Gå til innhold

Hvor viktig er jentas orgasme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er mer opptatt av at jeg kommer enn at han gjør det (sier han, i alle fall), og dersom det nå hender at det bare ikke skjer for meg, skjer det ofte ikke for han heller. Jeg har sagt at jeg synes det er veldig godt uansett og at det ikke er sånn at jeg tenker at dette var bortkasta tjue minutter dersom jeg ikke kommer, he he. Men veldig glad han er opptatt av at det skal være bra for meg. Stort sett kommer jeg hver gang, og av og til flere ganger etter hverandre. Jeg squirter innimellom og ting tar helt av. Typen min er ikke glad i å gi og få oralt, men til alt hell kommer jeg lett ved penetrering.

Jeg tror jeg bare slapper veldig av, fokuserer på hva jeg føler i kroppen, hvordan det kjennes når han tar på meg der og der og generelt bare er tilstede 100%. Så når jeg har lett for å komme og viser tydelig at jeg nyter det han gjør, blir det enda mer gøy for han å tilfredsstille meg. Ulempen er jo at han av og til blir sånn "å ja, så du kom bare én gang i dag, ja", men dette er virkelig luksusproblemer:)

Anonymkode: c497c...245

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Tranma
Skrevet

Selvfølgelig er den like viktig som mannens orgasme! Er heldigvis sammen med en som tenner skremmende mye på at jeg kommer, så det er aldri noe problem! Eneste er at jeg synes det er urettferdig at han bare på en veldig god dag klarer to orgasmer under samme samleie

Skrevet

Kvinnens orgasme betyr mere enn min egen. Har til gjengjeld aldri opplevd kvinner som ikke får orgasme...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er så mye fokus på å komme. Ja det er digg, men det må ikke ta alt fokuset. Kos dere med sexen og ikke fokuser på at den ene eller andre skal eller ikke skal komme. Hvis dere greier det sammen, så kan det hende at ting plutselig ordner seg. 

Anonymkode: a8f16...58b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
On 4/19/2020 at 6:41 PM, Resignert said:

Godt råd for kvinner, om det funker for henne. Menn flest ønsker faktisk både å nyte OG prestere, så det er ikke sikkert mannen syns det er så veldig artig at en ganske billig elektrisk dings er bedre enn han. 

Hitachi magic wand er IKKE billig.

Anonymkode: 4b9db...935

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dama får heller ikke orgasme, det vil si at hun er nødt til å bruke en vibrator for å komme. Hun trenger kraftig stimulering og bruker sin MX Fighter, kan da gjerne komme 5-6 ganger. Jeg synes det er en viktig del av sexen at dama får orgasme, at det ikke er jeg som gir henne orgasmen er ikke noe problem. Skulle gjerne ønskt at jeg kunne gi henne orgasme ved penetrering, men det er vel bare fåtall som får uansett. Men vi har funnet en god løsning der vi har sex og hun stimulerer klitoris mens jeg er inne i henne, hun liker også penetreringen, men den gir ikke orgasme alene.

Så til mannfolk som føler seg utkonkurrert av en vibrator, det er bedre det en at dama faker orgasme. Problemet oppstår visst du som mann tenker på at det er du som skal gi dama orgasme, visst ikke er du dårlig i senga eller ikke mye til mann. Sex er en felles ting, der begge har ansvar for å gjøre sexen god, selv om det også inkluderer hjelpemidler.

Anonymkode: 36481...4d2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Harald2.0 skrev:

Kvinnens orgasme betyr mere enn min egen. Har til gjengjeld aldri opplevd kvinner som ikke får orgasme...

😂😂😂

Anonymkode: 54974...bf9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dama får heller ikke orgasme, det vil si at hun er nødt til å bruke en vibrator for å komme. Hun trenger kraftig stimulering og bruker sin MX Fighter, kan da gjerne komme 5-6 ganger. Jeg synes det er en viktig del av sexen at dama får orgasme, at det ikke er jeg som gir henne orgasmen er ikke noe problem. Skulle gjerne ønskt at jeg kunne gi henne orgasme ved penetrering, men det er vel bare fåtall som får uansett. Men vi har funnet en god løsning der vi har sex og hun stimulerer klitoris mens jeg er inne i henne, hun liker også penetreringen, men den gir ikke orgasme alene.

Så til mannfolk som føler seg utkonkurrert av en vibrator, det er bedre det en at dama faker orgasme. Problemet oppstår visst du som mann tenker på at det er du som skal gi dama orgasme, visst ikke er du dårlig i senga eller ikke mye til mann. Sex er en felles ting, der begge har ansvar for å gjøre sexen god, selv om det også inkluderer hjelpemidler.

Anonymkode: 36481...4d2

Sånn har vi det også. Jeg har aldri kommet av penetrering kun, og trenger drit lang tid og tålmodighet fra begge for å komme av at han eller jeg fingrer meg. Så eneste som funker er klitorisvibrator. Veldig glad for at min mann ikke lar seg stresse av det. Hadde vært utrolig kjedelig for meg om jeg i tillegg følte at jeg må klare å komme av han, for å styrke hans ego. 

Anonymkode: 5304a...290

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn har vi det også. Jeg har aldri kommet av penetrering kun, og trenger drit lang tid og tålmodighet fra begge for å komme av at han eller jeg fingrer meg. Så eneste som funker er klitorisvibrator. Veldig glad for at min mann ikke lar seg stresse av det. Hadde vært utrolig kjedelig for meg om jeg i tillegg følte at jeg må klare å komme av han, for å styrke hans ego. 

Anonymkode: 5304a...290

Dette! Blir ikke godt når man følger seg «tvunget» til å komme. Det er masse kos bare det å ha sex også. 

• Liker 1
Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet

Det viktigste er at begge har en god opplevelse sammen. Du er ikke dårlig i senga bare for du ikke kommer og du må aldri føle deg presset til å komme for andres skyld. Puling skal være 😍 og 😍 er det uansett. Alltid. Hele tiden. 🤤

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange ting som må stemme for at jeg, hvertfall, skal få orgasme. Jeg må ligge riktig, er det litt skevt treffer det ikke riktig, jeg må stramme de rette musklene, jeg må selvfølgelig være kåt, jeg må konsentrere meg om å ikke bråke for mye og jeg må holde hodet tomt. Kommer det noen tanker er orgasmen borte. Avogtil stopper mannen opp to jokk før jeg kommer🤦‍♀️ jeg sier selvfølgelig i fra, men skaden er allerede skjedd.. han sier jeg må si fra, men sier jeg noe er jeg tilbake til start. Avogtil sniker det seg inn noen tanker, er jeg sexy slik? Liker han det som skjer nå? Kommer han snart? Hva skal vi ha til middag? Huska jeg å skru av kaffe trakteren? Nå må jeg komme? Spiller ikke noen rolle hvilke tanker det er, de "put me pf my game" uansett. 

Jeg må hvertfall bare leve i nuet å nyte det som skjer, ellers blir det ikke noe.. ikke tenk på å lage lyd for at han skal merke at du liker det. Lag lyd for at du liker det så godt at du ikke kan være stille. 

Jeg er ganske sikker på at en mann som velger å ha sex med deg elsker både deg, kroppen din å fitta di.

Anonymkode: 7f16a...82d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Betyr alt, jeg er sammen med ei som får  mange orgasmer under et samleie. Og det frister ikke å være utro, eller å dra fra henne.

Anonymkode: 10ab8...bd2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 38 og har hatt det litt som du beskriver med alle jeg har hatt sex med; aldri fått orgase med en mann.

Men, for noen måneder siden fikk jeg en kjæreste som jeg er vilt forelsket i. Og vi har sex som er en million ganger bedre enn hva jeg noensinne har opplevd. Han tar på meg mens vi har sex, masserer meg til jeg får orgasme samtidig som vi har samleie. Det er helt vanvittig deilig, jeg hadde trodd i alle år at jeg er en som ikke klarer å komme ved at en mann tar på meg.

Før jeg møtte min nåværende kjæreste, hadde jeg kun klart å få orgasme ved å bruke vibrator. I starten av forholdet, brukte kjæresten min vibrator på meg mens vi hadde sex, og jeg klarte å komme. Men nå trenger vi ikke det, med mindre vi ønsker å variere litt.

Anonymkode: bc111...f77

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...