Gå til innhold

Hvor viktig er jentas orgasme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri klart å komme med partner. Min nåværende kjæreste er jeg helt komfortabel med, og jeg vil gjerne komme for hans skyld, og jeg kjenner at han prøver så veldig, men jeg er tolv mil unna. jeg er bare en av de som har vanskelig for å komme. Jeg kommer hver dag selv alene, men det krever masse konsentrasjon og lang tid. Bare at han er der ville gjort at jeg ikke fikk dyp nok konsentrasjon, en liten feil bevegelse og jeg er tilbake til start. 

For MEG betyr dette ingenting, men jeg er redd for at det er verre for han å aldri få dama til å komme. At han ikke føler seg særlig mann når han gang på gang kommer og jeg er "utilfredsstilt". 

Sannheten er at jeg føler meg veldig tilfredsstilt, jeg forteller han at jeg syntes han er rå i senga, jeg prøver å vise med kropp og lyder hvor deilig jeg syntes han er, men jeg tror han syntes det er flaut. 

Nå som sex er stuerent å prate om havner vi ofte i situasjoner hvor andre skal skryte av hvor komfortable og frigjorte de er med partnerne sine, og alle skal vitse om at "han fikk meg ikke til å komme engang". Det er ikke noe kult for verken meg eller typen å høre. Jeg føler meg dårlig i senga som ikke klarer å komme, og han føler antageligvis det samme.

Hva er deres tanker? 

Anonymkode: 3007a...ed5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ta med en vibrator eller noe inn i samleiet? 

Anonymkode: 16967...fe8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke komme for hans skyld. Du må komme for din egen del. Kanskje du på egen hånd kan eksperimentere når du onanerer og se om du kan komme på litt ulike måter? Og da kan det kanskje være lettere å få til at han kan fingre eller slikke deg til orgasme? Bruker du vibrator? Hvis ikke kan du jo prøve ut det også og så kan han prøve det på deg. Gjelder å prøve seg litt fram og se om du finner noen alternativer. Du kan jo snakke litt med han om dette sånn at det er noe han er med på også, selv om du prøver deg fram alene i første omgang hvertfall. 

Anonymkode: 752ef...311

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ta med en vibrator eller noe inn i samleiet? 

Anonymkode: 16967...fe8

Signerer denne. Mange kvinner bruker lang tid på å komme, dess mer du tenker på det, dess verre blir det. Det eneste som hjelper er å tenke nytelse og ikke prestasjon. Har du Hitachi Magic Wand? Funker vanvittig bra og sexen blir veldig artig. 

Anonymkode: 94e06...2e7

• Liker 4
Skrevet

Selv som godt voksen mann er det svært viktig, noe jeg kanskje har postet for mye om allerede. Jeg har opplevd ulike kvinner, fra de som lett fikk serieorgasmer, til hun som med en gang sa fra at det ikke var vits å prøve en gang (og det hadde hun jo aldeles rett i)

Jeg må dessverre innrømme at sex uten at jeg klarer å få kvinnen til å komme en eneste gang, aldri kan bli noe særlig. Det oppleves kjipt og tamt, og ofte lar jeg være å komme selv, for å slippe å føle meg elendig etterpå. Selv om man har kjælt, slikket, fingret og knullet i en halvtime eller en time, er det likevel et stort nederlag å komme selv, om man ikke har klart å få dama til å komme. Antar følelsen kan sammenlignes med å komme etter 10 sekunder, for de som sliter med det. Man føler seg bare helt dust, rett og slett.

• Liker 5
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Signerer denne. Mange kvinner bruker lang tid på å komme, dess mer du tenker på det, dess verre blir det. Det eneste som hjelper er å tenke nytelse og ikke prestasjon. Har du Hitachi Magic Wand? Funker vanvittig bra og sexen blir veldig artig. 

Anonymkode: 94e06...2e7

Godt råd for kvinner, om det funker for henne. Menn flest ønsker faktisk både å nyte OG prestere, så det er ikke sikkert mannen syns det er så veldig artig at en ganske billig elektrisk dings er bedre enn han. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer det såå lett selv, men uansett hvor flink han er og hvor bra han gjør det så går det ikke. Prøver å ikke tenke på det, men det er enklere sagt enn gjort. 

Vil det faktisk mest for hans sin del, da han ønsker at jeg skal være fornøyd. Må jo innrømme at jeg ikke føler meg ferdig når han er ferdig. Men han prøver jo så godt han kan. Det er ikke han som har ansvar for at jeg skal komme. Slapper jeg ikke nok av vil det aldri gå. Men etter flere år burde jeg vert 100% komfortabel, men det tror jeg aldri jeg blir pga kroppen min. 

Men etter fødsel så er ikke orgasmen noe å skryte av, får ikke så mye ut av det lengre 

Anonymkode: 81208...9a8

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med kroppen din som gjør at du aldri blir helt komfortabel? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stimulerer du andre steder mens dere har sex eller er det kun penetrering?

Anonymkode: e988b...e1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er et veldig stort pluss i forholdet vårt at hun kommer flere ganger hver eneste gang vi har sex. Hun var ung da vi begynte i lag og det gikk en stund før orgasmene kom, men du verden så berikende det var da jeg skjønte at hun fikk orgasme.

Anonymkode: 10ab8...bd2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med kroppen din som gjør at du aldri blir helt komfortabel? 

Anonymkode: 752ef...311d

Regner med det var meg du spurte? Jeg skrev kommentaren over din. 

Jeg har mislikt utseende mitt alltid. Både ansikt og kropp. (Alltid vert tynn, likte det) men ingen pupper og det har fått meg til å føle meg mindre kvinnelig, om du skjønner? 

Når jeg møtte kjæresten som etter noen år fikk meg til å godta kroppen min, så ble jeg gravid. Det endrer jo en del på kroppen og jeg orker ikke se på meg selv eller la samboer ta på meg eller se på meg. Nesten så jeg unner han å ligge med ei Anna dame, så han får oppleve noe vakkert igjen 🙈 

Men nå vet jeg at han setter pris på en tynn og stram damekropp med snerten rumpe. Og det er ikke meg lengre. Derfor tenker jeg på det under sex.

ingen vits i å kommentere at jeg må skaffe meg hjelp, prater med noen allerede. 😛

AnonymBruker
Skrevet

Synst det er vanskelig å komme visst jeg må vise at jeg liker det han gjør, for at han skal føle seg "flink". Da mister jeg fokus på meg selv, og kommer aldri. Det beste er oralsex, da får jeg gå inn i min egen verden, er alltid en vinner. Tok imidlertid lang tid før jeg sluttet å tenke på hvordan han hadde det, og bare klarte å nyte det... så du trenger en tålmodig mann 😅

Anonymkode: 8fb90...222

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle også ønske jeg klarte å komme under sex. Litt fordi jeg i motsetning til deg stadig befinner meg på kanten, og skulle ønske jeg klarte å bikke over. Kanskje aller mest fordi jeg skulle ønske kroppen min ga han den bekreftelsen på at han gjør ting rett. Samtidig virkelig nyter jeg sex, og forsøker å bare la det komme når det gjør.

Anonymkode: eda7b...67f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skulle også ønske jeg klarte å komme under sex. Litt fordi jeg i motsetning til deg stadig befinner meg på kanten, og skulle ønske jeg klarte å bikke over. Kanskje aller mest fordi jeg skulle ønske kroppen min ga han den bekreftelsen på at han gjør ting rett. Samtidig virkelig nyter jeg sex, og forsøker å bare la det komme når det gjør.

Stimulerer du klitoris mens dere har sex? Jeg klarer ikke komme av kun penetrering, ligger stadig på kanten som deg, men trenger stimulering av klitoris i tillegg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Stimulerer du klitoris mens dere har sex? Jeg klarer ikke komme av kun penetrering, ligger stadig på kanten som deg, men trenger stimulering av klitoris i tillegg. 

Ja. Ofte synes jeg det er distraherende, at jeg da ikke helt klarer å nyte penetrering. Så da havner jeg flere ganger bare lenger unna.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. Ofte synes jeg det er distraherende, at jeg da ikke helt klarer å nyte penetrering. Så da havner jeg flere ganger bare lenger unna.

Nei så kjipt! Samboeren pleier ofte å slikke meg på brystvortene når han merker jeg er nær, pleier å få meg over kanten. Føler med deg, å bli stuck i sitt eget hode kan være sinnsykt ødeleggende. Ofte så kan tanken av at bare det går ikke sette meg tilbake til start selv om jeg hadde vært sånn 2 sek i fra. Sykt plagsomt :( 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei så kjipt! Samboeren pleier ofte å slikke meg på brystvortene når han merker jeg er nær, pleier å få meg over kanten. Føler med deg, å bli stuck i sitt eget hode kan være sinnsykt ødeleggende. Ofte så kan tanken av at bare det går ikke sette meg tilbake til start selv om jeg hadde vært sånn 2 sek i fra. Sykt plagsomt :( 

Ja, det er frustrerende. Henger jeg meg for mye opp i det, mister jeg litt evnen til å nyte sex. Jeg håper jo at det etter hvert skal gå seg til, etter hvert som jeg slapper mer av, og vi blir mer kjent med hverandres kropper.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regner med det var meg du spurte? Jeg skrev kommentaren over din. 

Jeg har mislikt utseende mitt alltid. Både ansikt og kropp. (Alltid vert tynn, likte det) men ingen pupper og det har fått meg til å føle meg mindre kvinnelig, om du skjønner? 

Når jeg møtte kjæresten som etter noen år fikk meg til å godta kroppen min, så ble jeg gravid. Det endrer jo en del på kroppen og jeg orker ikke se på meg selv eller la samboer ta på meg eller se på meg. Nesten så jeg unner han å ligge med ei Anna dame, så han får oppleve noe vakkert igjen 🙈 

Men nå vet jeg at han setter pris på en tynn og stram damekropp med snerten rumpe. Og det er ikke meg lengre. Derfor tenker jeg på det under sex.

ingen vits i å kommentere at jeg må skaffe meg hjelp, prater med noen allerede. 😛

Ja, det var deg jeg spurte. Du er TS etter som jeg forsto? Det er ikke rart at du sliter med å komme med han når du har så mye komplekser for kroppen din. Høres veldig slitsomt ut, men bra at du får hjelp da. 

• Liker 1
Skrevet

Du greier ikke å slappe av nok, du bruker for mye fokus på å ha konsentrasjon. Usikkerheten din for at han ikke skal føle seg mann nok, er også en årsak, likeså at du føler deg dårlig på at ikke du kommer...

Bekymringer er den største årsaken til manglende orgasmer...🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var deg jeg spurte. Du er TS etter som jeg forsto? Det er ikke rart at du sliter med å komme med han når du har så mye komplekser for kroppen din. Høres veldig slitsomt ut, men bra at du får hjelp da. 

Nei jeg er ikke Ts, derfor jeg lurte 😊 Ja, det er dumt. 

Er nesten ikke ett mål for meg lengre å komme, er jo som regel godt lilevell. Kanskje det blir med tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...