Gå til innhold

Er Hollywood styrt av pedofile?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om at Hollywood er styrt av pedofile? Ser mye snakk om det på reddit og at det pågår en massearrestasjon av kjendiser i Hollywood og at Weinstein har kommet med flere navn, men ingen medier skriver om det. Proffbokser David Rodriguez snakker om det her.

Anonymkode: 15d17...082

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror hvertfall at tidligere ble det ikke snakka om. Skuespillere og barneskuespillere ble ofte objektivisert, og etter hvert utnytta. Det er veldig hierarki i filmbransjen og folk tør ikke kritisere de på toppen fordi det er de som gir jobbene. 

Forhåpentligvis er det bedre nå. Det er mye mer retningslinjer og det er snakk om dette her så det er mye lettere å varsle enn tidligere. 

Anonymkode: f9a3f...8ff

• Liker 1
Skrevet

Det er ett og annet som kan tyde på det.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om at Hollywood er styrt av pedofile? Ser mye snakk om det på reddit og at det pågår en massearrestasjon av kjendiser i Hollywood og at Weinstein har kommet med flere navn, men ingen medier skriver om det. Proffbokser David Rodriguez snakker om det her.

Det er sååå mangen i hollywood som snakker om dette mangen som var offer slv når dem var barn. det er såååå mangen som er tidligere dømt pedofil også. mangen som jobber for disney er tiligere dømt pedofiler alle slapp billig unna pga penger.

Anonymkode: 9b1ad...20f

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Elijash wood, corey feldman har snakket mye om dette  Walt disney selv var en dømt pedofil som slapp unna  https://www.thedailybeast.com/predator-and-hollywoods-disturbing-embrace-of-sex-offenders-anybody-can-work-here-who-makes-money

Gjest Frankenstein1
Skrevet (endret)

De som styrer Hollywood er mer enn "bare" pedofile. Listen over negative ord man kan stemple dem med er lang.

Endret av Frankenstein1
Skrevet

Jeg så et ekorn i dag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er sant at de blir arrestert, men de er pedofile ja. Og ikke bare det, mange av dem er satanister, Pizzagate er ikke oppdiktet.

Jeg har veldig problemer med å tro på at Trump faktisk tar ned disse pedoene nå, kanskje jeg må sette meg mer inn i det....det høres bare for godt ut til å være sant.

Anonymkode: 5c493...828

AnonymBruker
Skrevet

Offrer redde barn og drikker blodet? Errr? Ka sopp går han på? Seriøst xD 

Anonymkode: 3c004...1de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Offrer redde barn og drikker blodet? Errr? Ka sopp går han på? Seriøst xD 

Anonymkode: 3c004...1de

Den britiske kongefamilien ble tatt for å gjøre det for dem trodde det var sunt på 1800 tallet dem slapp unna med en advarsel. Folk hata di. Det er ekte historie. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den britiske kongefamilien ble tatt for å gjøre det for dem trodde det var sunt på 1800 tallet dem slapp unna med en advarsel. Folk hata di. Det er ekte historie. 

Menneskeofring og barneofring ved å traumatisere dem og drikke blodet etterpå  pga adrenalinet som er i blodet har vært noe mennesker har gjort over hele planet i flere kulturer så lenge man kan gå tilbake i historien.så om det skjer enda er mye muligt.

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke om det er sant at de blir arrestert, men de er pedofile ja. Og ikke bare det, mange av dem er satanister, Pizzagate er ikke oppdiktet.

Jeg har veldig problemer med å tro på at Trump faktisk tar ned disse pedoene nå, kanskje jeg må sette meg mer inn i det....det høres bare for godt ut til å være sant.

Anonymkode: 5c493...828

Trump? Den mannen har jo kommet med pedo-kommentarer om sin egen datter...!

Anonymkode: c3ba3...060

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Familytree skrev:

Corey Feldman snakker blant annet om Charlie Cheen, det sier han i den seneste dokumentaren sin.

Men jeg vil bare også si at ikke alle filmskapere i Hollywood er pedofile heller, det er ikke sånn at "det er det filmbransjen er bygd opp på" men dessverre har det ikke blitt tatt tak i. 

Gjest Familytree
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Corey Feldman snakker blant annet om Charlie Cheen, det sier han i den seneste dokumentaren sin.

Men jeg vil bare også si at ikke alle filmskapere i Hollywood er pedofile heller, det er ikke sånn at "det er det filmbransjen er bygd opp på" men dessverre har det ikke blitt tatt tak i. 

Jeg kan selvfølgelig ikke si dette fordi jeg ikke vet hvor stort dette er i Hollywood. Og jeg har aldri sier dette. 

Corey Feldman har også sagt at han kan ikke dele så mye informasjon fordi disse menneskene er "powerful on the industry".
Elijah Wood sa det samme som Feldman. Sacha Baron-Cohen måtte ringe FBI fordi under en episode av "Who is America?"han fant folk involvert i Las Vegas Pedophilia Rings.
FBI undersøkte ikke dem til tross for at de hadde all informasjonen.

Endret av Familytree

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...