Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har møtt en fyr fra happen et par ganger nå og synes det har vært veldig hyggelig alle gangene. Vet ikke helt om kjemien er helt på plass, men kunne i hvertfall tenke meg og møtes igjen. Vi har gått tur alle gangene pga. corona og holdt avstand.

Problemet er at han aldri tar kontakt. Både etter første og andre date tok jeg kontakt først for å avtale ny date. Han svarer hyggelig og er flink til å komme med forslag til hva og når. Nå er det nesten en uke siden vi møttes sist og jeg har ikke hørt noe fra han. Synes det er hans tur nå siden jeg har spurt de andre gangene, vil ikke bli altfor masete heller.. Hvordan skal jeg tolke dette? Er han interessert og bare veldig treig på å ta intiativ eller er han ikke interessert? 

Endret av juleees
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si da folk er så forskjellige. 

Hva med å sende mld å si at du ønsker å møte han igjenn, så han får kontakte deg når det passer han. Da finner du ut

Anonymkode: b48f9...c1a

• Liker 1
Gjest Made4u
Skrevet

Han kan være i en hektisk periode, tidvis har jeg lite fritid selv og skjønner jo at enhver kan ha det slik i perioder.

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Made4u skrev:

Han kan være i en hektisk periode, tidvis har jeg lite fritid selv og skjønner jo at enhver kan ha det slik i perioder.

Men om man er seriøs og interessert så sier man ifra om sånt.

Jeg hadde helt klart tolket at han ikke er så interessert. Tar han kontakt utenom å avtale date da TS? Sender meldinger uten at du har sendt først? Hvis han viser interesse ved å holde kontakten, bare er litt treg ang date så ville jeg gjort som nevnt over, bedt han si fra når det passer han å møtes igjen. Hvis han heller ikke er noe på å ta kontakt generelt så hadde jeg bare latt det dø ut. Da er han ikke interessert.

Anonymkode: 4f821...a4a

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men om man er seriøs og interessert så sier man ifra om sånt.

Jeg hadde helt klart tolket at han ikke er så interessert. Tar han kontakt utenom å avtale date da TS? Sender meldinger uten at du har sendt først? Hvis han viser interesse ved å holde kontakten, bare er litt treg ang date så ville jeg gjort som nevnt over, bedt han si fra når det passer han å møtes igjen. Hvis han heller ikke er noe på å ta kontakt generelt så hadde jeg bare latt det dø ut. Da er han ikke interessert.

Anonymkode: 4f821...a4a

Han tar ingen kontant utenom.. Tror du har rett i at han ikke er interessert. Jeg kommer i hvertfall ikke til å ta noe mer kontakt, gidder ikke holde noe i livet som i utgangspunktet virker ganske dødt.. Jaja, er flere fisker i havet 

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, juleees skrev:

Har møtt en fyr fra happen et par ganger nå og synes det har vært veldig hyggelig alle gangene. Vet ikke helt om kjemien er helt på plass, men kunne i hvertfall tenke meg og møtes igjen. Vi har gått tur alle gangene pga. corona og holdt avstand.

Problemet er at han aldri tar kontakt. Både etter første og andre date tok jeg kontakt først for å avtale ny date. Han svarer hyggelig og er flink til å komme med forslag til hva og når. Nå er det nesten en uke siden vi møttes sist og jeg har ikke hørt noe fra han. Synes det er hans tur nå siden jeg har spurt de andre gangene, vil ikke bli altfor masete heller.. Hvordan skal jeg tolke dette? Er han interessert og bare veldig treig på å ta intiativ eller er han ikke interessert? 

Du mæ vente til han tar kontakt intiativ selv. ellers må du glemme han.

Anonymkode: 1903c...086

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...