AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Hei! Merket nå at når jeg har hendene langt ned, sånn at all blodet strømmer til hendene, så er henda mine røde med med hvite flekker. Dette går over så fort jeg har handa i en normal posisjon. Kan nevnes at jeg ikke har spist/drukket noe idag, om det har noe å si. Flere med samme? Anonymkode: 41fcc...fe1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei! Merket nå at når jeg har hendene langt ned, sånn at all blodet strømmer til hendene, så er henda mine røde med med hvite flekker. Dette går over så fort jeg har handa i en normal posisjon. Kan nevnes at jeg ikke har spist/drukket noe idag, om det har noe å si. Flere med samme? Anonymkode: 41fcc...fe1 Eller ikke flekker, vanskwlig å forklare. Anonymkode: 41fcc...fe1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 Kan det ha noe med sirkulasjon å gjøre? Drakk 1 liter vann nå og føler det er mer blod rundt hånda nå, mindre hvite flekker nå. Kan det ha noe med at blodet strømmer til saktere? Anonymkode: 41fcc...fe1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #5 Skrevet 20. april 2020 Helt normalt. Er kapillærene i huden som trekker seg sammen/utvider seg og det blir sånne "prikker" eller "flekker" Anonymkode: bfeb6...5af 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt normalt. Er kapillærene i huden som trekker seg sammen/utvider seg og det blir sånne "prikker" eller "flekker" Anonymkode: bfeb6...5af Takk for svar! Men hvorfor blir de så sykt hvite og flekkete? Føler de er mindre hvite nå, når jeg har spist/drukket, kanskje fordi sirkulasjonen jobber bedre nå, iom at jeg ikke hadde spist noe? Noe med at blodet ikke får strømmet til alle områdene kanskje, siden sirkulasjonen er litt dårlig. Anonymkode: 41fcc...fe1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå