Petrine12 Skrevet mandag kl 13:51 #1881 Skrevet mandag kl 13:51 jukkapalme skrev (34 minutter siden): Tror du? Mensen har man jo uansett, med mindre man er svært undervektig eller går på en type prevensjon som gjør at man mister mensen. Men syns det er rart at hun alltid skal fortelle at hun har mensen. For meg er det en privat ting. Men kanskje hun brukte det som unnskyldning for å være litt alene? Jeg hadde blitt gal av å bo sånn. Forsto det sånn at de bare kjørte tur etter å ha kjørt hjem moren? Både G og P har pcos. Dei hadde ikkje mensen i mange år medan vekta var høg, men fekk tilbake når dei var på sitt tynneste 1
jukkapalme Skrevet mandag kl 14:49 #1882 Skrevet mandag kl 14:49 Petrine12 skrev (56 minutter siden): Både G og P har pcos. Dei hadde ikkje mensen i mange år medan vekta var høg, men fekk tilbake når dei var på sitt tynneste Å. Visste ikke at de hadde vært uten mensen 😊
Sol Rampelyset Skrevet mandag kl 19:09 #1883 Skrevet mandag kl 19:09 Tråden er ryddet for persondebatt. Barns navn, kallenavn og forbokstaver skal ikke skrives i forumet. Sol, admin.
lew Skrevet mandag kl 19:14 #1884 Skrevet mandag kl 19:14 jukkapalme skrev (5 timer siden): Tror du? Mensen har man jo uansett, med mindre man er svært undervektig eller går på en type prevensjon som gjør at man mister mensen. Men syns det er rart at hun alltid skal fortelle at hun har mensen. For meg er det en privat ting. Men kanskje hun brukte det som unnskyldning for å være litt alene? Jeg hadde blitt gal av å bo sånn. Forsto det sånn at de bare kjørte tur etter å ha kjørt hjem moren? Ja tror dem bare kjørte tur siden sønnen var trøtt. 1 1
Tradegy Skrevet 20 timer siden #1885 Skrevet 20 timer siden (endret) Kan ikke ha vært mange minuttene med alenetid på Pia.. Og selvfølgelig, er det kun unnskyldninger på Guro. Når mamma ikke er i form, og trampolina utenfor rekkevidde, da er det klart man må kjøre bil, for å ha det stille rundt seg.. Angående "han-vi-vet", får vi hjelpe hverandre med å justere oss. (Tenkte å foreslå en karakter av type mus fra Disney, men med bare èn bokstav forskjell, vil det funke dårlig ) Endret 20 timer siden av Tradegy 3
Petrine12 Skrevet 16 timer siden #1886 Skrevet 16 timer siden I dagens vlog😅 G er redd folk blir for opphengt i ein kostholdsplan for da kan ein faktisk få i seg for lite mat 🙊 Den kommentaren der asså…. 🥹 1 8
NinaLisa Skrevet 16 timer siden #1887 Skrevet 16 timer siden Petrine12 skrev (13 minutter siden): I dagens vlog😅 G er redd folk blir for opphengt i ein kostholdsplan for da kan ein faktisk få i seg for lite mat 🙊 Den kommentaren der asså…. 🥹 Ja det var dagens 😅😅 1 3
Tradegy Skrevet 13 timer siden #1888 Skrevet 13 timer siden (endret) Altså. Dagens vlog. Jeg synes det er hèlt komisk hvordan hun poengterer at vloggen skal være positiv. Selv måtte hun mentalt radbrekke kostholdsplanen i boka hun viste Noen ganger hadde unnvikelse fortjent diplom. Som f.eks; dager fulle av planer med andre involverte, for i minst mulig grad har hovedansvaret.. Men litt humor var det også Når Guro er på badet og filmer, og Klara Klegg "tilfeldig" må på badet samtidig.. Kan for Guds skyld, ikke la søster være i fred, og avbrytertoget Pia dundrer på Endret 7 timer siden av Tradegy 1 3
Sol Rampelyset Skrevet 10 timer siden #1889 Skrevet 10 timer siden Tråden er ryddet for avsporing. Dersom man ønsker svar ang regler kan man ta opp dette på ris og ros rampelyset. Sol, admin. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå