Gå til innhold

Sommerferie og regler


Marianne

Anbefalte innlegg

Nå har jentene sommerferie og de skal være hjemme alene en del av tiden. Vi kan ikke dekke opp to mnd fri når begge jobber.

Vi har regler for hva de ikke får lov til å gjøre og det har de alltid holdt før, nytt av året er at vi har trampoline som de ikke får lov å hoppe på når ingen voksne er hjemme. Nå er vi verdens teiteste foreldre som tror at de bare kan se på den til vi kommer fra jobb.

Hva syns dere, er jeg teit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei,jeg synes ikke du er teit i det hele tatt.

Hvis du føler det ikke er trygt at de hopper uten tilsyn,så er det du som må stole på din vurdering.

Det vil alltid være noen som sier en ting er greit,mens en annen mener det motsatte.

På en slik ting som trampoline uten tilsyn,så ville nok jeg også kjørt på den safe siden der.Hvis den ikke har nett rundt,så er det nok best med litt tilsyn ja.Absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det er jo dere som foreldre som bestemmer, så får dere heller tåle at de små syns dere er litt teite i blant! :wink:

Jeg syns det er veldig fornuftig, og absolutt ikke teit, å forby ungene å hoppe på trampoline når ingen voksne er til stede. Det er jo en trygghet både for dere og barna. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for engang skyld enig i strenge ting (har stortsett vært uenig i andre diskusjoner her... :wink:). Jeg synes absolutt ikke at du er teit på noe som helst hvis selvom du ikke ønsker at de skal hoppe på trampoline når det ikke er voksende der!

Det er så utrolig farlig å hoppe på trampoline, spesielt uten nett.

Så en veldig smart løsning, nemelig å grave ned trampolinen, da blir det mye tryggere med engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo ikke gjøre det hver kveld. Men det går veldig godt. De har hørt at andre heller ikke har lov og da hjelper det ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...