AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Når folk ikke responderer på venneforespørsel...skal jeg da avta at de 1. trekker ut tiden og gjør seg kostbare? 2. Ikke ønsker å være venn? 3. Ikke har sett forespørselen Jeg blir litt usikker. Hva med hvis jeg ser at de har vært aktive på FB og lagt ut ting osv...men ikke besvart min forespørsel? Har sendt til folk jeg VET vil være vennen min (vi er jo venner i hverdagen) og Tom folk jeg var venn med for lenge siden men som jeg bare mistet kontakt med... Aner ikke hva jeg skal gjøre? Trekker dere forespørsler? Anonymkode: 6aa0e...e50
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Er du sikker på at det er deres sosiale kontoer, eller at de faktisk har sosiale medier? Evt at de faktisk bruker dem? Anonymkode: e5979...554 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 La det være.. de ser den. Og om de vil akseptere det så gjør de det ellers later de som. Anonymkode: ff735...a9c 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at det er deres sosiale kontoer, eller at de faktisk har sosiale medier? Evt at de faktisk bruker dem? Anonymkode: e5979...554 Ja jeg ser jo at de er aktive og legger ut ting... Veldig rart syns jeg at folk ikke responderer. Er jo ikke blir avvist i den forstand at jeg er slettet...Men...det tar liksom ikke 1-2-3 uker å svare på en venneforespørsel? Anonymkode: 6aa0e...e50
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: La det være.. de ser den. Og om de vil akseptere det så gjør de det ellers later de som. Anonymkode: ff735...a9c Ja har ikke tenkt å gjøre noe men lurte på om det heller er ok å avbryte forespørsler? Jeg blir litt irritert nemlig. Tenker at noen gjør seg kostbare... Hva mener du med at de later som? Anonymkode: 6aa0e...e50
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #7 Skrevet 20. april 2020 Akkurat nå, FrøkenMånestråle skrev: For min del så er det nummer 2. Hva ville du da selv gjort? Trukket forespørslen? Anonymkode: 6aa0e...e50
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #8 Skrevet 20. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja har ikke tenkt å gjøre noe men lurte på om det heller er ok å avbryte forespørsler? Jeg blir litt irritert nemlig. Tenker at noen gjør seg kostbare... Hva mener du med at de later som? Anonymkode: 6aa0e...e50 De får varsel om dette uansett. at de later som de har ikke sett.. Anonymkode: ff735...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #9 Skrevet 20. april 2020 Jeg hadde slettet foresørselen. Anonymkode: 22173...bb8 1
GammelKaktus Skrevet 20. april 2020 #10 Skrevet 20. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva ville du da selv gjort? Trukket forespørslen? Anonymkode: 6aa0e...e50 Jeg vet ikke Har ikke vært i den situasjonen, hadde kanskje bare latt den være...
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #11 Skrevet 20. april 2020 Jeg pleier bare sende forespørsel når jeg er sikker på at de svarer ja, likevel har det vært et par sånne tilfeller. Da har jeg tatt hintet og slettet forespørselen igjen etter en stund. Noen ganger får jeg forespørsel fra folk jeg ikke kjenner, de ignorerer jeg. Anonymkode: d71dd...c8d 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #12 Skrevet 20. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De får varsel om dette uansett. at de later som de har ikke sett.. Anonymkode: ff735...a9c Får de varsel om at forespørselen er trukket? Hm. Jeg prøvde dette i går. Var sur på vedkommende. Trakk den. En time etter fikk jeg selv forespørsel fra vedkommende... 🙄 Anonymkode: 6aa0e...e50 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #13 Skrevet 20. april 2020 Jeg bruker å vente med å svare til jeg har vurdert hvorfor vedkommende har lagt meg til. Så kan det godt hende jeg glemmer det igjen da...så blir den bare hengende der i lufta.. Anonymkode: bb42d...288 8
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #14 Skrevet 20. april 2020 Nummer 2 for min del. Jeg er for konfliktsky til å avslå med én gang. Jeg godtar alle jeg kjenner/har møtt. Jeg gidder derimot ikke godta de jeg ikke kjenner som legger meg til fordi vi har mange felles venner. Anonymkode: ee00c...7e9 2
GammelKaktus Skrevet 20. april 2020 #15 Skrevet 20. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nummer 2 for min del. Jeg er for konfliktsky til å avslå med én gang. Jeg godtar alle jeg kjenner/har møtt. Jeg gidder derimot ikke godta de jeg ikke kjenner som legger meg til fordi vi har mange felles venner. Anonymkode: ee00c...7e9 Synes det er så sært når folk du aldri har møtt legger deg til bare fordi dere har felles venner... Men folk vil vel kanskje ha en imponerende lang venneliste. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #16 Skrevet 20. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får de varsel om at forespørselen er trukket? Hm. Jeg prøvde dette i går. Var sur på vedkommende. Trakk den. En time etter fikk jeg selv forespørsel fra vedkommende... 🙄 Anonymkode: 6aa0e...e50 Nei De får varsel om at du har sendt men varselen tror jeg ikke blir borte om du trekker tilbake. Anonymkode: ff735...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #17 Skrevet 20. april 2020 Enten fordi jeg ikke vil ha deg på fb, eller like ofte fordi jeg ikke godkjente med en gang jeg åpnet fb og da kommer det jo ikke flere påminnelser og jeg glemmer det. Da kan det godt være jeg godtar den når jeg får en ny forespørsel om en god stund og derfor ser den igjen... Anonymkode: afdf8...eee 5
Viernes Skrevet 20. april 2020 #18 Skrevet 20. april 2020 Hvis det er noen jeg med en gang vet hvem er når jeg ser varselet så godkjenner jeg ganske kjapt. Hvis ikke så lar jeg den ligge, og tar en "runde" innimellom for å se hvem folkene som har lagt meg til er. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #19 Skrevet 20. april 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når folk ikke responderer på venneforespørsel...skal jeg da avta at de 1. trekker ut tiden og gjør seg kostbare? 2. Ikke ønsker å være venn? 3. Ikke har sett forespørselen Jeg blir litt usikker. Hva med hvis jeg ser at de har vært aktive på FB og lagt ut ting osv...men ikke besvart min forespørsel? Har sendt til folk jeg VET vil være vennen min (vi er jo venner i hverdagen) og Tom folk jeg var venn med for lenge siden men som jeg bare mistet kontakt med... Aner ikke hva jeg skal gjøre? Trekker dere forespørsler? Anonymkode: 6aa0e...e50 Som regel vil de ikke ha deg på fb, men årsaken kan være mange. Anonymkode: 81b13...335
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #20 Skrevet 20. april 2020 Som oftest nr 2 her. Anonymkode: 70086...186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå