Gå til innhold

Forkjølet i to måneder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå vært forkjølet i to måneder og blir aldri bedre. Selv med isolasjon hjemme de siste 6 uker. Er dette normalt?! 

Anonymkode: 96014...9f3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt langvarig forkjølelse tidligere?   Får du ikke lov å gå ut av boligen?   Hva spiser du?

Anonymkode: a8f16...aea

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk deg for pollenallergi hos legen. 

Anonymkode: adfd0...935

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå vært forkjølet i to måneder og blir aldri bedre. Selv med isolasjon hjemme de siste 6 uker. Er dette normalt?! 

Har akkurat det samme problemet, men har hatt såpass mange koronasymptomer og såpass få vanlige forkjølelsessymptomer (lite snufsing og tett nese feks, mye hoste og tung pust) at jeg har lurt på om det kan være mild koronainfeksjon eller forkjølelse som gikk over til bronkitt. Begge deler kan sitte i en stund, hvertfall hosten og sikkert dermed også brystsmertene. Og slitenhet/slapphet er vel ikke akkurat uvanlig når man må holde seg isolert, det tar ikke jeg som et symptom lengre. 

Hvordan er dine symptomer?

Men jeg har alltid hørt at vanlig forkjølelse som varer så lenge betyr at man har fått en ny, vet ikke om det stemmer da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror at du må ha feber og tett bryst / tørrhoste for at det Skal kunne klassifiseres som corona ? 

I disse tider har mange pollen-allergi. Har du prøvd allergi-tabletter ? 

Anonymkode: 3beb3...fbb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen andre symptomer enn MYE slim i nese/svelg, og snufsing og nysing.

Jeg pleier å bli forkjølet hver vinter, men ikke to måneder i strekk. Jeg er hjemme med to små barn som jeg ikke har ønsket å ta med ut i koronatider, så det derfor jeg har vært hjemme så lenge. Mannen går på butikken en gang i uken, har ellers hatt hjemmekontor. 

Jeg har ikke prøvd allergitabletter, det skal jeg gjøre med en gang. Skal også snakke med legen. Takk for tips! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...