Gå til innhold

Tror jeg har blitt hacka

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste så har jeg sett en helt annen musikk sjanger enn det jeg liker blitt spilt av på spotify. jeg sletta playlistene, men de kom bare tilbake igjen. I går var jeg hos en venninne og vi skulle koble airpodsa hennes til min mobil sånn at vi kunne høre på musikk. Så står det at jeg må logge inn igjen på spotify, og jeg gjør det, men så står det at det er feil email eller passord. Har prøvd veldig mange ganger med forskjellige passord, men det funker ikke. Tror kanskje jeg har blitt hacka og at personen har bytta passord sånn at jeg ikke kommer meg inn igjen. Det store problemet er at mormoren min betaler for dette her og jeg er veldig redd for at det ikke går å si opp medlemskapet i og med at jeg da må ha passordet mitt for det. Kan noen hjelpe meg????

Anonymkode: b2ad1...d10

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med Spotify kundeservice

Anonymkode: c5b91...1fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvis den andre personen har byttet passord vil ikke du kunne logge inn. Du må få byttet passord slik at den andre personen ikke kommer inn.

Anonymkode: 90545...4c9

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

hvis den andre personen har byttet passord vil ikke du kunne logge inn. Du må få byttet passord slik at den andre personen ikke kommer inn.

Anonymkode: 90545...4c9

Det står bare at jeg ikke har en bruker som er til denne mailen? og når jeg bare sendte tilbakestill passord med brukernavnet mitt så kom det ingen mail til meg...

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg tror at hvis det er mailen til mormoren min jeg skal bruke så har jeg en til bruker med den mailen som jeg brukte for lenge siden..

AnonymBruker
Skrevet

Så da blir jeg bare logget inn på en gammel bruker.

AnonymBruker
Skrevet

Det første du må finne ut er hvem kontoen er registrert på.

Anonymkode: 33b4a...91a

Skrevet

Så kan du be den som betaler for kontoen om å si opp betalingen på den, det kan antageligvis banken hjelpe med. Send dog først en epost til Spotify, de kan jo f.eks se om den endrede epostadressen er gjort fra nye/ukjente ipadresser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...