Gå til innhold

Hvilken lydbok anbefaler du på Storytel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er glad i lydbøker, og bruker derfor Storytel. Men nå trenger jeg altså noen anbefalinger på bøker. Jeg liker det meste, så lenge oppleseren er bra.

Så har du en anbefaling eller to, så setter jeg stor pris på det!

Anonymkode: fd35a...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt Et hus i Alvdal og Mammas svik nå, forferdelige bøker og er ikke for sarte sjeler.................. Men hør Mammas Svik først, da har du riktig rekkeføle... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hitchhiker's Guide to the Galaxy-serien koste jeg meg med nylig. Stephen Fry leser opp første boka og Martin Freeman leser opp de neste fire. Veldig god framføring og fantastisk sære bøker :)

Endret av Stueloff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forlat meg av Stig Sæterbakken. Forfatteren leser selv.

Endret av Kågebruker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kamp av Karl Ove Knausgård.  Fantastisk oppleser og mange bøker.  

Ellers vil jeg anbefale Tante Ulrikkes vei.  Det er også svært flinke opplesere. 

Hvis du kan lytte til svenske opplesere, så er Störst av allt veldig bra, og Min brilliante venninne.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad i lydbøker, og bruker derfor Storytel. Men nå trenger jeg altså noen anbefalinger på bøker. Jeg liker det meste, så lenge oppleseren er bra.

Så har du en anbefaling eller to, så setter jeg stor pris på det!

Anonymkode: fd35a...045

Serien om Ole Vik av Jørgen Jæger

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker veldig godt bøkene til Karin Fossum. Særlig godt lest av Kim Haugen. Hviskeren er en av de beste. Ellers liker jeg Mordene i Sandhamn serien, Stormenes tid av Ken Follett. Deilig underholdning uten at det blir for platt. Liker også «en liste for livet», og alle bøkene til Jens Lapidus.  En mann ved navn Ove er veldig fin, Fyrvokterens kone er nydelig. Blant annet😁

Anonymkode: 0f0ac...740

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo

Nitten Minutter av Jodi Picoult. Var litt usikker i starten, men etterhvert ble det vanskelig å slutte å høre. Hvis jeg ska anbefale en spesifikk oppleser må de bli Christoffer Staib. Han er spesielt god på krim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle forslag! Noen har jeg hørt, mens andre har jeg ikke hørt! 

Anonymkode: fd35a...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bøkene om Ole Vik av Jørgen Jæger, Julia-trilogien av Majken van Bruggen, bøkene om Holger Munch og Mia Kruger av Samuel Bjørk, alle bøkene av Lars Kepler

Endret av Mejaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2020 den 11.08, Dominas leketøy skrev:

Serien om Ole Vik av Jørgen Jæger

Uff, det er faktisk det verste jeg har forsøkt meg på. Jo Nesbø på amfetamin.

Anonymkode: 0743c...bf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chris Tvedt sine bøker er de klart beste innen nordisk krim. 

Anonymkode: 0743c...bf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, det er faktisk det verste jeg har forsøkt meg på. Jo Nesbø på amfetamin.

Anonymkode: 0743c...bf4

Jo Nesbø bøkene har jeg ikke lest/hørt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører voldtatt nå av Fredrik Skagen....den er nifs, har under to timer igjen. Terning 5. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.4.2020 den 22.39, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad i lydbøker, og bruker derfor Storytel. Men nå trenger jeg altså noen anbefalinger på bøker. Jeg liker det meste, så lenge oppleseren er bra.

Så har du en anbefaling eller to, så setter jeg stor pris på det!

Anonymkode: fd35a...045

Sitter akkurat nå og hører Sesong 2 av 1986, Den er på svensk veldig bra. Kan si så mye som det er spenning og science fiction. Starter med at politiet i Stockholm plukker opp en mann om kvelden den 28 mars 1986 (Kvelden Palme ble myrdet) og han prøver og advare dem om at Olof Palme skal myrdes samme kveld. Meget spennende historie, men som sagt den er på svensk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.4.2020 den 23.35, Mejaa skrev:

Alle bøkene om Ole Vik av Jørgen Jæger, Julia-trilogien av Majken van Bruggen, bøkene om Holger Munch og Mia Kruger av Samuel Bjørk, alle bøkene av Lars Kepler

De første bøkene om Ole Vik synes jeg var helt OK, men så synes jeg de neste ble litt slitsomme. Så jeg har tatt en pause fra han en stund. Julia-trilogien har jeg ikke hørt, så den skal jeg merke meg. Bøkene til Samuel Bjørk har jeg også hørt, veldig bra. Lars Kepler har jeg igjen en bok igjen å høre.

 

På 26.4.2020 den 13.29, AnonymBruker skrev:

Chris Tvedt sine bøker er de klart beste innen nordisk krim. 

Anonymkode: 0743c...bf4

Har hørt alle Chris Tvedt bøkene. Mer enn en gang....

 

På 26.4.2020 den 19.00, Apocalypte skrev:

Hører voldtatt nå av Fredrik Skagen....den er nifs, har under to timer igjen. Terning 5. 

Den skal jeg også legge meg bak øret. Liker godt Fredrik Skagen.

 

På 27.4.2020 den 1.07, Kjetil E skrev:

Sitter akkurat nå og hører Sesong 2 av 1986, Den er på svensk veldig bra. Kan si så mye som det er spenning og science fiction. Starter med at politiet i Stockholm plukker opp en mann om kvelden den 28 mars 1986 (Kvelden Palme ble myrdet) og han prøver og advare dem om at Olof Palme skal myrdes samme kveld. Meget spennende historie, men som sagt den er på svensk.

Den skal jeg merke meg, svensk går bra.
 

tusen takk alle sammen!

Anonymkode: fd35a...045

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Det store århundret»-serien til Jan Guillou. Christoffer Staib leser. Eller Tett inntil dagene av Mustafa Can. Liker bøkene til Samuel Bjørk også, men det er krim! 

Anonymkode: d2e26...80a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De første bøkene om Ole Vik synes jeg var helt OK, men så synes jeg de neste ble litt slitsomme. Så jeg har tatt en pause fra han en stund. Julia-trilogien har jeg ikke hørt, så den skal jeg merke meg. Bøkene til Samuel Bjørk har jeg også hørt, veldig bra. Lars Kepler har jeg igjen en bok igjen å høre.

 

Har hørt alle Chris Tvedt bøkene. Mer enn en gang....

 

Den skal jeg også legge meg bak øret. Liker godt Fredrik Skagen.

 

Den skal jeg merke meg, svensk går bra.
 

tusen takk alle sammen!

Anonymkode: fd35a...045

Hvilke av Chris Tvedt burde jeg høre først, er det noen rekkefølge?  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...