klart det er lettere å finne dater online siden flere sider gir mulighet for å liste opp hvilke kroppstyper en liker. Da kan jeg også ta initiativ i stedet for å vente på kontakt for å være sikker på at han ikke har noe i mot overvektige. 

Anonymkode: 34207...b8c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Takk for at dere tar tid til å svare her.

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mange av dere!

Nei, i alle fall som ikke sier det høyt på samme måte.

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare fra avslutningen av innlegget ditt høres du ut som om du er godt inni fetisjeringen i stedet for å se etter helheten, og da hadde jeg hoppet over deg.

Nå spissformulerer jeg kanskje litt i dette innlegget, (også grunnen til at jeg skriver anonymt). Men helheten er helt klart viktigst, ikke bare selve størrelsen/vekten. For min del.

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likevel kommer en ingen vei om ikke personligheten er en match. Treffer de både i person og på nett, men synest jo klart det er lettere å finne dater online siden flere sider gir mulighet for å liste opp hvilke kroppstyper en liker.

Sant, klart det. Noen har "stor og frodig" eller "noen kilo ekstra", som jeg innrømmer jeg alltid haker av. Men jeg liker også gjerne kvinner som er langt større enn som så.

Bare av nysgjerrighet, siden dere to har svart, er dere godt over 40 i BMI, eller under? Slik at jeg vet hva jeg forholder meg til. For om dere er av typen 5kg ekstra, så blir det liksom urelevant.

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste jeg vet er feite jenter liker tynne gutter. Pulte en feit jente hun sa at hun fikk vondt i fitta jepp greia mi er lang og brutal.

Anonymkode: cc814...565

Skrevet

Du vet jo at vi ikke går etter utseende men det vakre innvendig. 

Skrevet

Vel, jeg går ikke konkret etter menn som liker store damer, men  som en litt stor dame så er det jo et pluss at han liker store damer da. Er ikke så mange som liker det har jeg inntrykk av, men kanskje mange ikke sier det høyt...   Nå har jeg kontakt med en fyr som digger store damer. Han syns jeg er litt tynn (lo da han sa det..) men jeg hadde allikevel en utstråling han likte godt. Når vi har snakket litt rundt dette så sier han at han ikke liker damer som går ned i vekt. Jeg, som selv syns jeg er litt stor.  og ønsker å gå ned en  10-15 kg blir litt irritert da han sier at det er et minus.  Spurte om det var en dealbreaker for han, men nei det var det jo ikke, men et minus. 

så da sitter jeg  og tenke at er han da virkelig opptatt av helheten? Da virker det for meg som om han er mer opptatt av innpakningen enn meg. For jeg vil være den samme personlighetsmessig  om jeg er 120,  90 eller 65 kg. Jeg blir nok aldri tilbake på  65 kg, og vil heller ikke så langt ned, men jeg ønsker jo en kjæreste som heier på meg uansett vektklasse. Altså, han kan like meg sånn jeg er nå  men også syns det er ok om jeg gikk ned  la oss si 10 kg. Så det jeg føler på med "min" fyr, er at det er ikke sikkert han vil finne meg attraktiv når jeg går ned i vekt (hans ord om sin eks som var myye større enn meg)  - og da kjenner jeg på usikkerheten allerede. 

så helheten må jo veie tyngst  (no pun intended...) tenker jeg, men man må tåle vektnedgang også - som gir helsemessige fordeler og. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg kommer over profiler på tinder hvor det det fremgår at de liker store damer/fyldige så liker jeg.👍
Når de står inne for at de liker det så er jo det topp å føle at jeg kan være helt meg selv fra starten av. Jeg er mye morsommere i sengen da. 😆

Anonymkode: e9182...f6a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare av nysgjerrighet, siden dere to har svart, er dere godt over 40 i BMI, eller under? Slik at jeg vet hva jeg forholder meg til. For om dere er av typen 5kg ekstra, så blir det liksom urelevant.

Er klassifisert som svært overvektig ut fra vekt, viss ikke hadde jeg jo ikke svart. Men klart det er relevant om en person har bmi under 40 også. Folk kommer i ulike høyder, så to personer i ulike høyde kan se like overvektige ut med ulik bmi. Det er også andre som lurer på det samme og kan starte attraktivitetsspennet sitt litt nedenfor ditt når det kommer til større personer. 

Anonymkode: 34207...b8c

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jo ikke jeg hva du legger i feite damer er det de som er 165cm og 98kg eller de som er 165cm  og 300 kg som kanskje verken kan gå eller stå? 

Anonymkode: 928a8...2f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS prøv på nytt ditt troll. Trolletråd 

Anonymkode: 6500a...758

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jo ikke jeg hva du legger i feite damer er det de som er 165cm og 98kg eller de som er 165cm  og 300 kg som kanskje verken kan gå eller stå? 

Anonymkode: 928a8...2f6

Nei, ingen av delene. La oss si rundt 160-180 cm, mellom 120-170kg? Alt etter som. Vanskelig å si, men noe mellom av det du skrev.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er klassifisert som svært overvektig ut fra vekt, viss ikke hadde jeg jo ikke svart. Men klart det er relevant om en person har bmi under 40 også. Folk kommer i ulike høyder, så to personer i ulike høyde kan se like overvektige ut med ulik bmi. Det er også andre som lurer på det samme og kan starte attraktivitetsspennet sitt litt nedenfor ditt når det kommer til større personer. 

Ja, sant det. Men takk uansett at du orket å svare.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS prøv på nytt ditt troll. Trolletråd 

Eh, nei? Ser bare at vekt er et tema som går MYE igjen her på forumene, så jeg ville bare dele mine tanker rundt min preferanse for overvektige kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg TS, liker best damer med store kosemager. Største problemet med dem er at de stort sett alle sammen mislker kroppen sin og er kronisk på slanker'n (uten at de går ned noe, selvsagt). Er ikke lett å finne en rund dame som trives med fasongen sin.

Anonymkode: 8d681...992

Skrevet

Jeg har aldri vært sammen med en som er en såkalt "FA" (som jeg vet om iallfall:ler:). Har jo en fortryllende personlighet så det er jo det som gjør susen... Kjærestene jeg har hatt er menn som liker damer med former, men ikke 160 kg klassen liksom... Jeg tenker at uansett hva man tenner på, om det er pupper, rumpe, føtter eller mage så er det greit å ikke legge alt fokuset der. Verken når dere dater eller ellers. :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Bare fra avslutningen av innlegget ditt høres du ut som om du er godt inni fetisjeringen i stedet for å se etter helheten

Hvilke menn ser etter "heltheten?"

Vi er visuelle. Vi har ikke samme tenningsmønsteret som dere. Vi tenner ikke på at dere har penger, er mektige, er høye, har verdensmestertitler, har en personlighet som er akkurat sånn og sånn. Vi kan pule damer og drite fullstendig i personligheten.

Om en visuell mann er mer visuell kresen, så får det visuelle ofte forrang. Det kalles å tenke med kuken. Selv de smarteste menn på planeten har vært "that guy."

Å bli sammen med ei dame som en ikke tenner på fysisk, er utrolig lite taktisk klokt. Tenningen må være der. Du høres ut som om du har misforstått et par ting.

Anonymkode: b64c6...9da

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, nei? Ser bare at vekt er et tema som går MYE igjen her på forumene, så jeg ville bare dele mine tanker rundt min preferanse for overvektige kvinner.

Morsomt at det er kvinner som svarer i tråden at fedme er normalt og pent 😂. Selvsagt finnes det ingen regel uten unntak, det er til og med folk som blir opphisset av å få bæsj i ansiktet fra andre. Du må se på flertallet, flertallet vil ha normalvektige\slank\fin kropp og et pent ytre. Som regel så finner pene mennesker seg pene mennesker og feite finner feite osv

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 21.4.2020 den 15.24, AnonymBruker skrev:

til og med skrøt til kompisene om hvor digg jeg var og at han aldri hadde opplevd så god sex før. Anonymkode: 69ddc...e3e

Dette er helt ubrukelig. Om min nye kjæreste hadde skrytt av meg og mine ferdigheter til noen som helst, så hadde det blitt omtrent som at han anbefalte en prostituert for hennes meny med aktiviteter. Uakseptabel oppførsel og fullstendig dumpegrunn! En FA på kjøttjakt hadde ikke vært en aktuell kandidat for min del. 👎  

Anonymkode: 129e8...06d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært kjempefint å finne en fyr som ikke hadde noe imot vekten min. Men samtidig så kan jeg ikke være sammen med noen som ikke ville støttet meg i en Evt vektnedgang. Akkurat som jeg ikke kunne vært sammen med noen som foretrekker tynne damer, og ville dumpet meg eller synes jeg var avtennende om jeg la på meg. 

Anonymkode: 6c8f3...364

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Som regel så finner pene mennesker seg pene mennesker og feite finner feite osv

Men det er jo upraktisk. Tynne par klunker hoftebeina mot hverandre og får gnagsår, mens tjukke par får logistiske utfordringer. Bedre om tynne og feite finner hverandre.

Anonymkode: 8d681...992

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt at det er kvinner som svarer i tråden at fedme er normalt og pent 😂. Selvsagt finnes det ingen regel uten unntak, det er til og med folk som blir opphisset av å få bæsj i ansiktet fra andre. Du må se på flertallet, flertallet vil ha normalvektige\slank\fin kropp og et pent ytre. Som regel så finner pene mennesker seg pene mennesker og feite finner feite osv

Så du sammenligner det å bli tiltrukket av feite damer med folk som tenner på å få bæsj i ansiktet? Du var jo veldig sjarmerende da... 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...