Gå til innhold

P-Stav

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg ønsker å sette inn en p-stav, og lurer på om jeg kan bestille time med engang, eller om jeg må igjennom undersøkelser osv?

Vet kusinen min måtte det da hun satt inn kobberspiral. 

Evt til dere som har hatt det, er det verdt det? Eller er det mye bivirkninger?  

Anonymkode: 1ed92...bb7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tok blodtrykket før første gangen siden jeg er litt overvektig, og det var det. Vet noen har blitt satt på cerazette-piller først for å se om de tåler det siden de inneholder mye av det samme som staven, men de jeg vet om har først og fremst vært de med uregelmessig menstruasjon.

Du må få resept og hente ut staven fra apoteket før legetimen der du setter den inn. Går derfor i 2 omganger om du ikke får resepten via e-konsultasjon. 

Anonymkode: 54df5...ccd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok blodtrykket før første gangen siden jeg er litt overvektig, og det var det. Vet noen har blitt satt på cerazette-piller først for å se om de tåler det siden de inneholder mye av det samme som staven, men de jeg vet om har først og fremst vært de med uregelmessig menstruasjon.

Du må få resept og hente ut staven fra apoteket før legetimen der du setter den inn. Går derfor i 2 omganger om du ikke får resepten via e-konsultasjon. 

Okei supert! Takk for svar. 

Jeg skal til legen i morgen (for noe helt annet). Da kan jeg vel kanskje spørre om å få den resepten da, kanskje? 

-Ts

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Okei supert! Takk for svar. 

Jeg skal til legen i morgen (for noe helt annet). Da kan jeg vel kanskje spørre om å få den resepten da, kanskje? 

-Ts

Det kan du spørre om i samme slengen, ja. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...