Gå til innhold

Skal dere sminke dere selv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet dere om hun kan komme dit man ordner håret, eller må/måtte dere komme til henne? Lurer også på hvor mange penger det koster...

Tror ikke hun reiser rundt nei, men hun samarbeider med Kick, slik at en frisør fra de kan komme til henne om man ønsker alt på et sted.

Tror jeg betalte 1000 kr inkl. prøvetime.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Nei, jeg vil bli sminka av en proff :-D

At det skal bli perfekt, og passe fargene mine, gleeder meg :hoppe:

Skrevet

Tror ikke hun reiser rundt nei, men hun samarbeider med Kick, slik at en frisør fra de kan komme til henne om man ønsker alt på et sted.

Tror jeg betalte 1000 kr inkl. prøvetime.

Var det kun for deg selv, eller også for forlover?

Skrevet

:Nikke:

Jeg betaler vel ca 1000 for sminkingen. Mener hun ca 350 kr for forlover. Totalt, med frisør blir det på litt over 3000, inkl prøvetimer med sminke og frisør (ikke for forlover, da). Frisøren kan også ordne håret til forlover.

Noe av det beste med det, er at alt er på samme sted, så man slipper å stresse rundt :) Kan selvfølgelig også kle på seg der etc.

Skrevet

Tror jeg betalte 500 for forlover.

Skrevet

Jeg bruker ikke sminke til vanlig, og kan ingenting om det! Derfor skal frisøren (m/ stylistutdannelse) sminke meg imorgen.

Gjest Gjesten
Skrevet
skal nok sminke meg hos frisøren uansett om jeg skal gjere det selv elle hun gjøre det..... Er godt lys i en frisørsalong..... så får du sett hvordan det blir sikkeligt.... og så har du noen å se om det er noe som bør fixes.... forsjell på sminken på øynene og plasser du ikke har fått me deg og lignende....

Det er ikke alle frisører som har lys som egner seg til sminking bare så du er klar over det.

(Det fikk jeg smertelig erfare for 2 helger siden.., frisøren selv klarte ikke å se om det ble bra!)

Skrevet

Sminker meg hos frisøren. Syns det er greit å slippe å tenke på det selv. Kommer nok til å ha mye annet å tenke på :wink:

Skrevet

Jeg var også hos June, og Geir fra Kick kom dit og fiksa håret. For meg og forlover kom makeupen på 850.

Jeg så ikke noe poeng i å ha prøvetime på forhånd. Begge er dyktige i faget sitt og dessuten syns jeg det var ok å bli overraska over hvor fin jeg ble :ler:

Spesielt makeup kan man lett spare litt på ved å droppe prøvetimen, blir ikke resultatet helt som ønsket går det fort ogt greit å endre litt.

Ifølge June hadde hun enda ikke opplevd at bruder ville ha en annen makeup enn den hun hadde lagt på prøvetimen...

Skrevet

Eg sminket meg sjå frisøren,det er best og overlate det til noen profesjonelle.. :sminkedokke:

Gjest lindas
Skrevet
Jeg skal sminke meg hos frisøren, om jeg gjør det selv eller hun får tiden vise. Men synes selv jeg var veldig smart her en dag. Gikk innom på et parfymeri og spurte etter tips til sminking, hva som var viktig i forhold til bilder o.l. Og fikk kjempegod service. De sminket meg på ulike måter slik at jeg kunne se hva jeg kledde og hva jeg absolutt ikke måtte gjøre.

Anbefalles. Og det var ikke kjøpepress i det hele tatt.

hvor mye måtte du betale for dette da??

Skrevet

Hmmm.... Jeg sminket meg hos Junes make-up, og hadde prøvetime to uker før. Når jeg kom til prøvetimen ble jeg sminket av en annen som jobber der. Jeg syntes først hun brukte alt for mye brunt, enda jeg sa at jeg var redd for nettopp det. Så måtte hun ta bort en del, og legge det på nytt. Syntes det så ok ut da, men når jeg så meg i speilet når jeg hadde gått derfra, så jeg at jeg syntes det var alt for "mildt" sminket. Men fordi jeg vet June er veldig flink, satset jeg på at det ville gå greit å få en annen make-up av henne på selve dagen. Og det fikk jeg! Og ble veldig fornøyd! Så akkurat når det gjelder henne kan jeg vel skrive under på at prøvetime kanskje ikke trengs. Men hun andre som sminket meg er jo også profesjonell, og jeg hadde blitt rimelig stresset om det var på selve dagen hun hadde sminket meg. Så vil anbefale prøvetime uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...