Gå til innhold

Hater Aspergersen min

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor måtte jeg bli født som autist. Jeg må ha hjelp av kommunen til alt av hverdagssysler som rydding, vasking, handling og kjøring. Klarer jo ingen ting selv jo. Hva er galt med hjernen? Jeg har lyst til å bestille privat legeundersøkelse med mr og eeg for å sjekke hodet om de kan endre på det som er feil. Men antagelog så er det så mange feilkoblinger at det er ikke mulig en gang. Hater aspergersen, ikke klarer jeg å ha kjæreste, venner har jeg ikke. Hva skal det bli av meg?? Kanskje jeg må flytte til omsorgsbolig?

Anonymkode: 80872...992

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner absolutt at alt blir veldig slitsomt for deg hvis det er slik du ser det. Aspergers slår vel ut forskjellig på alle som har det, så kan du fortelle mer om hvordan du tenker at det påvirker deg? Mer spesifikt? For eksempel, reflekterer du noe rundt hvorfor du finner rydding så vanskelig? Hva er vanskelig for deg i et forhold som du tenker andre ikke finner (like) vanskelig?

Du har vel hatt det hele livet, så på hvilke områder tror du at du har utviklet deg? Hvordan skjedde det, i så fall?

Anonymkode: d4ce1...37f

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner absolutt at alt blir veldig slitsomt for deg hvis det er slik du ser det. Aspergers slår vel ut forskjellig på alle som har det, så kan du fortelle mer om hvordan du tenker at det påvirker deg? Mer spesifikt? For eksempel, reflekterer du noe rundt hvorfor du finner rydding så vanskelig? Hva er vanskelig for deg i et forhold som du tenker andre ikke finner (like) vanskelig?

Du har vel hatt det hele livet, så på hvilke områder tror du at du har utviklet deg? Hvordan skjedde det, i så fall?

Anonymkode: d4ce1...37f

Jeg utvikler meg ikke, jeg blir bare mer og mer hjelpetrengende. 

Anonymkode: 80872...992

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det omsorgsboliger lenger? Eller bofellesskap?

Anonymkode: 94adf...15c

AnonymBruker
Skrevet

Klem ❤️ 

Jeg skulle ønske jeg var født uten angst og depresjonene. Vet at det er totalt ulike diagnoser, men jeg føler med deg. Lidelser er vanskelige. Håper du finner din vei her i livet, og krysser fingrene for deg!

Anonymkode: 938d6...7ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...