Lythande Skrevet 21. juni 2005 #1 Skrevet 21. juni 2005 Nå har jeg i flere omganger prøvd å få til printview av dagboka mi her - slik at jeg får tatt vare på alt som er der før omleggingen av forumet. Men det funker ikke å bytte ut viewtopic i adresselinjen med printview - jeg får bare beskjed om at teamet eller innlegget ikke finnes. Noen som vet hvordan jeg kan få det til??????
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 Gjorde det med begge dagbøkene mine tidligerer i dag jeg...uten problemer... Du bytter altså bare ut "viewtopic" med "printview" i url'en...trykker enter, og så er du der... Eller, det var i hvertfall jeg da... Kan dessverre ikke hjelpe deg utover dette - men jeg ville bare si i fra at det fungerte for meg. (Som om det er noen trøst for deg...) Håper du får det til!
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2005 #3 Skrevet 21. juni 2005 Fikk forresten den meldinga første gangen jeg prøvde, for da hadde jeg skrevet ordet feil. Helt sikkert at du har skrevet ordet riktig? K
Chiquita Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 http://forum.kvinneguiden.no/printview.php?p=1088670 Dette skulle da fungere, men det gjør det jo ikke. Har testet på andre tråder, og da fungerer det :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2005 #5 Skrevet 21. juni 2005 Hmm...fikk det heller ikke til med dagboka til Lythande jeg heller... :klø:
Chiquita Skrevet 21. juni 2005 #6 Skrevet 21. juni 2005 Gå inn på dagbokens side 2, og skriv inn printview der, da kommer hele dagboken opp i printview-form. (det gikk hos meg i allefall) Hvorfor det går på side 2 og ikke på første side vet jeg ikke
Lythande Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2005 Takk Chiquita og Kverula. Jeg fikk det til til slutt. Kverula; jeg sjekket at jeg ikke hadde skrevet printview feil. Chiquita; Jeg prøvde fra flere sider i dagboken uten at det gikk. Da jeg hadde avslutet alt annet som msn og musikkprogrammet mitt - da gikk det. Vet ikke hvorfor det skulle være så vanskelig, men nå er det altså i orden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå