AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Jeg anser meg selv som mindre pen, og jeg skygger unna for pene mennesker. Handler jeg på butikken og noen penere en meg kommer bak meg i køen, sier jeg høflig at du kan få gå foran meg, så stiller jeg meg heller bakerst slik at de mer attraktive skal få handle ferdig først. Er det en pen person i kassen hilser jeg ikke for å ødelegge utsikten, betaler og går ut. På jobb sitter jeg sammen med de minst attraktive, og kommer det noen pene så flytter jeg meg bare så dem får den beste plassen. Har jeg felles middag med venner, så forsøker jeg alltid å ta sist, slik at de andre får velge de beste bitene, og jeg får bitene som er igjen og på "mitt nivå". Det som slår meg er at mange ikke innser hvor dem selv er, og ønsker og tror dem er høyere en dem selv er. Når jeg møter folk som er for høye på seg selv går dem til angrep på meg istedenfor å takk for at jeg faktisk hjelper dem. De fleste mindre pene skygger ikke unna for pene mennsker. Jeg lurer på hvorfor du ikke gjør det? Anonymkode: cfe0f...235 2
Bunuel Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Du gjør alt riktig. Pene bør få alt servert på sølvfat 4
Gjest Ishm Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 Wow.. trist å lese Du trenger en tur til psykolog og lege
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #5 Skrevet 20. april 2020 Godt forsøk på å provosere. 😉 Men du bør øve deg litt mer for dette var litt for avslørende. Anonymkode: 978db...aa3 13
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Godt forsøk på å provosere. 😉 Men du bør øve deg litt mer for dette var litt for avslørende. Jeg forsøker ikke provosere, jeg forsøker å forstår og diskutere saklig hvorfor vi som er mindre pene ikke viker for pene mennsker. Som jeg har nevnt, så blir folk sinte og går til angrep når jeg forteller dem dette, noe som sier meg at dette er et sårt tema for mange. Om du skulle ta trikken til Oslo S, og du måtte velge å sitte i et sete med en mindre pen person vs en person du synes var vakker (dvs penere en ditt nivå) - hvem ville du satt deg ved siden av? Hva tror du den personen som er vakker hadde foretrukket? Anonymkode: cfe0f...235 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #7 Skrevet 20. april 2020 13 minutter siden, Bunuel skrev: Du gjør alt riktig. Pene bør få alt servert på sølvfat Jeg ønsker ikke stå i veien for mer velstående mennesker, mener det er en samfunnsplikt. 13 minutter siden, Ishm skrev: Wow.. trist å lese Du trenger en tur til psykolog og lege Fordi jeg viser hensyn? 13 minutter siden, Nala79 skrev: Fordi penhet er relativt?????? De fleste oppegående vet hvor dem hører hjemme, dem som ikke forstår det tror jeg ikke vil forstå det fordi det sårer dem. Anonymkode: cfe0f...235 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #9 Skrevet 20. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ønsker ikke stå i veien for mer velstående mennesker, mener det er en samfunnsplikt. Fordi jeg viser hensyn? De fleste oppegående vet hvor dem hører hjemme, dem som ikke forstår det tror jeg ikke vil forstå det fordi det sårer dem. Anonymkode: cfe0f...235 Du prøver alt for hardt her. Kjeder du deg? Anonymkode: 8ae66...2b0 6
Hr. Aktiv Skrevet 20. april 2020 #10 Skrevet 20. april 2020 I køen der jeg står skal det tungtveiende grunn til at folk får "snike". Det spiller ingen rolle hvem du er og hvordan du ser ut. Takler du ikke det så stiller du bakerst igjen eller så står du utenfor køen. 5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #11 Skrevet 21. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg anser meg selv som mindre pen, og jeg skygger unna for pene mennesker. Handler jeg på butikken og noen penere en meg kommer bak meg i køen, sier jeg høflig at du kan få gå foran meg, så stiller jeg meg heller bakerst slik at de mer attraktive skal få handle ferdig først. Er det en pen person i kassen hilser jeg ikke for å ødelegge utsikten, betaler og går ut. På jobb sitter jeg sammen med de minst attraktive, og kommer det noen pene så flytter jeg meg bare så dem får den beste plassen. Har jeg felles middag med venner, så forsøker jeg alltid å ta sist, slik at de andre får velge de beste bitene, og jeg får bitene som er igjen og på "mitt nivå". Det som slår meg er at mange ikke innser hvor dem selv er, og ønsker og tror dem er høyere en dem selv er. Når jeg møter folk som er for høye på seg selv går dem til angrep på meg istedenfor å takk for at jeg faktisk hjelper dem. De fleste mindre pene skygger ikke unna for pene mennsker. Jeg lurer på hvorfor du ikke gjør det? Anonymkode: cfe0f...235 Ikke for å være slem, men du høres mental syk ut. Synes du skal ta kontakt med fastlege/psykolog. Du trenger jo hjelp! Anonymkode: a6c65...c80 6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #12 Skrevet 21. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forsøker ikke provosere, jeg forsøker å forstår og diskutere saklig hvorfor vi som er mindre pene ikke viker for pene mennsker. Som jeg har nevnt, så blir folk sinte og går til angrep når jeg forteller dem dette, noe som sier meg at dette er et sårt tema for mange. Om du skulle ta trikken til Oslo S, og du måtte velge å sitte i et sete med en mindre pen person vs en person du synes var vakker (dvs penere en ditt nivå) - hvem ville du satt deg ved siden av? Hva tror du den personen som er vakker hadde foretrukket? Anonymkode: cfe0f...235 Du kan jo ikke vite hva andre tenker er vakkert eller ei. For noen kan en person være vakker, fr en annen kan de være average. Er jo personen som ser som vurderer om de synes noen er pen eller ikke. Om jeg ser en kvinne/mann på byen som jeg synes er vakker/kjekk, så betyr det ikke at min søster synes det samme. Vi har ulik smak og ulik tankemåte. Hva om hun jeg synes er vakker, synes at jeg er mye vakrere enn henne? Det kan man ikke vite. Anonymkode: a6c65...c80 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #14 Skrevet 21. april 2020 Selv lever jeg på gaten, finner maten i søppeldunkene, og gir bort alt jeg tjener til en stakkars, arbeidsløs rosablogger som så sårt trenger penger til neglelakk og hårpleie i disse krisetider, og sparer opp penger til en plastisk operasjon. Savner skilt på offentlige plasser med påskriften: "Adgang kun for pene mennesker", slik man uoffisielt har det på en rekke utesteder som de stygge må holde seg unna; det samme med enkelte sosiale medier. Hva skal man egentlig med stygge, fattige mennesker? De bidrar ikke til noe som helst, går på NAV og suger ut penger fra statskassen, kommer med negative kommentarer om hvor deprimerte de er, og står bare i veien for de pene, rike og vellykkede. Meningen med livet er å se på et bilde av en pen rosablogger; det er det ekte lykke handler om. Anonymkode: 8cb58...5e2 3
Iso1 Skrevet 21. april 2020 #15 Skrevet 21. april 2020 Jeg er mindre pen selv, men jeg gidder ikke leve sånn som du beskriver. Jeg tar for meg som alle andre. Er jeg først i kø får de ‘pene’ vente. Nei, vet du hva?! Du har da like mye rett som alle andre! 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #16 Skrevet 21. april 2020 trynefaktor, du dømmer og blir dømt av alt og alle fra første sekund. noen hevder de ikke gjør det, men de lyver bare til seg selv. sosial politisk korrekthet. Anonymkode: 3fc8d...60b 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #17 Skrevet 21. april 2020 Jeg er direkte stygg, å gi de pene alt av spesialbehandling og fordeler har lite å si fra vår side. resten av samfunnet ordner det automatisk på de aller fleste plan. f.eks i jobbsammenheng. sånn er det bare. trynefaktor ja. Anonymkode: 3fc8d...60b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #19 Skrevet 21. april 2020 Jeg tror at du, TS, med fordel kan skygge banen for alle mennesker og det er ikke på grunn av utseende. Anonymkode: 7505e...999
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #20 Skrevet 21. april 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som slår meg er at mange ikke innser hvor dem selv er, og ønsker og tror dem er høyere en dem selv er. Når jeg møter folk som er for høye på seg selv går dem til angrep på meg istedenfor å takk for at jeg faktisk hjelper dem. De fleste mindre pene skygger ikke unna for pene mennsker. Jeg lurer på hvorfor du ikke gjør det? Anonymkode: cfe0f...235 Fordi jeg har både selvfølelse og en solid selvtillit. Hvorfor skal jeg da sitte som en tiggende, logrende hund i bakgrunnen? Jeg er helt vanlig, hverken kjempepen eller stygg. Noen liker utseende mitt, andre gir det ingenting. Det er ikke utseende mitt som skaper den jeg er. Anonymkode: 883b9...a56 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå