Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mini sover fortsatt i vinterposen, kun iført en tynn lue. Noen ganger blir hun litt vel varm, men redd det blir kaldt med vårpose? Temperaturen ligger på mellom 4-7 grader ca. Når bytter dere?

Anonymkode: ebce4...03b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har byttet. Bor i Oslo. Har med et teppe også i tilfelle det blir for kaldt.

Anonymkode: 94712...3df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg byttet for over en måned siden. Bruker heller mer klær oppi vårposen hvis det er kaldt. Bor i Oslo. 

Anonymkode: 492d0...c27

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bytter litt frem og tilbake. Blir veldig varmt med vinterpose i 7 grader og steik sol, men veldig kaldt med vårpose når det er  overskyet, 7 grader og vind 

Anonymkode: f0cec...afb

AnonymBruker
Skrevet

Byttet for en ukes tid siden og bor i Nordland. Her er det mellom 0-7 grader, men vinterposen ble for varm. Siden mini ikke liker å ha armene inni posen må vi ha på ullgenser minst uansett vær, men selv det ble for varmt enkelte dager. 

Supplerer med skinn inni posen i stedet for under, og en tynnere dundyne - også inni posen. Bytter dundyna med et pledd/teppe på varmere dager 🙂

Anonymkode: 94430...099

AnonymBruker
Skrevet

Bor i Fredrikstad ved sjøen, og vi har ikke bytta. Det er varmt i sola, men kaldt i skyggen og mye vind omtrent hver dag. Har heller  mindre klær og åpner posen litt.

Anonymkode: 487ce...2c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...