Musemor og tre søt Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Jeg har noen .mp4 filer (små filmsnutter) jeg har lyst til å sette sammen til en lang en. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det?
Thaila Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Du må ha et redigeringsprogram. Bruker du mac, PC eller telefonen? Har du Mac eller PC har du nok iMovie der, da kan du bruke det.
Musemor og tre søt Skrevet 20. april 2020 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2020 24 minutter siden, Thaila skrev: Du må ha et redigeringsprogram. Bruker du mac, PC eller telefonen? Har du Mac eller PC har du nok iMovie der, da kan du bruke det. Jeg har PC, og mannen Mac. Tror han har iMovie. Takk for hjelpen
Thaila Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 Ellers har du Windows Movie Maker som er på PC begge skal ligge inne
Musemor og tre søt Skrevet 20. april 2020 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2020 37 minutter siden, Thaila skrev: Ellers har du Windows Movie Maker som er på PC begge skal ligge inne Tusen takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå