Gå til innhold

Hvordan er din beste venn?


SoWhat?

Anbefalte innlegg

Jeg har flere venner og bekjentskaper. Alle er jo ok. 

Men en skiller seg ut. Hun skjønner alt uten at jeg trenger å forklare. Hun gir meg gode inspirasjoner og er ganske så unik. Kunster som virkelig har oppmuntret meg. Jeg maler, men er ikke der altså. Helt ok. Men det bedre er at jeg vet alltid at hun er der. Og forstår meg. Uten at jeg trenger å forklare så mye. Fysøren jeg savner å være i hennes kunstnerisk hus. Og høre på fin musikk. Jeg savner henne mest selv om jeg savner mange nå  ❤️ hvem savner du ? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Død.

Anonymkode: f8c24...b6c

Å. Vil du si noe om det eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Min bestevenninne mistet jeg da hun flyttet langt avsted (det var på slutten av barneskolen) siden den gang har jeg ikke funnet noen som jeg vill kalle bestevenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Min bestevenninne mistet jeg da hun flyttet langt avsted (det var på slutten av barneskolen) siden den gang har jeg ikke funnet noen som jeg vill kalle bestevenn.

Savner du en? 

Jeg hadde beste venn på barneskolen. Så flyter vi til Norge. Tok flere år før jeg traff bedre vennen min.  Visste ikke hva jeg savnet om du skjønner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Savner du en? 

Jeg hadde beste venn på barneskolen. Så flyter vi til Norge. Tok flere år før jeg traff bedre vennen min.  Visste ikke hva jeg savnet om du skjønner? 

Savnet da jeg var yngre, men ikke nå lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Savnet da jeg var yngre, men ikke nå lengre.

Ok. Jeg vet at vi to et ulike 🙂 men jeg vet også at jeg liker deg utrolig godt. Det er noe ned musikksmaken din som sier veldig mye. Jeg liker deg. 

Endret av SoWhat?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
5 minutter siden, SoWhat? skrev:

Ok. Jeg vet at vi to et ulike 🙂 men jeg vet også at jeg liker deg utrolig godt. Det er noe ned musikksmaken sin som sier veldig mye. Jeg liker deg. 

Liker deg også, selv om vi er ulike, du er en av de beste her på KG og det mener jeg :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 2 gode venner. Dem ga meg opp og forsvant når jeg ble syk og redusert, og ikke kunne leve like hardt som før. Har ikke sett eller hørt ifra dem siden. Så jeg antar at jeg egentlig aldri har hatt venner?

Men har mange bekjente. Det hjelper lite når det går uker mellom hver gang jeg ser dem. Men dem ser jeg ihvertfall innimellom. 

Anonymkode: 9dd47...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Liker deg også, selv om vi er ulike, du er en av de beste her på KG og det mener jeg :kghjerte:

Menet du det? Nå ble jeg helt satt ut. Nå ble jeg skikkelig glad  :nori:❤️ Det kan man se! Vi trenger ikke å være så like for  å like hverandre! Det er noe i bunn som er viktigere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
6 minutter siden, SoWhat? skrev:

Menet du det? Nå ble jeg helt satt ut. Nå ble jeg skikkelig glad  :nori:❤️ Det kan man se! Vi trenger ikke å være så like for  å like hverandre! Det er noe i bunn som er viktigere ❤️

Hadde ikke sagt det om jeg ikke mente det :lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde 2 gode venner. Dem ga meg opp og forsvant når jeg ble syk og redusert, og ikke kunne leve like hardt som før. Har ikke sett eller hørt ifra dem siden. Så jeg antar at jeg egentlig aldri har hatt venner?

Men har mange bekjente. Det hjelper lite når det går uker mellom hver gang jeg ser dem. Men dem ser jeg ihvertfall innimellom. 

Anonymkode: 9dd47...cdd

Ikke bra dette. Alle bør ha en venn. Dy fortjener det helt sikkert, men noen ganger så får en ikke som fortjent. Fuck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Hadde ikke sagt det om jeg ikke mente det :lillesky2:

Nå sover jeg godt i natt etter hvert. For sånn er det nemlig. Jeg har gått en litt ambilavent kveld... ja..Sånn er det jo for mange nå. Og så fikk jeg dette nå. Fra deg. See? Alt ble bedre 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flere mennesker i livet mitt som er spesielle for meg og som betyr mye for meg. Og jeg vet at sistnevnte er gjensidig. Men jeg har egentlig ikke hatt noen jeg føler er en "bestevenn" siden jeg var rundt ni år. I dagdrømmene mine er fantasibestevennen min bare der. Og jeg er bare der. Og vi bare er der med hverandre, ser og forstår hverandres eksistens i fred og stillhet, for det meste. 😆

Anonymkode: 3e1a4...73a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt bestevenninner gjennom hele livet.  Min bestevenninne fra barne- og ungdomsskolen og jeg ble borte for hverandre fordi vi tok forskjellige yrkesvalg og dro hver vår vei.  I dag, 50 år senere, er vi FB-venner 
I videregående hadde jeg ingen bestevenninne, men vi var en jentegjeng som hadde mye sammen.  Vi har holdt kontakten med hverandre ved at vi møtes hvert år.  I tillegg gjorde vi en avtale om at om noen av oss trengte å snakke, så skulle vi møtes på kaffeen ved kommunegrensen på 2 timers varsel :)  Det har vi alle benyttet oss av. 

I det daglige har jeg to bestevenninner.  De har begge barn og barnebarn, men er skilt og har begge mye livserfaring.  De er kreative og spesielle mennesker. Synes de tilfører meg nytt med innspill og meninger jeg ikke hadde tenkt på. 

Et fellestrekk for alle mine bestevenninner gjennom årene er at de alltid har vært lojale og har ønsket meg det aller beste. 








 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har flere mennesker i livet mitt som er spesielle for meg og som betyr mye for meg. Og jeg vet at sistnevnte er gjensidig. Men jeg har egentlig ikke hatt noen jeg føler er en "bestevenn" siden jeg var rundt ni år. I dagdrømmene mine er fantasibestevennen min bare der. Og jeg er bare der. Og vi bare er der med hverandre, ser og forstår hverandres eksistens i fred og stillhet, for det meste. 😆

Anonymkode: 3e1a4...73a

Fint svar. Filosofisk  🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Zienna skrev:

Jeg har hatt bestevenninner gjennom hele livet.  Min bestevenninne fra barne- og ungdomsskolen og jeg ble borte for hverandre fordi vi tok forskjellige yrkesvalg og dro hver vår vei.  I dag, 50 år senere, er vi FB-venner 
I videregående hadde jeg ingen bestevenninne, men vi var en jentegjeng som hadde mye sammen.  Vi har holdt kontakten med hverandre ved at vi møtes hvert år.  I tillegg gjorde vi en avtale om at om noen av oss trengte å snakke, så skulle vi møtes på kaffeen ved kommunegrensen på 2 timers varsel :)  Det har vi alle benyttet oss av. 

I det daglige har jeg to bestevenninner.  De har begge barn og barnebarn, men er skilt og har begge mye livserfaring.  De er kreative og spesielle mennesker. Synes de tilfører meg nytt med innspill og meninger jeg ikke hadde tenkt på. 

Et fellestrekk for alle mine bestevenninner gjennom årene er at de alltid har vært lojale og har ønsket meg det aller beste. 








 

Dette ble en film i mitt hode 🙂 møttes ved kommunegrensen om man trenger det. Og ja... takk for at du delte 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...