AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #1 Skrevet 21. april 2020 Hei, har et rart spørsmål. Datet en jente et par ganger, på date nr 2 følte jeg ikke så mye for henne, selvom hun var pen, og oppfyllte alle mine krav. Har ikke hatt noe særlig følelser for jenter, og blir nesten redd.. Er det noe galt med meg tro? Selvom jeg ikke følte mye etter den daten savner jeg henne likevell, og tenker ofte på henne. Vi ble enige om at vi ikke passet sammen. Syns dette er vanskelig, noen som har opplevd samme tingen? Finnes det mennesker som ikke får følelser i det hele tatt? Daten min hadde alt jeg var ute etter, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke fikk noen følelser, selvom jeg savner henne u ettertid! Anonymkode: bcfe5...474
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #2 Skrevet 21. april 2020 Ikke noe å bli redd for. Det er ikke noe krav her i livet, at vi skal gå rundt å forelske oss. Trolig har du bare ikke tilbragt nok tid sammen med den rette personen. At du har en nysgjerrighet og et savn, høres ut som en slags begynnelse. Anonymkode: f7f22...b26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå