AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #1 Skrevet 20. april 2020 Hender det at du står i speilet å studerer deg og så bare "åh, gid så pen nese jeg har" eller syns du nesa di bare er forbanna stygg og kunne tenke deg å bytte? Anonymkode: ccb97...39e 1
Zyria Skrevet 20. april 2020 #2 Skrevet 20. april 2020 Nei, den fungerer og jeg har god pust 😄 liker den, helt normal 2
Rowan Skrevet 20. april 2020 #3 Skrevet 20. april 2020 Jeg var ganske misfornøyd med utseendet på nesa mi til jeg fikk en septumpiercing. Nå fokuserer jeg mest på den kule piercingen. 😄 1
Million Skrevet 20. april 2020 #4 Skrevet 20. april 2020 Tja. Jeg er egentlig fornøyd med nesen, den sitter der den skal sitte og ser ikke noe merkelig eller rar ut. En helt normal nese å se på. MEN den er ikke så god innvendig...😝 Jeg har kronisk rhinitt. 1
Gjest Frankenstein1 Skrevet 20. april 2020 #5 Skrevet 20. april 2020 Den er det jeg hater mest av alt med utseendet mitt. Hadde det ikke vært for den, så hadde ansiktet mitt sett helt ok ut. Dessuten tetner og snørrer den konstant.
Yoshi Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 Jeg liker den forfra, men ikke fra siden. Skulle ønske den var en smule større.
Daria Skrevet 20. april 2020 #9 Skrevet 20. april 2020 Det er nå den nesa jeg har levd med i nesten 40 år, det ville vært rart å bytte nå... Den fungerer som den skal, den holder brillene på plass og har både fregner og en piercing, jeg har aldri sett noen grunn til å klage over den. At enkelte andre har funnet den spesiell nok til å kommentere får stå på deres regning...
Christie Skrevet 20. april 2020 #10 Skrevet 20. april 2020 Har ikke tenkt så mye på det, den virker som den skal, så har ingen grunn til å mislike den.
annebanane Skrevet 20. april 2020 #11 Skrevet 20. april 2020 Haha. Kan ikke si jeg bruker tid på å beundre nesen min i speilet, men den er da ikke fæl heller.
Puselusk Skrevet 20. april 2020 #12 Skrevet 20. april 2020 Nope. Skal sage den av. Så limer jeg på en sånn tut tut leke istedet
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #13 Skrevet 20. april 2020 Er det jeg er mest misfornøyd med på meg selv. Jeg er en ganske pen dame, men nesa ødelegger litt. Men der igjen, den er ikke så ille. Den er altså ikke stygg, men ikke veldig flatterende. Kunne vært verre, og helheten er bra. Så må bare si meg fornøyd. Anonymkode: 7018f...f53
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #14 Skrevet 20. april 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det jeg er mest misfornøyd med på meg selv. Jeg er en ganske pen dame, men nesa ødelegger litt. Men der igjen, den er ikke så ille. Den er altså ikke stygg, men ikke veldig flatterende. Kunne vært verre, og helheten er bra. Så må bare si meg fornøyd. Anonymkode: 7018f...f53 Hva er det du misliker med den? Anonymkode: ccb97...39e
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #15 Skrevet 20. april 2020 Hadde aldri tenkt over nesen min noe særlig før ungdomsskolen. Når mange av de andre jentene begynte å klage på hvor stor/liten/klumpete/smal deres nese var. Har tenkt masse på andre deler av anatomien, men ikke nesen. Så..... da er jeg vel passe fornøyd med den 🙂 Anonymkode: 45c98...0ac
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #16 Skrevet 20. april 2020 Likte den ikke i ungdommen men har stort sett likt den i voksen alder, nå syns jeg den har vokst. Ser definitivt større ut enn den gjorde for noen år siden. Anonymkode: ff225...b05
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #17 Skrevet 20. april 2020 Veldig fornøyd med nesen min. Den er liten og søt Anonymkode: c6a83...88d
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #18 Skrevet 20. april 2020 Den er stor og klumpene og gir meg svarte ringer under øynene. Jeg hadde sett ganske søt ut hadde det ikke vært for nesa mi. Jeg hadde lagt opp penger til neseoperasjon når jeg var 19 år men feiget ut fordi alle andre rundt meg kom til å reagere og kommentere på det. Nå er jeg tretti år og angrer som ett svin på at jeg ikke opererte. Jeg har lavere selvtillit enn noen gang og huslån, billån, forsikringer, barn og regninger gjør at med mindre jeg vinner i lotto så vil jeg mest sansynlig aldri få operert nesa. Skulle ønske jeg ikke hadde vært så svak den gangen og brydd meg om hva de andre sa. Som tenåring pleide jeG fantasere om å slå inn nesa med en hammer. Jeg hadde fått for meg at hvis nesa ble knust så ville de rekonstruere den slik jeg ønsket gratis... Forøvrig er den ubrukelig. Den er tett hele tiden. Anonymkode: b3119...f1a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #19 Skrevet 20. april 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hender det at du står i speilet å studerer deg og så bare "åh, gid så pen nese jeg har" eller syns du nesa di bare er forbanna stygg og kunne tenke deg å bytte? Anonymkode: ccb97...39e Nei, det skjer ikke. Den er helt OK, gjør jobben sin uten å verken skjemme meg ut eller kvalifisere for en karrière som nesemodell. Anonymkode: b9669...fa2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #20 Skrevet 20. april 2020 Jeg liker ikke nesa mi, synes den ødelegger fjeset mitt. Hadde jeg hatt penger og ikke minst turt å gjøre det, hadde jeg operert den. Det tror jeg dessverre aldri jeg kommer til å tørre, hehe. Anonymkode: 60c6a...37c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå