AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #1 Skrevet 17. april 2020 Har brukt flere måneder på å snakke med en, nærmere ett halvt år. Han har vært opp og ned når det gjelder tonen på meldinger, men alltid vært stabil på kontakt. Likevel gidder han sjelden møtes eller gjøre noe sammen. Når vi har sex er han som en stille vind gjennom hele samleiet, kan ikke engang høre han puster, og er ikke noe bra her. Men tenkte kanskje at vi kunne gjøre sexen bedre dersom vi ble bedre kjent. Han lover meg alltid å finne på noe, men utsetter det eller sier eksempel "på mandag skal vi være sammen", men når mandagen kommer later han som ingenting med mindre jeg spør. Nå kjenner jeg bare at jeg er så lei, og vurderer å droppe hele fyren. I det siste svarer han heller nesten ikke i helgene, som får meg til å tenke han har noen andre. Er det frekt av meg å bare stoppe å svare han, eller bør jeg si grunnen? Tipper han kommer til å spørre hva som foregår om jeg stopper å svare, hva skal jeg si da? Føler meg jo komplett idiot som i det hele tatt har tenkt han var interessert, og lagt så mye tid inn på å snakke med han. Anonymkode: 2c037...6ed
barbra Skrevet 17. april 2020 #2 Skrevet 17. april 2020 Jeg hadde ikke giddet dette der. Hvordan føler du deg når du tenker på å gjøre det slutt med han? Føles det bedre da? Eller trur du at du kommer til å angre? Hvis ikke, prøv å finne noen som i hvert fall svarer. Har du tenkt å spørre han hvorfor han gjør det sånn?
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #3 Skrevet 18. april 2020 Det der hadde jeg heller ikke giddet. Er jo i denne perioden dere begge skal være storm forelsket. En som ikke er ivrig etter å møtes = he's just not that in to you Søk opp filmen og se 😉 Anonymkode: bfc40...6b2 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #4 Skrevet 18. april 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har brukt flere måneder på å snakke med en, nærmere ett halvt år. Han har vært opp og ned når det gjelder tonen på meldinger, men alltid vært stabil på kontakt. Likevel gidder han sjelden møtes eller gjøre noe sammen. Når vi har sex er han som en stille vind gjennom hele samleiet, kan ikke engang høre han puster, og er ikke noe bra her. Men tenkte kanskje at vi kunne gjøre sexen bedre dersom vi ble bedre kjent. Han lover meg alltid å finne på noe, men utsetter det eller sier eksempel "på mandag skal vi være sammen", men når mandagen kommer later han som ingenting med mindre jeg spør. Nå kjenner jeg bare at jeg er så lei, og vurderer å droppe hele fyren. I det siste svarer han heller nesten ikke i helgene, som får meg til å tenke han har noen andre. Er det frekt av meg å bare stoppe å svare han, eller bør jeg si grunnen? Tipper han kommer til å spørre hva som foregår om jeg stopper å svare, hva skal jeg si da? Føler meg jo komplett idiot som i det hele tatt har tenkt han var interessert, og lagt så mye tid inn på å snakke med han. Anonymkode: 2c037...6ed sånnen fyr har jeg også vært borti, de er nok kanksje mer vanlig en man tror.. det er vel det som kalles å holde noen på gress.. Jeg føler meg også som komplett idiot når jeg begynner å tenke etter hvor lang tid jeg egentlig har brukt på å chatte med folk som ikke får fingeren ut til å treffes.. tror kanskje de er redd for å avise helt Anonymkode: 8eff9...7e4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå