AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Jeg ble forelsket i min første date. Det var han som tok kontakt på tinder. Vi ble venner på snap. Han sente aldri bild av seg, men hadde et bilde på face som jeg kunne se.men greit det.Han mente at det var meg han søkte etter og likte meg.endelig kunne vi møtes, etter 5 mnd. Vi møttes hjemme hos han, det var kjempe hyggelig å endte med overnatting i samme seng.veldig koslig,snill og stille mann. Det ble stille fra han etterpå, jeg sente mld 3 dager etterpå å spurte om vi da skulle fortsette, han var ikke den samme som den han var før vi møttes. Han har aldri gjort meg noe eller sagt nå stygt, følte meg så trygg på han. Etter en stund begynte jeg å få snapper igjen, men det var av lemmet hans for det meste. Å i det siste han ikke sent melding tilbake når jeg har sent til han. Kunne det vært en misforståelse da vi møttes? Vi skrev litt om å møtes igjen... kanskje han ikke har helt bestemt seg? Hva mener dere? Anonymkode: 63cfc...171
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Han ville nok bare ha sex... ellers hadde han ikke oppført seg sånn Anonymkode: e9426...d80
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #3 Skrevet 21. april 2020 Takk for ditt, svar . Syns han oppfører lite voksent vertfall. Trodde man kunne si i fra om man ikke er interessert alikevel i godt voksen alder! Anonymkode: 63cfc...171
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #4 Skrevet 21. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Han ville nok bare ha sex... ellers hadde han ikke oppført seg sånn Anonymkode: e9426...d80 Å det er så typisk mannfolk. Ble forelsket i en på den måten som kun brukte meg til sex. Helvetes drittsekker som holder på sånn. Egoistisk ... kun seg selv og selv og selv... burde de ikke gjøre det klart fra første stund at de kun er ute etter sex før de sårer noen... Anonymkode: e66ac...935
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #5 Skrevet 26. april 2020 På 21.4.2020 den 21.04, AnonymBruker skrev: Å det er så typisk mannfolk. Ble forelsket i en på den måten som kun brukte meg til sex. Helvetes drittsekker som holder på sånn. Egoistisk ... kun seg selv og selv og selv... burde de ikke gjøre det klart fra første stund at de kun er ute etter sex før de sårer noen... Anonymkode: e66ac...935 Så lenge 99% av damene på Tinder skriver: «Ikke ons». vil det alltid være mange menn som bruker litt tid på å få seg et ligg, og fordufter når målet er oppnådd. De aller fleste menn kan tenke seg sex uten forpliktelser, og har ofte flere de dater samtidig. Anonymkode: 93ea4...3a3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 Vi hadde god kontakt både Før og etter, men ikke på samme måte etterpå.. og er fortsatt venner på snap, men uten at det er spes kontakt. Følte ikke det var kun sex han var ute etter... men takk for svar. Anonymkode: 63cfc...171
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #7 Skrevet 26. april 2020 Det er jo veldig spesielt å sende dickpics hvis du ikke oppfordrer til det og dere sexter samtidig. Høres ut som en du greit kan klare deg uten. Anonymkode: 93ea4...3a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå