Gå til innhold

Fikk mld av et kvinnemenneske om hvor slem jeg var

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slo opp og anmeldte exen min p.g.a han voldtok meg. Jeg hadde det blytungt og vanskelig i tida etterpå og har det fortsatt pga den voldtekten. 

I helga tikket det inn en mld på tlf min fra et ukjent nr. Der stod ting som at jeg skulle visst hvilket helvete *navn på min eks* har gått gjennom pga meg, at jeg er ondskapsfull og at karma vil møte meg. 

Når jeg søkte opp nummeret kom det opp navnet til en jente fra samme sted som eksen min bor. 

Jeg slettet og blokkerte med engang. Men nå kjenner jeg på et intenst raseri, går han virkelig rundt og påstår at det var jeg som gjorde noe galt den gangen? Ut ifra det hun skrev er det han som er offeret her og jeg burde skamme meg??? 

Jeg skulle skrevet noe tilbake til henne. Jeg er lei meg nå og føler at det som skjedde med meg er uvesentlig. Et ukjent menneske kommer og smekker meg på fingrene angående mitt livs verste mareritt...... Hva vil jeg med dette innlegget, forhåpentligvis høre fra andre voldtektsofre som kan forstå 😥

Anonymkode: 96205...9d5

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et søppel-menneske hun er.

Det er ikke noe å svare på, og du kan med rette anmelde hvis det skjer igjen. Du kan for den saks skyld gjøre det nå også.

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Det er nesten en form for trussel, og du kunne gått med dette til politiet også. Ikke for de de skal gjøre noe med det, men for å ha det dokumentert. Hvis det blir rettsak så kan du bruke det. Så hvis du ikke har sletta meldinga så hold på den! Alt dritt som de gjør mot deg kan bli brukt mot dem, husk det. 

Anonymkode: dd518...0c5

• Liker 19
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Fy faen, at det er mulig, blir kvalm av slike søppel-mennesker.

Sender deg en :klem:

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Han som voldtok meg er fortsatt sammen med kjæresten sin. Hans versjon av det hele er at han «bare» var utro. 

Heldigvis ble han dømt og soner dommen sin nå. 

For min del må de gjerne gifte seg. Hvis hun ønsker å støtte en mann som voldtar og er utro, så fint for henne. Og jeg er veldig sikker på at det ikke var første gangen han gjorde det, for det var iskaldt og kalkulert. 

Hev deg over det. Det dumme nautet vet ikke bedre. 

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om han har drevet svartekampanje mot deg og påstått at du løy om ham.

Som noen over skrev, behold meldingen i tilfelle du får bruk for den.

Anonymkode: 29a1f...3fd

• Liker 6
Skrevet

TS sier hun har slettet meldingen, så ikke noe å få gjort med det. 
Heldigvis kan han hevde så mye han vil til omgangskretsen sin at han er helt uskyldig. Det hjelper ham ikke i det hele tatt i en rettssak. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, The Kitten skrev:

TS sier hun har slettet meldingen, så ikke noe å få gjort med det. 
Heldigvis kan han hevde så mye han vil til omgangskretsen sin at han er helt uskyldig. Det hjelper ham ikke i det hele tatt i en rettssak. 

Nei hun sa hun hadde blokkert nummeret. Så hun kan fortsatt ta vare på meldingen

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min voldtok meg og sa "Det er så turn off når du griner, bare så du vet det" 

Anmeldte aldri, noe jeg angrer på i dag. 

Da det ble slutt og jeg fikk meg ny kjæreste tikket det plutselig inn meldinger fra eksen sine venner hvor de kun skrev "Hore". Får vite senere at han har spredt mange koselige rykter om meg hvor jeg da tydeligvis er en utro hore. 
Har ved flere anledninger tenkt og lurt på om jeg skulle sendt en regning til han på rundt 140 000kr (for leie han egentlig skyller meg) og skrive et eller annet "kjøp av prostituert"

Anonymkode: a71c6...aa8

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Villa123 skrev:

Nei hun sa hun hadde blokkert nummeret. Så hun kan fortsatt ta vare på meldingen

Slettet og blokkerte står det.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, The Kitten skrev:

Slettet og blokkerte står det.

OJA haha. Trodde det var nummeret som ble slettet. Oki

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Fireflies skrev:

For et søppel-menneske hun er.

29 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Fy faen, at det er mulig, blir kvalm av slike søppel-mennesker.

Han har sannsynligvis ikke fortalt henne sannheten. Sannsynligvis ikke engang et snev av sannheten. Hun er nok bare enda en forelsket, blind og naiv jente som blir lurt trill rundt av sånne menn. 

Anonymkode: f0474...082

• Liker 6
Skrevet

Ts, viss du søkte opp nummeret kan du finne det i søke loggen. Hadde jeg vært deg ville jeg skrevet en lang melding til denne kvinnen slik at hun vet hvordan ting egentlig ligger ann.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe som er så provoserende som utenforstående som blir sugd inn i partnerens virkelighet. Glem henne. Hun har hørt hans versjon og er manipulert. Har opplevd det samme bare at det ikke var voldtekt, men vold i nære relasjoner. Vedkommende manipulerer de rundt seg og setter seg i offerrollen, mens han aldri har vært voldelig mot meg. Jrg sitter med ptsd og voldsoffererstatning pga han. Det får vi ikke gjort noe med, men vet du hva. Vi vet sannheten, og ingen kan ta fra oss den. Vet hvor hardt det er å ikke bli trodd og får andre vendt mot seg, men de skal skrumpe sammen til noen små rosiner uten betydning. Ikke gi dem noen makt. De er knøttsmå ubetydelige små hjernevaskede krek og eksen din er en ussel taper. Du er vinneren som kom deg ut av det, og ikke la noen krenke deg i ettertid itilegg. Ikke slutt å fortell din historie. De som forstår størter deg. Andre trenger du ikke ofre en tanke engang. De er ubetydelige rett og slett. Vær stolt av deg selv :klemmer: 

Anonymkode: b96c3...ed1

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, WonderWomaan skrev:

Ts, viss du søkte opp nummeret kan du finne det i søke loggen. Hadde jeg vært deg ville jeg skrevet en lang melding til denne kvinnen slik at hun vet hvordan ting egentlig ligger ann.

Det ville ikke jeg gjort. Det har ingen hensikt, for det kommer neppe til å synke inn. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min voldtok meg og sa "Det er så turn off når du griner, bare så du vet det" 

Anmeldte aldri, noe jeg angrer på i dag. 

Da det ble slutt og jeg fikk meg ny kjæreste tikket det plutselig inn meldinger fra eksen sine venner hvor de kun skrev "Hore". Får vite senere at han har spredt mange koselige rykter om meg hvor jeg da tydeligvis er en utro hore. 
Har ved flere anledninger tenkt og lurt på om jeg skulle sendt en regning til han på rundt 140 000kr (for leie han egentlig skyller meg) og skrive et eller annet "kjøp av prostituert"

Anonymkode: a71c6...aa8

Fyfaen så sykt, jeg håper virkelig han får svi en dag.. på en eller annen måte! Fikk vondt av deg, og tror du har gått gjennom et helvete! 

jeg håper du står sterkt i dag og ikke har latt det knekke deg!

Anonymkode: 52c60...946

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, WonderWomaan skrev:

Nei, vet du hva. Ikke bruk tid og krefter på det, ts. Det fører bare til at du er det gærne kvinnemennesket som lyver om den flotte kjæresten hennes. De er noen små krek. Ikke bry deg. Det siste du trenger er å bruke energi på dem itilegg til alt du har vært igjennom. 

Anonymkode: b96c3...ed1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

Det ville ikke jeg gjort. Det har ingen hensikt, for det kommer neppe til å synke inn. 

Enig! For han har nok manipulert henne til å tro at TS lyver og siden hun tror TS løy da hun anmeldte så kommer venninnen til eksen å tro at hun lyver igjen. Så nei. Ingen hensikt. Venninnen må dessverre forstå det av seg selv til slutt.

Anonymkode: 29a1f...3fd

• Liker 1
Skrevet

TS, her har jo eksen din dratt "offer-kortet", og klart å manipulere en annen person til å sende deg melding (om han ikke har gjort det selv da) . Skjønner jo at du føler deg urettferdig behandlet, men ikke la det gå inn på deg. Personen som sendte vet ikke en dritt om hva som har skjedd (om det ikke er fawkface selv)

Før alt du vet tikker det inn en "unnskyld-jeg-dreit-meg-ut-X1000-melding" før du vet ord av det, mtp. hva slags rasstapp av en eks-type du hadde... Trist, men sant...

AnonymBruker
Skrevet

Mange enkle mennesker, som den kvinnen som sendte deg melding.

Men når jeg leser tråden om hvordan eksen din er, så er det ikke noen overraskelse at vennene hans oppfører seg på den måten. 

De som voldtar, forgriper seg på andre, innrømmer ikke hva de har gjort. De legger skylden på andre. Men din eks har jo dratt det lang utover det. Drittfyr...

Anonymkode: 2c8ab...87b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...