Gå til innhold

Tinder likes er forsvunnet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva som har skjedd men på 1 uke har jeg mistet ca. 4000 likes. Er kvinne og fikk meg Tinder Gold i desember. Er det noen som vet hvorfor dette har skjedd her? Har logget meg ut og inn igjen.

Anonymkode: bfd8e...4f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det har blitt spredd et rykte om deg som gjør at de har ombestemt seg.

Anonymkode: 0cf51...bab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje det har blitt spredd et rykte om deg som gjør at de har ombestemt seg.

Anonymkode: 0cf51...bab

Morsom du.

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at likes blir sletta etter ei stund om man ikke får like tilbake. Kanskje det som har skjedd?

Anonymkode: 0bd95...ffa

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva som har skjedd men på 1 uke har jeg mistet ca. 4000 likes. Er kvinne og fikk meg Tinder Gold i desember. Er det noen som vet hvorfor dette har skjedd her? Har logget meg ut og inn igjen.

Det samme skjer meg. Virker som at tinder sletter likes etter en viss tid uten respons. 

Anonymkode: 5424c...abc

AnonymBruker
Skrevet

Tinder sletter likes fra lista etter noen månder. Men hva er problemet, du er jo tydlig ikke interessert i noen av dem siden du ikke har matchet. Ingen vits å sitte med masse folk du uansett ikke er interessert i? Å være på Tinder bare for å samle likes er rimelig patetisk...

Anonymkode: 864b5...8d4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt at likes blir sletta etter ei stund om man ikke får like tilbake. Kanskje det som har skjedd?

Anonymkode: 0bd95...ffa

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme skjer meg. Virker som at tinder sletter likes etter en viss tid uten respons. 

Anonymkode: 5424c...abc

Det kan godt være men synes det er ganske dumt hvis det er slik. Jeg ønsker å prate med en mann om gangen og jeg har i tillegg ikke sjanse til å gå i gjennom alle likes når det stadig renner inn flere. Tenk om drømmemannen er blandt de som er forsvunnet og jeg aldri fikk mulighet til å matche med? En annen ting jeg reagerer på er at 4000 på så kort tid som er forsvunnet er ganske mye😶

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tinder sletter likes fra lista etter noen månder. Men hva er problemet, du er jo tydlig ikke interessert i noen av dem siden du ikke har matchet. Ingen vits å sitte med masse folk du uansett ikke er interessert i? Å være på Tinder bare for å samle likes er rimelig patetisk...

Anonymkode: 864b5...8d4

Bitter?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...