Gå til innhold

Hva feiler det menn? Liker andre sine bilder.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, der var han blokkert og! Nå mistet han meg, som han likte så godt og skulle treffe for kos og turer.

Nesten alle menn er sånn. Finner tonen  med meg og plutselig ser jeg at de legger søsteren min eller venninnen min til som venn og begynner å like hennes bilder også? Kommenterer under bildene deres osv.

Er det ikke nok med meg?

Da sletter jeg og går videre uten et ord mer.

Så begynner de å skrive om hvorfor de er slettet og unnskylder seg uansett hva d e har gjort? Og skriver at de savner meg og hva som gikk galt?? Så må jeg bare blokkere dem og gå videre uten å svare dem. Er de idioter?

Skjønner de ikke selv hva de har gjort galt?

Har funnet en ny en jeg taster med nå, får se om han er lik.

Er heller singel enn å ha en som sikler over alle andre!

Flere som opplever slike menn? Og til dere menn som er slik : Hvorfor er dere slik og hvorfor er ikke ei jente nok? Og hvorfor fortsetter dere å skrive og sier dere savner oss og er helt ville og lei dere fordi dere har mistet oss. Men likevel gjorde dere slik? Dere er jo helt blåste i hodet.

Anonymkode: 9aeee...f30

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du passer best som singel 👀

Anonymkode: e5723...bf6

• Liker 31
Skrevet

Hvor lange blokkeringslister har dere? Jeg har null blokkerte. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Celina holmkold skrev:

Bare blokk han

Ja har selvsagt gjort det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du passer best som singel 👀

Hvorfor det? Fordi alle menn bare er slik? 

• Liker 2
Gjest Bohrman
Skrevet

Det syns jeg er klokt av deg. Det vitner om lite respekt, og mangel på menneskeforståelse, å holde på sånn rett foran nesa på noen man har noe på gang med. Greit nok at man ikke har forpliktet seg til noe enda, men da kan man i det minste skjule behovet for kvinnelig bekreftelse litt bedre, få utløp for det på byen eller noe, ikke i full offentlighet så alle kan se hvor despo en er.

I tillegg vitner det om lav IQ. Menn som sitter sånn og liker bilder på sosiale medier, og gjerne også kommer med kommentarer som: "Søte jenta! Hjerte-emoji" har som regel veldig lav IQ. Noen av dem så lav at de rett og slett bor på institusjon eller i bofellesskap, mens andre er rundt 85-95-skiktet, hvor man er i stand til å klare seg selv, men helst ikke bør forplante seg.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med å like andres bilder? Er det definisjon utroskap? 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Altså, han har likt et bilde? Trykket på en knapp... skulle trodd du hadde tatt ham i å onanere til de bildene..?!

Anonymkode: 588dc...889

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

For noen søppelmenn!!! 

Anonymkode: 16b91...240

• Liker 1
Gjest Bohrman
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

For noen søppelmenn!!! 

Rolig. De vet ikke bedre.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med å like andres bilder? Er det definisjon utroskap? 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså, han har likt et bilde? Trykket på en knapp... skulle trodd du hadde tatt ham i å onanere til de bildene..?!

Anonymkode: 588dc...889

Han har lagt de til som venn og begynt å like og kommentere bildene deres? Etter at vi har fått den gode relasjonen?

Det er iallefall ikke en mann jeg vil ha, har da respekt for meg selv! Da går jeg selvsagt videre. Å forvente at det er normalt at menn bare legger til kreti og pleti og begynner å kommentere andre jenters  bilder, er helt sykt i mine øyne. jeg vil ikke ha en slik mann og da mister han meg . Slik er det. Greia som er så sykt er at de blir så lei seg og fortvilet over at jeg plutselig ut av det blå sletter dem. Herregud menn altså.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Du høres ut som en bitter incel

Anonymkode: d75e8...b45

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ut som en bitter incel

Anonymkode: d75e8...b45

Jeg er ikke bitter, jeg bare vet min verdi.

• Liker 2
Gjest Made4u
Skrevet (endret)

For det første, du legger tydeligvis veldig mye i liker-klikk, slutt med det da det i grunn ikke betyr noe som helst.

Det andre jeg vil si er at du med hell kan bli litt mer kritisk, slutte å innlede samtaler med idioter og involvere deg med dem, det blir for dumt å beklage seg over idioter i ettertid når du selv tydeligvis ukritisk har gitt dem innpass og involvert deg med dem fra start av.

En viss standard må du ha, heve denne betraktelig så vil ikke problemstillinger som denne oppstå, du kan ikke fortsette en mannejakt hvor selv sosialt uintelligente menn får fri innpass.

Endret av Made4u
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har lagt de til som venn og begynt å like og kommentere bildene deres? Etter at vi har fått den gode relasjonen?

Det er iallefall ikke en mann jeg vil ha, har da respekt for meg selv! Da går jeg selvsagt videre. Å forvente at det er normalt at menn bare legger til kreti og pleti og begynner å kommentere andre jenters  bilder, er helt sykt i mine øyne. jeg vil ikke ha en slik mann og da mister han meg . Slik er det. Greia som er så sykt er at de blir så lei seg og fortvilet over at jeg plutselig ut av det blå sletter dem. Herregud menn altså.

Jeg gjentar som over, du passer best som singel.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er klart at her betyr liker-klikk noe. Internett er ikke helt løsrevet fra resten av livet vi lever. 

Dessverre tar det ofte tid å avsløre idioter. De prøver hardt å ta seg sammen i begynnelsen, men det rakner til slutt. 

• Liker 5
Skrevet

Men i stedet for å blokke med en gang burde du jo si hva du mener, kan hende han er totalt uvitende om hvordan man bør oppføre seg. Mange ignorante menn som bare "mener det godt" også blir det tatt feil.

Hvorfor skulle de automatisk vite hva du blokkerer dem for? Det føler jeg er sånn standard stereotypisk for kvinner. Bli stille og surmule over et eller annet og nekte å fortelle det til den uvitende mannen fordi han "burde jo selv skjønne". Nei mange skjønner ikke hva vi kvinner kjenner og føler og tenker.

Når det er sagt så virker du jo veldig usikker og sjalu! Ikke en god inngang til et forhold.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Made4u skrev:

For det første, du legger tydeligvis veldig mye i liker-klikk, slutt med det da det i grunn ikke betyr noe som helst.

Det andre jeg vil si er at du med hell kan bli litt mer kritisk, slutte å innlede samtaler med idioter og involvere deg med dem, det blir for dumt å beklage seg over idioter i ettertid når du selv tydeligvis ukritisk har gitt dem innpass og involvert deg med dem fra start av.

En viss standard må du ha, heve denne betraktelig så vil ikke problemstillinger som denne oppstå, du kan ikke fortsette en mannejakt hvor selv sosialt uintelligente menn får fri innpass.

Det er jo ikke bare likerklikk. De legger dem jo til som venn og kommenterer også! Hva er intensjonen ved å legge de til som venn? Mine vennnineer og søstra mi ? For så å like bildene deres? Personer de ikke kjenner ? Men legger til fordi de synes de er pene? Jeg vil jo ikke ha en slik mann?

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjentar som over, du passer best som singel.

Se svaret mitt over. Mener du at jeg bare må akseptere det for å få et forhold, fordi menn bare må være slik? Du svarer jo ikke på hvorfor du mener jeg må være singel? Fordi jeg ikke vil ha menn som kommenterer andre sine bilder og legger de til som venn fordi de ser pene ut???

3 minutter siden, sommerfugl154 skrev:

Men i stedet for å blokke med en gang burde du jo si hva du mener, kan hende han er totalt uvitende om hvordan man bør oppføre seg. Mange ignorante menn som bare "mener det godt" også blir det tatt feil.

Hvorfor skulle de automatisk vite hva du blokkerer dem for? Det føler jeg er sånn standard stereotypisk for kvinner. Bli stille og surmule over et eller annet og nekte å fortelle det til den uvitende mannen fordi han "burde jo selv skjønne". Nei mange skjønner ikke hva vi kvinner kjenner og føler og tenker.

Når det er sagt så virker du jo veldig usikker og sjalu! Ikke en god inngang til et forhold.

Uvitende eller ikke, så er han jo slik? Om jeg forteller han grunnen , vil han jo bare slette de og ikke kommentere fordi han vil ha meg. Men da gjør han det jo kun fordi han vet jeg ikke liker det, og av frykt for å miste meg, ikke fordi han ikke vil det selv. Lettere å bare slette de ut av livet mitt, så får de sitte der som et spørsmålstegn, idiotene.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tenkt over søster/venninner som godtar dem som venner også. 

Anonymkode: 54f67...8a8

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...