Gjest rødbrus Skrevet 21. juni 2005 #1 Skrevet 21. juni 2005 Noen som vet hvordan studiemiljøet i Ålesund er?
Gjest gi Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 Noen som vet hvordan studiemiljøet i Ålesund er? de sier det er veldig bra... jeg bor utenfor Ålesund.... Bra uteliv hvertfall:)
Gjest gjesta Skrevet 23. juni 2005 #3 Skrevet 23. juni 2005 eg studera i Ålesund og e veldig fornøgd:)
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #5 Skrevet 23. juni 2005 Å være student i Ålesund er kjempe bra :-) Studentmiljøet er innkluderende og fint. Det er i alle fall min oppfatting av høgskolen. Er selv Ålesunder og studerte der fra 2000-2002. Skal kanskje tilbake nå til høsten også.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 24. juni 2005 #6 Skrevet 24. juni 2005 Så morsomt! Driver og snuser litt på Ålesund som skolested selv. Greit å ha noen "kjente" som man kan bombardere med spørsmål.
Gjest gjesta Skrevet 28. juni 2005 #7 Skrevet 28. juni 2005 eg studera sjukepleie... sorry at eg e treig med å svare, har ikkje vore innpå på ei stund.. berre å spør i vei på det du lura på
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 1. juli 2005 #8 Skrevet 1. juli 2005 Takk, takk. Det dukker nok opp endel spørsmål. Vet du noe om studentboligene?(standard, avstand til skolen osv..) Var innom websidene til studentsamskipnaden , men det flommet ikke akkurat over av info.
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2005 #9 Skrevet 3. juli 2005 e fremdeles litt treig til å svare.. men, studenthyblane e heilt okay.. eg har valgt å bu i byen, så ta buss til skulen.. det e etter mi meining meir praktisk.. du har butikka over alt, kan gå på cafe osv.. om du har mange spørsmål kan du sende pm..
Gjest Hæ? Skrevet 4. juli 2005 #10 Skrevet 4. juli 2005 Hvor er butikkene overalt i Ålesund? Alt legges jo ned i sentrum, alle butikkene har kommet ut på Moa..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå