pia mater Skrevet 4. juli 2020 #21 Skrevet 4. juli 2020 Kun nærmeste familie visste oppkjøringsdatoen min, samme med teoriprøven. Syns det hjalp, var ikke noe annet "press" for å bestå enn presset fra meg selv.
Silva Pluvialis Skrevet 4. juli 2020 #22 Skrevet 4. juli 2020 På 19.4.2020 den 14.31, Fydda skrev: Aner ikke. Kjenner ikke til noen som ikke har fortalt om det på forhånd. Det er mange som skjuler det og som kun sier det til sine aller nærmeste. De fleste egentlig.
Fru Uperfekt Skrevet 5. juli 2020 #23 Skrevet 5. juli 2020 På 19.4.2020 den 14.25, Fydda skrev: Funderer litt på å ikke fortelle noen når jeg skal ha oppkjøring for å ikke skape unødvendig stress for meg selv. Føler det blir et slags press om å måtte bestå når andre vet om det, og er redd det kommer til å stresse meg opp. Stryker jeg, så er det ikke så farlig for ingen kommer til å spørre og da trenger jeg ikke si det heller, på en måte. (Også hadde det jo vært enda morsommere å overraske mor og far og samboer med bestått om de ikke aner noe på forhånd.) Dere som har holdt det hemmelig, tror/synes dere det hjalp på stress og press? Normen er å ikke si noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå