AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #1 Skrevet 19. april 2020 Hvordan laster jeg ned Vipps-appen? Når jeg er i AppStore og trykker på last ned-ikonet får jeg opp feilmelding om at appen ikke er kompatibel med Iphonen. Betyr det at mobilen er for gammel, og at jeg ikke kan laste ned Vipps i det hele tatt? Hvorfor er det sånn? Vipps skal jo liksom være så enkelt. Anonymkode: 2e629...315
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #2 Skrevet 19. april 2020 Hvilken iPhone og iOs har du da? "Vipps støtter operativsystem iOS 10.3, Android 5 eller nyere versjoner. Har du eldre versjoner av operativsystem enn dette, anbefaler vi deg å oppdatere operativsystemet hvis det er mulig. Dessverre er det noen eldre telefoner som ikke støtter det sikkerhetsnivået som kreves for å bruke Vipps, da de følger eldre standarder for informasjonssikkerhet. Derfor slutter Vipps nå å fungere for iPhone 5 og 5c, og Android-mobiler med operativsystem 4.3 og 4.4. " Hentet fra vipps.no Anonymkode: 0bb13...173
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #3 Skrevet 19. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken iPhone og iOs har du da? "Vipps støtter operativsystem iOS 10.3, Android 5 eller nyere versjoner. Har du eldre versjoner av operativsystem enn dette, anbefaler vi deg å oppdatere operativsystemet hvis det er mulig. Dessverre er det noen eldre telefoner som ikke støtter det sikkerhetsnivået som kreves for å bruke Vipps, da de følger eldre standarder for informasjonssikkerhet. Derfor slutter Vipps nå å fungere for iPhone 5 og 5c, og Android-mobiler med operativsystem 4.3 og 4.4. " Hentet fra vipps.no Anonymkode: 0bb13...173 Takk for svar. Jeg har en Iphone fra 2010. Vet ikke hvilken modell. Den sluttet å oppdatere seg for noen år siden, det står at den har lastet ned siste oppdatering, så jeg får ikke endret på noe med selve telefonen. Hva må jeg gjøre for å kunne laste ned Vipps? Anonymkode: 2e629...315
Wedding Skrevet 19. april 2020 #4 Skrevet 19. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg har en Iphone fra 2010. Vet ikke hvilken modell. Den sluttet å oppdatere seg for noen år siden, det står at den har lastet ned siste oppdatering, så jeg får ikke endret på noe med selve telefonen. Hva må jeg gjøre for å kunne laste ned Vipps? Anonymkode: 2e629...315 Du må sannsynligvis kjøpe deg en nyere tlf.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2020 #5 Skrevet 19. april 2020 3 timer siden, Wedding skrev: Du må sannsynligvis kjøpe deg en nyere tlf. Det er helt unødvendig, den fungerer helt fint. Anonymkode: 2e629...315 2
tdm900 Skrevet 20. april 2020 #6 Skrevet 20. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er helt unødvendig, den fungerer helt fint. Anonymkode: 2e629...315 Da er det mye du ikke får brukt på den, som bla Vipps. Omtrent alt av apper krever jo nyere utgaver av OS
Wedding Skrevet 20. april 2020 #7 Skrevet 20. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er helt unødvendig, den fungerer helt fint. Anonymkode: 2e629...315 Javel, da må du bare unnvære vipps da.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #8 Skrevet 20. april 2020 9 timer siden, tdm900 skrev: Da er det mye du ikke får brukt på den, som bla Vipps. Omtrent alt av apper krever jo nyere utgaver av OS Jeg bruker ikke apper, men telefonen fungerer jo helt fint. Det er da virkelig helt unødvendig å måtte kaste den og kjøpe ny telefon når det ikke er noe feil på den. Veldig merkelig opplegg. Hvorfor går det forresten heller ikke an å bruke Vipps på nettet? Altså uten app, men at man logger seg inn på Vipps.no. Synes det er veldig rart at de gjør det så vanskelig å få nye kunder. Anonymkode: 2e629...315 1
tdm900 Skrevet 20. april 2020 #9 Skrevet 20. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker ikke apper, men telefonen fungerer jo helt fint. Det er da virkelig helt unødvendig å måtte kaste den og kjøpe ny telefon når det ikke er noe feil på den. Veldig merkelig opplegg. Hvorfor går det forresten heller ikke an å bruke Vipps på nettet? Altså uten app, men at man logger seg inn på Vipps.no. Synes det er veldig rart at de gjør det så vanskelig å få nye kunder. Anonymkode: 2e629...315 Da får du bare bruke den som den er, uten å kunne være litt mer moderne. Skjønner jo at du ikke vil bruke penger på å kjøpe ny, men siden Vipps er kun en app til mobile enheter, får du ikke det på en datamaskin. Men har du nettbank, og har en datamaskin, klarer du deg med dét.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #10 Skrevet 20. april 2020 1 time siden, tdm900 skrev: Da får du bare bruke den som den er, uten å kunne være litt mer moderne. Skjønner jo at du ikke vil bruke penger på å kjøpe ny, men siden Vipps er kun en app til mobile enheter, får du ikke det på en datamaskin. Men har du nettbank, og har en datamaskin, klarer du deg med dét. Å, gjør jeg det? Det visste jeg ikke, da har jeg nok misforstått noe. Hvordan bruker jeg Vipps i nettbanken? Jeg har DNB, men finner ikke noe om det i nettbanken. Går betalingen like raskt i nettbanken som hvis man har app? Anonymkode: 2e629...315
tdm900 Skrevet 20. april 2020 #11 Skrevet 20. april 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å, gjør jeg det? Det visste jeg ikke, da har jeg nok misforstått noe. Hvordan bruker jeg Vipps i nettbanken? Jeg har DNB, men finner ikke noe om det i nettbanken. Går betalingen like raskt i nettbanken som hvis man har app? Anonymkode: 2e629...315 Vipps bruker du på en mobiltlf, men du vil jo ikke ofre på den en nyere utgave som støtter Vipps, ergo kan du bare glemme å bruke Vipps. Da bruker du i stedet nettbanken fra en datamaskin.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2020 #12 Skrevet 20. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å, gjør jeg det? Det visste jeg ikke, da har jeg nok misforstått noe. Hvordan bruker jeg Vipps i nettbanken? Jeg har DNB, men finner ikke noe om det i nettbanken. Går betalingen like raskt i nettbanken som hvis man har app? Anonymkode: 2e629...315 Du kan ikke bruke Vipps i nettbanken. Det er egen app. Telefonen din har ikke programvare til og håndtere vipps derfor får du feilmelding. Det er nå så en gang at teknologien går fort framover og telefonene i dag blir fort utdatert. Overføring i nettbank kan gå seinare enn i Vipps da det ikke er kjøring av transaksjoner hele tiden. Så hvis du vil ha Vipps appen må du ha ny telefon. Anonymkode: ab598...837 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå