AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Har blitt fortalt at jeg er helt nydelig. Når jeg er på fest stirrer gutter på meg. Har litt ekstra på kroppen. Gutter/ menn gi deres mening om jenter som har litt mer på kroppen. Tenker dere på det eller bryr dere ikke om de? jente 18 takk! Anonymkode: 520a2...0e1 1
cerruti Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har blitt fortalt at jeg er helt nydelig. Når jeg er på fest stirrer gutter på meg. Har litt ekstra på kroppen. Gutter/ menn gi deres mening om jenter som har litt mer på kroppen. Tenker dere på det eller bryr dere ikke om de? jente 18 takk! Anonymkode: 520a2...0e1 Det er helt individuelt og du vil aldri få et fasitsvar på dette. 6
Konghung Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har blitt fortalt at jeg er helt nydelig. Når jeg er på fest stirrer gutter på meg. Har litt ekstra på kroppen. Gutter/ menn gi deres mening om jenter som har litt mer på kroppen. Tenker dere på det eller bryr dere ikke om de? jente 18 takk! Anonymkode: 520a2...0e1 Syns det er veldig vanskelig å si noe om uten å se deg! Men har du et nydelig ansikt for meg, så er det et kjempepluss! 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har blitt fortalt at jeg er helt nydelig. Når jeg er på fest stirrer gutter på meg. Har litt ekstra på kroppen. Gutter/ menn gi deres mening om jenter som har litt mer på kroppen. Tenker dere på det eller bryr dere ikke om de? jente 18 takk! Anonymkode: 520a2...0e1 Jeg skrev nettopp et innlegg om nesten det samme, bare at jeg er dobbelt så gammel som deg. Tydelig at vi kvinner sliter med kroppen vår mer enn det som godt er...Kanskje er det sant det disse mennene svarer her, at et pent ansikt trekker veldig opp, og da spiller det ikke så mye rolle med noen kilo ekstra? jeg vet ikke jeg, men ta til deg at du får høre du er nydelig. Da er du det, da lykke til, hilsen ei i samme situasjon Anonymkode: ed4c0...c7a 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #5 Skrevet 20. april 2020 For min del så er kroppen viktigere. Ser ikke fjeset i mørket. Kvinne 41 Anonymkode: 0e658...754
Konghung Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For min del så er kroppen viktigere. Ser ikke fjeset i mørket. Kvinne 41 Anonymkode: 0e658...754 Det var et veldig merkelig svar! Ser du kroppen i mørket? 13
Konghung Skrevet 20. april 2020 #7 Skrevet 20. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skrev nettopp et innlegg om nesten det samme, bare at jeg er dobbelt så gammel som deg. Tydelig at vi kvinner sliter med kroppen vår mer enn det som godt er...Kanskje er det sant det disse mennene svarer her, at et pent ansikt trekker veldig opp, og da spiller det ikke så mye rolle med noen kilo ekstra? jeg vet ikke jeg, men ta til deg at du får høre du er nydelig. Da er du det, da lykke til, hilsen ei i samme situasjon Anonymkode: ed4c0...c7a Jeg så det, og syns det er veldig synd at dere tenker slik! Hør på oss menn som svarer her, et vakkert ansikt trumfer det meste. Viktig at du er snill og grei også da...!😂 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #8 Skrevet 20. april 2020 7 minutter siden, Konghung skrev: Det var et veldig merkelig svar! Ser du kroppen i mørket? Man kjenner den??? Anonymkode: 0e658...754 1
Konghung Skrevet 20. april 2020 #9 Skrevet 20. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kjenner den??? Anonymkode: 0e658...754 Ja!? Og her er to kvinner som refererer til 10 kg for mye/litt ekstra, se rundt dere i samfunnet. Hvor mange er det som ikke har 10 kg for mye, og 10 kg for mye i forhold til hva? Det er så mange nyanser og idealer for folk... Derfor mener jeg kommentaren din er kun for faanskap når noen sannsynligvis har lagt ut dette uten grunn. Ikke for seg selv, men for de aller fleste av oss andre. 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #10 Skrevet 20. april 2020 Akkurat nå, Konghung skrev: Ja!? Og her er to kvinner som refererer til 10 kg for mye/litt ekstra, se rundt dere i samfunnet. Hvor mange er det som ikke har 10 kg for mye, og 10 kg for mye i forhold til hva? Det er så mange nyanser og idealer for folk... Derfor mener jeg kommentaren din er kun for faanskap når noen sannsynligvis har lagt ut dette uten grunn. Ikke for seg selv, men for de aller fleste av oss andre. Jeg driter da i hva menn tenker om kropp? Jeg snakker om mine preferanser til menn. Finnes ikke mange kjekke menn, men mange fine kropper. Anonymkode: 0e658...754
Konghung Skrevet 20. april 2020 #11 Skrevet 20. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg driter da i hva menn tenker om kropp? Jeg snakker om mine preferanser til menn. Finnes ikke mange kjekke menn, men mange fine kropper. Anonymkode: 0e658...754 OK! Om det er dette du tenker på når du leser TS sitt innlegg, så står jeg for mitt første svar til deg.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #12 Skrevet 20. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg driter da i hva menn tenker om kropp? Jeg snakker om mine preferanser til menn. Finnes ikke mange kjekke menn, men mange fine kropper. Anonymkode: 0e658...754 Jeg tenker motsatt av deg. Vil heller ha en mann med et fint ansikt, det skal du jo se på ellers også. Anonymkode: a2cfb...fd1
Bunuel Skrevet 20. april 2020 #13 Skrevet 20. april 2020 Så lenge det "litt ekstra" ligger rundt brystområdet er det helt okey
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #14 Skrevet 21. april 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker motsatt av deg. Vil heller ha en mann med et fint ansikt, det skal du jo se på ellers også. Anonymkode: a2cfb...fd1 Ikke hvis det for engangsbruk. Anonymkode: 0e658...754
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #15 Skrevet 21. april 2020 Det kan være ekstra sexy med litt kjøtt på kroppen 😍, former er vakkert! Anonymkode: 79d8e...f4b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #16 Skrevet 21. april 2020 Jeg er 30 kilo ovevektig men har menn etter meg hele tiden. Tror det er pga jeg har stram mage men store former som store pupper og rumpe, Men alt er liksom fast og da digger menn det uansett, er mitt inntrykk. Har vært slank også og da hadde jeg også menn etter meg hele tiden. Har timeglassfigur. Anonymkode: 89355...592
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #17 Skrevet 21. april 2020 23 timer siden, Konghung skrev: Jeg så det, og syns det er veldig synd at dere tenker slik! Hør på oss menn som svarer her, et vakkert ansikt trumfer det meste. Viktig at du er snill og grei også da...!😂 åh, tusen takk ❤️ Og ja, jeg er snill som bare det, jeg Hilsen hun med den andre tråden Anonymkode: ed4c0...c7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå