AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Hvor lang tid tar det før man vil merke noen særlig bivirkninger ved bruk av p piller? Jeg har drevet å byttet piller men på kort stund har jeg gått opp i vekt og fått flere kviser. Men det er snakk om 1 mnd liksom, kan man merke det så fort? Kan det være årsaken til vektøkning allerede? Kvisene vet jeg er det.. Anonymkode: df7ab...b86
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 Gjennomsnittlig vektoppgang på p-piller er 200 gram. Om man har gått opp særlig mye mer enn det må man heller se på hva som har endret seg av kosthold og fysisk aktivitet. De fleste er nok mindre aktiv i disse coronatider for eksempel. Man kan få bivirkninger veldig raskt og så kan de også avta over tid. Jeg hadde humørsvigninger av en type p-piller i noen måneder før det gikk bort blant annet. Anonymkode: ab9f1...249
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 Det er ikke slik at det tar tid før bivirkningene kommer, det er omvendt, bivirkninger merker man forholdsvis fort (det gjelder både p-piller og medisiner etc), og så avtar de etter hvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå