Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet

To-tre netter borte og de endevender logistikken for å få med både trampoline og vogn. Da er man litt i overkant redd for å måtte aktivisere og delta selv i lek :sjenert: 

Vogn skjønner jeg, altså. Men vær litt kreativ på ferie, da....

Eller er det sånn at autismen forårsaker meltdown i så stor grad at en trampoline er en nødvendighet? :vetikke: Håper de får en fin tur da ❤️ 🤞

• Liker 3
Skrevet
Tradegy skrev (8 minutter siden):

To-tre netter borte og de endevender logistikken for å få med både trampoline og vogn. Da er man litt i overkant redd for å måtte aktivisere og delta selv i lek :sjenert: 

Eller er det sånn at autismen forårsaker meltdown i så stor grad at en trampoline er en nødvendighet? :vetikke: Håper de får en fin tur da ❤️ 🤞

Ja, litt spesielt. Skrekk og gru når skuledagen kjem….

• Liker 2
Skrevet
Tradegy skrev (6 timer siden):

Nei,selv ikke med autisme må han ha med den.Man kan lære dem til feks at den hører til hjemme.Håper hun orker finne på ting med han.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
lew skrev (7 minutter siden):

Nei,selv ikke med autisme må han ha med den.Man kan lære dem til feks at den hører til hjemme.Håper hun orker finne på ting med han.

Håpa ho kan betale for seg og guten og sidan mor allerede har betalt hytta🙄 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

synes så synd på pia mtp blubb hatmeldingen hun fikk på instagram. pia er jo bare søt og snill, føler virkelig ikke hun fortjener sånne meldinger, én ting er om de får konstruktiv kritikk, men den der var bare FÆL

• Hjerte 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning. 

Sol, admin. 

Skrevet

Noen som vet hvor lenge Norwaytwins har hatt blogg, vært på sosiale medier? 

Har nettopp begynt å følge litt med på dem, og lurer på hvor jeg kan gå «lengst tilbake» for å få med det «meste» av deres historie. 

• Liker 1
Skrevet
Tilia77 skrev (4 minutter siden):

Noen som vet hvor lenge Norwaytwins har hatt blogg, vært på sosiale medier? 

Har nettopp begynt å følge litt med på dem, og lurer på hvor jeg kan gå «lengst tilbake» for å få med det «meste» av deres historie. 

De feiret 10 år på YouTube i fjor høst. Hvor lenge de har hatt blogg vet jeg ikke. Vet ikke om de fortsatt har blogg heller? 

Skrevet
jukkapalme skrev (3 minutter siden):

De feiret 10 år på YouTube i fjor høst. Hvor lenge de har hatt blogg vet jeg ikke. Vet ikke om de fortsatt har blogg heller? 

Ja det er gjerne Youtube de legger ut på- blogg er vel kanskje litt «ut»?!😆

Tusen takk for svar.😊

Skrevet
Tilia77 skrev (32 minutter siden):

Ja det er gjerne Youtube de legger ut på- blogg er vel kanskje litt «ut»?!😆

Tusen takk for svar.😊

Blogg er litt utdatert, ja, men er jo noen som blogger fortsatt 😊

Bare hyggelig 😄

Skrevet

De er veldig opptatt av å fortelle om at det ikke er så lett å vlogge om dagen. Vel, hadde dere ikke vært som klegg og bare MÅ være sammen 24/7 så kunne dere nok løst det bedre enn dere gjør nå. Nå er det bare å fortelle om hva de skal, null filming og så er det kvelden og kroken på døra. Kanskje bedre å ikke legge ut noe?

• Nyttig 4
Skrevet
Miss perfect skrev (12 minutter siden):

De er veldig opptatt av å fortelle om at det ikke er så lett å vlogge om dagen. Vel, hadde dere ikke vært som klegg og bare MÅ være sammen 24/7 så kunne dere nok løst det bedre enn dere gjør nå. Nå er det bare å fortelle om hva de skal, null filming og så er det kvelden og kroken på døra. Kanskje bedre å ikke legge ut noe?

Er så rart at de aldri gjør noe hver for seg. Pia kunne vlogget mens Guro gikk en tur alene med gutten og Pia kunne gått turer alene og vlogget det. Hun var jo så flink til å gå turer før. Syns det er rart at Guro nesten aldri er alene med gutten også. Jeg hadde blitt gal om jeg skule hatt noen oppå meg hele tiden, hadde klikket til slutt. Men jeg trenger mye alenetid da, men det mener jeg at Pia også har sagt at hun trenger? Skjønner ikke at de orker å leve sånn, men folk er jo forskjellige. Koselig å følge dem er det uansett, selv om det er veldig lite innhold nå. Syns det er bra at de ikke filmer gutten, der er det mange som har noe å lære.

Jeg ser mye gamle videoer for tiden, de hadde svart belte i shopping før! Selv om de bare kjøpte billige ting da også. Hva med å kjøpe ting av litt bedre kvalitet og heller shoppe litt mindre? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Aldri hørt om. Hva er de kjent for?

Skrevet
jukkapalme skrev (2 timer siden):

Det skjønner ikke jeg heller. Syns det er så rart. De er jo totalt avhengig av hverandre. Hva gjør de om den ene skulle havne på sykehus eller noe? Eller Pia finner seg en kjæreste som vil dra på ferie med henne? Eller vil at hun skal flytte inn etterhvert. Veldig trist om det er så at G ikke takler å være alene med sønnen sin, ja 😕 

Det er nok skrekken til G. Om Pia får eget liv eller på kurs so bytta ho sikkert tid med xmannen. 

• Nyttig 2
Skrevet
Karen1987 skrev (3 timer siden):

Aldri hørt om. Hva er de kjent for?

De er kjent for overraskende lite, til å være «vloggere».

• Liker 1
Skrevet
jukkapalme skrev (4 timer siden):

Det skjønner ikke jeg heller. Syns det er så rart. De er jo totalt avhengig av hverandre. Hva gjør de om den ene skulle havne på sykehus eller noe? Eller Pia finner seg en kjæreste som vil dra på ferie med henne? Eller vil at hun skal flytte inn etterhvert. Veldig trist om det er så at G ikke takler å være alene med sønnen sin, ja 😕 

Jeg tror ikke dem er interessert i leve "normalt".Men det virker ikke sunt det søskenforholdet dem har,kjenner flere tvillinger men ingen som er så avhengig av den andre

• Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet

Alltid viktig å nevne når man menser..😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonymus6 skrev (Akkurat nå):

Alltid viktig å nevne når man menser..😂

Ho asså🤷🏽‍♀️ Trur ho tar det som eit tegn på at ho er normalvektig. G på Strand  med son uten P eller mora? Trur ikkje på det 🫢

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Petrine12 skrev (3 timer siden):

Ho asså🤷🏽‍♀️ Trur ho tar det som eit tegn på at ho er normalvektig. G på Strand  med son uten P eller mora? Trur ikkje på det 🫢

Tror du? Mensen har man jo uansett, med mindre man er svært undervektig eller går på en type prevensjon som gjør at man mister mensen. Men syns det er rart at hun alltid skal fortelle at hun har mensen. For meg er det en privat ting. Men kanskje hun brukte det som unnskyldning for å være litt alene? Jeg hadde blitt gal av å bo sånn.

Forsto det sånn at de bare kjørte tur etter å ha kjørt hjem moren? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...