Gå til innhold

Sørger etter dødsfall i familie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5.august er det 1 år siden min bestemor døde, noen vil si det er lenge siden hun døde men jeg husker det som om det var i går. Vi bodde i to forskjellige byer så vi så hverandre veldig sjeldent. Men det som gjør mest vondt og som jeg har veldig dårlig samvittighet for, er at jeg ringte nesten aldri. Jeg var hennes eneste barnebarn og jeg angrer skikkelig på at jeg ikke ringte henne eller noe sånn. Jeg fikk heller ikke sagt skikkelig farvel til henne for foreldrene mine mente jeg var for ung til å være der når hun sovnet inn. Men jeg er ganske irritert på dem for at jeg ikke fikk være med. Jeg ville være der ved hennes side, men fikk ikke sjansen. Jeg føler på en skikkelig skyldfølelse fordi jeg ikke holdt kontakten med henne. 

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg skrev dette innlegget men det var godt å skrive det et sted. Å få ut tankene. Lurer også på om noen andre føler på det samme som meg, skyldfølelse og anger?

Anonymkode: 83b29...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

❤️❤️❤️ Forståe veldig godt sorgen din! Jeg har selv sittet med mye dårlig samvittighet etter min farfar døde, følte ikke jeg hadde nok kontakt med han. Å den dagen han døde skulle jeg egentlig besøke han. Men jeg reiste heller for å være med kjæresten min.. Men med tiden blir der bedre!

Håper det går bra med deg!❤️

Anonymkode: 1ac93...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...