Mumsmums Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Bruker høvel, men vurderer å gå over til epilering på leggene. Men er det smertefult? Kjennes det ut som voksing?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Mye vondere enn voksning 😕 Har ikke greid å epilere noe annet enn leggene, og jeg vokser jevnlig så vet hvordan det kjennes.. Pluss, man får lett røde prikker av det.. Anonymkode: 4981e...755
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 Grusomt vondt de første gangene, og du får røde, sviende nupper som er litt stygge de første timene. Funker å smøre på med fuktighetskrem, i STORE mengder. Blir mindre vondt for hver gang om det er noen trøst, kroppen virker til å venne seg til smertene Anonymkode: fe9e0...34e
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 Syntes det er vondt første gangen, også nå som jeg har gjort det tidligere er det vondt når jeg begynner igjen. Men jeg tar det rolig, og så lenge jeg har tatt nederst av leggene så går resten som en lek. Eneste er fint hår på lårene, det kan være «kvalmende» vondt. Men om du har mest stri hår som meg så går det seg til! Anonymkode: 73ae0...e94
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #5 Skrevet 20. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Syntes det er vondt første gangen, også nå som jeg har gjort det tidligere er det vondt når jeg begynner igjen. Men jeg tar det rolig, og så lenge jeg har tatt nederst av leggene så går resten som en lek. Eneste er fint hår på lårene, det kan være «kvalmende» vondt. Men om du har mest stri hår som meg så går det seg til! Anonymkode: 73ae0...e94 Fjerner du håra på låra også? Anonymkode: b19ea...515
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 Det gjør forbanna vondt første gangen, og litt vondt andre gangen. Etter det går det greit. Men gjør det kun på leggene, noe annet er uaktuelt for min del. Og jeg har ganske gøy smerteterskel. Synes ikke tatoveringer på ribbein/underside av overarm var vondt til sammenlikning. Anonymkode: 06128...25f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #7 Skrevet 20. april 2020 Jeg synes ikke det er vondt å epilere leggene, men under armene er det veldig vondt, au au au. Så der bruker jeg barberfunksjonen, eller hva det heter. Anonymkode: 7e18a...d67
Mumsmums Skrevet 20. april 2020 Forfatter #8 Skrevet 20. april 2020 Har ganske tjukke kraftige hår på leggene, som vokser ekstremt fort. Har mykere på lårene, de barberer jeg ikke på nært loke pfte som leggene må tas.. Men dette hørtes vondt ut😬 og røde prikker, er jo de jeg skulle unngå🙈 spørs om d bare blir barbering likevel🤔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå