NinaLisa Skrevet 5. august #1961 Skrevet 5. august lew skrev (17 minutter siden): Godt hun får hjelp.Men tenker den lille leiligheten med 3/4 stk . Går nok fint for noen dager.😀 2
J.k Skrevet 5. august #1962 Skrevet 5. august Ja den sengen såg ikke bra ut og maks vekt er 100 kg 😅 synes den var litt dyr for å være såpass enkel 😅 1
Petrine12 Skrevet 5. august #1963 Skrevet 5. august lew skrev (1 time siden): Godt hun får hjelp.Men tenker den lille leiligheten med 3/4 stk . Trur mor verna om heimen sin😅 Til jul etc so er dei jo aldri hos mor. Ho har jo sagt at ho må ha det ryddig og reint etc. 1 2
lew Skrevet 5. august #1964 Skrevet 5. august Ja det er nok sant,jeg ville trodd jula ville vært koseligere hos Mora,siden hun har hus og pusset masse opp.Men huset er kansje ikke så stort.Også når dem skal ha middag hos mor har dem alltid med maten.
garfunkel Skrevet 5. august #1965 Skrevet 5. august (endret) Fnugg1 skrev (På 3.8.2025 den 19.33): Den plankehaugen fra Jollyroom er jo helt ubrukelig på alle måter. Her blir det bokstavelig talt å krype til køys. Og den må jo være helt forferdelig å komme seg opp fra. Huff…. også sååå dyr. Ja du fikk sagt det, en plankehaug rett på gulvet. Jeg så det var penere barnesenger på den nettsiden som faktisk hadde ben, til en billigere penge. Men er vel det at de er redd den skal knekke som er greia så da blir det vel den førstnevnte. Men hadde jeg vært de så ville jeg i det minste spandert på meg to madrassbeskyttere, en til barnet og en til den voksne. Synes det er trist nok at en unge må låne bort senga til forelderen, så håper de i det minste kan holde sengen ren. Ut fra utseendet på putevarene deres (mørk stor flekk midt på) svetter de en del på natta og det er ikke noe særlig for andre å ligge i Endret 5. august av garfunkel 4 1
jukkapalme Skrevet 5. august #1966 Skrevet 5. august lew skrev (2 timer siden): Ja det er nok sant,jeg ville trodd jula ville vært koseligere hos Mora,siden hun har hus og pusset masse opp.Men huset er kansje ikke så stort.Også når dem skal ha middag hos mor har dem alltid med maten. Det er så rart, det at de tar med maten. Moren har jo kjøkken hun også, så de kan vel lage maten der. Syns huset hennes ser koselig ut. 4
Smurfii Skrevet 6. august #1967 Skrevet 6. august jukkapalme skrev (14 timer siden): Det er så rart, det at de tar med maten. Moren har jo kjøkken hun også, så de kan vel lage maten der. Syns huset hennes ser koselig ut. Enig! Syns det er kjempe rart. Hun har jo så fint kjøkken og god størrelse! Jeg trodde kanskje de kom til å feire jul i huset etter moren pusset det så fint opp, men samtidig så skjønner jeg henne om det går på at hun vil ha det ryddig og rent og ikke få all for mye jobb på seg med tanke på opprydning etter de hadde reist. De er jo to rotehuer uten like. Det verste er at det virker som det skal gå noen dager med rot og at det flyter litt over før de faktisk tar tak. Før så jeg vloggene deres hver dag, men nå har det blitt til at jeg tar litt å litt i løpet av uka. Syns de har tapt seg veldig, det er så kjedelig når mesteparten av vloggen består av å stå på badet. Og i bilen. 5 2
jukkapalme Skrevet 6. august #1968 Skrevet 6. august Smurfii skrev (5 timer siden): Enig! Syns det er kjempe rart. Hun har jo så fint kjøkken og god størrelse! Jeg trodde kanskje de kom til å feire jul i huset etter moren pusset det så fint opp, men samtidig så skjønner jeg henne om det går på at hun vil ha det ryddig og rent og ikke få all for mye jobb på seg med tanke på opprydning etter de hadde reist. De er jo to rotehuer uten like. Det verste er at det virker som det skal gå noen dager med rot og at det flyter litt over før de faktisk tar tak. Før så jeg vloggene deres hver dag, men nå har det blitt til at jeg tar litt å litt i løpet av uka. Syns de har tapt seg veldig, det er så kjedelig når mesteparten av vloggen består av å stå på badet. Og i bilen. Ja, merkelig. Ja, hun har kjempefint kjøkken. Hadde jo vært mye koseligere å feiret jul i huset hennes enn i den lille, trange leiligheten. Skjønner godt at moren vil ha det ryddig og rent, men de to rotehuene kan vel hjelpe henne å rydde. De kan jo hvis de vil. Jeg ser fortsatt vloggene så å si hver dag til morgenkaffen. Men har sett mange gamle videoer i det siste og det var mer kvalitet og innhold på vloggene da. Apropos badet, så lite solkrem Guro brukte. Ikke mye beskyttelse i den bittelille mengden der 2
lew Skrevet 6. august #1969 Skrevet 6. august Jeg husker moren ryddet vekk masse kuer pyntefigurer og nips hun hadde samlet på,ble så fint og ryddig på kjøkkenet hennes.Så kom Pia og Guro med gaver til henne med mer nips🤣🤣Var en tid dem var MYE på fretex og handlet. 2
Petrine12 Skrevet 6. august #1970 Skrevet 6. august I dag fekk P eit spm om å ligge på sofaen🙊 Ho påstår at ho sov på den før og 🙄 Litt usikker på det asså… 6
jukkapalme Skrevet 7. august #1971 Skrevet 7. august Petrine12 skrev (13 timer siden): I dag fekk P eit spm om å ligge på sofaen🙊 Ho påstår at ho sov på den før og 🙄 Litt usikker på det asså… Ja, de går rett i forsvar. Den kommentaren var ikke stygg en gang. Jeg tok det mer som omsorg og bekymring. For det kan ikke være bra i lengden å sove på den sofaen. Tviler på at hun sov på sofaen før jeg og. Men sover hun godt der og ligger godt er det vel greit. Men det er det bare hun som vet. Hehe, Guro og klokka idag når hun sa at det var interessant å vite hvor mange skritt hun går på en vanlig dag. «Igår gikk jeg…. Ææææh, husker ikke». Hun kunne sikkert bare gått tilbake på klokka og sett. Men hun turte kanskje ikke si hvor lite det var. Hun går jo nesten bare til og fra bilen og inne i leiligheten og i butikken, så kan ikke bli så mange hundre skrittene daglig. Kan forstå at hun ikke turte da, de får jo noen kommentarer som ikke er så hyggelige Og det er ikke greit. Men synd de går i forsvar over helt vanlige spørsmål og konstruktiv kritikk. Sånn som det med solkremen, hadde tenkt å kommentere at Guro brukte for liten mengde og si at hun må bruke to fingerlengder for å få nok beskyttelse, men jeg turte ikke siden jeg var redd hun skulle bli såret. Ikke ment som kritikk eller pirk i det hele tatt, kun som et tips i tilfelle hun ikke visste det. 2
Petrine12 Skrevet 7. august #1972 Skrevet 7. august Kor satt besøket i dag? 🤔 Kan ikkje dei berre ha den stolen i stova? 2
Tradegy Skrevet 8. august #1973 Skrevet 8. august (endret) Tips til den som ønsker å skryte på seg antall skritt, men plutselig kommer på at man knapt er aktiv /glemt klokka ;....1)fest klokka på en stang og sleng foran deg....2)sveiv tilbake. Gjenta for hver tv-serie.... (evt dropp å være så desillusjonert, at du tror du kommer til å nevne innsatsen uansett .. ) Endret 8. august av Tradegy 3
mereo Skrevet 9. august #1974 Skrevet 9. august Tradegy skrev (14 timer siden): Tips til den som ønsker å skryte på seg antall skritt, men plutselig kommer på at man knapt er aktiv /glemt klokka ;....1)fest klokka på en stang og sleng foran deg....2)sveiv tilbake. Gjenta for hver tv-serie.... (evt dropp å være så desillusjonert, at du tror du kommer til å nevne innsatsen uansett .. ) Eller så kan folk slutte å være så opptatt av de skritta og heller bare gå seg en tur og si «jeg har gått en tur i dag.», ikke at jeg hadde hatt det behovet for å annonsere det. 1
jukkapalme Skrevet 9. august #1975 Skrevet 9. august mereo skrev (54 minutter siden): Eller så kan folk slutte å være så opptatt av de skritta og heller bare gå seg en tur og si «jeg har gått en tur i dag.», ikke at jeg hadde hatt det behovet for å annonsere det. Enig. Viktigere å faktisk gå en tur enn antall skritt. Liten tur er bedre enn ingen tur. Og Guro bør absolutt gå mer. Pia går i det minste som oftest til og fra jobb de dagene hun jobber. 1 1
garfunkel Skrevet 9. august #1976 Skrevet 9. august jukkapalme skrev (2 minutter siden): Enig. Viktigere å faktisk gå en tur enn antall skritt. Liten tur er bedre enn ingen tur. Og Guro bør absolutt gå mer. Pia går i det minste som oftest til og fra jobb de dagene hun jobber. Guro påstår at hun av og til går tur når hun venter på eksmann og sønn i svømmehallen, og når hun lader. Men vet du hva, det nekter jeg faktisk å tro. Hadde hun greid å komme seg på tur så hadde mestringsfølelsen gjort at hun hadde tatt det med i vlogen, ikke prøvd å skjule det. Det samme med trilletur (ALENE, ikke med søster og mor), det skjedde vel aldri 6 2
jukkapalme Skrevet 9. august #1977 Skrevet 9. august garfunkel skrev (15 minutter siden): Guro påstår at hun av og til går tur når hun venter på eksmann og sønn i svømmehallen, og når hun lader. Men vet du hva, det nekter jeg faktisk å tro. Hadde hun greid å komme seg på tur så hadde mestringsfølelsen gjort at hun hadde tatt det med i vlogen, ikke prøvd å skjule det. Det samme med trilletur (ALENE, ikke med søster og mor), det skjedde vel aldri Tror dessverre ikke noe på det jeg heller. Da hadde hun garantert tatt det med i vloggen. Hun forlater vel neppe bilen mens den lader og det skjønner jeg godt, men hun kan vel gå litt rundt der uten å slippe den ut av syne i stedet for å bare sitte i bilen. Tror ikke hun gikk trilletur alene jeg heller. Hun er jo nesten aldri alene med gutten nå heller. Er sikker på at hun er en veldig god mor, men trist at hun nesten aldri er alene med ham. Vet ikke om det kommer av usikkerhet, men hun har jo ingen grunn til det. Hun klarer det helt fint om hun bare vil/tør. Tenk å være så avhengig av andre. 2
lew Skrevet 9. august #1978 Skrevet 9. august garfunkel skrev (38 minutter siden): Guro påstår at hun av og til går tur når hun venter på eksmann og sønn i svømmehallen, og når hun lader. Men vet du hva, det nekter jeg faktisk å tro. Hadde hun greid å komme seg på tur så hadde mestringsfølelsen gjort at hun hadde tatt det med i vlogen, ikke prøvd å skjule det. Det samme med trilletur (ALENE, ikke med søster og mor), det skjedde vel aldri Hun har jo alltid live når hun venter,så tviler på det er noe tur di gangene hu lader eller venter på eksen. 2
garfunkel Skrevet 9. august #1979 Skrevet 9. august jukkapalme skrev (15 minutter siden): Tror dessverre ikke noe på det jeg heller. Da hadde hun garantert tatt det med i vloggen. Hun forlater vel neppe bilen mens den lader og det skjønner jeg godt, men hun kan vel gå litt rundt der uten å slippe den ut av syne i stedet for å bare sitte i bilen. Tror ikke hun gikk trilletur alene jeg heller. Hun er jo nesten aldri alene med gutten nå heller. Er sikker på at hun er en veldig god mor, men trist at hun nesten aldri er alene med ham. Vet ikke om det kommer av usikkerhet, men hun har jo ingen grunn til det. Hun klarer det helt fint om hun bare vil/tør. Tenk å være så avhengig av andre. Er nok godt for henne å ha familien rundt seg som hjelper henne. Men fra et barns ståsted, er der bra for et barn å aldri få ordentlig tid med mor? Og da snakker jeg ikke om tid som å sitte på i bil med mor på vei til bhg, eller at Guro tar barnet mens Pia dusjer. Men ordentlig tid type "i dag skal du og jeg ha en fin dag sammen bare du og jeg". Tenker på tilknytningen 1 1
Petrine12 Skrevet 9. august #1980 Skrevet 9. august garfunkel skrev (6 minutter siden): Er nok godt for henne å ha familien rundt seg som hjelper henne. Men fra et barns ståsted, er der bra for et barn å aldri få ordentlig tid med mor? Og da snakker jeg ikke om tid som å sitte på i bil med mor på vei til bhg, eller at Guro tar barnet mens Pia dusjer. Men ordentlig tid type "i dag skal du og jeg ha en fin dag sammen bare du og jeg". Tenker på tilknytningen Det finst ikkje noke der🤷🏽♀️ Tippa der var ein fødselsdepresjon som ikkje har blitt tatt tak i.Når han var liten var det mest klaging på lite søvn. Han låg på gulvet medan ho sorterte på kjøkkenet blant anna. Mata han og skifta bleie istadenfor å lære han ting🙄 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå