Tradegy Skrevet 7. juli #1841 Skrevet 7. juli (endret) Det er dypt fascinerende å se denne loopen konstant.... *Hurra, vi skal på ferie! *Hurra, vi ER på ferie! *Hurra, vi skal hjem til tv 📺, *Åh, har ikke sovet 🥱, *M krever ansvar og struktur, & vips blir alt vanskelig.. Endret 7. juli av Tradegy 1 3
lew Skrevet 7. juli #1842 Skrevet 7. juli Tradegy skrev (25 minutter siden): Det er dypt fascinerende å se denne loopen konstant.... *Hurra, vi skal på ferie! *Hurra, vi ER på ferie! *Hurra, vi skal hjem til tv 📺, *Åh, har ikke sovet 🥱, *M krever ansvar og struktur, & vips blir alt vanskelig.. 😅Bra oppsummert..Også vaskemaskin /oppvaskmaskinen som er en heldagsjobb 🙈 1
Petrine12 Skrevet 7. juli #1843 Skrevet 7. juli Ikkje minst at ein søv godt når ein har gjort litt og bevegd seg iløpet av ein dag 🤷🏽♀️ Stakkars Pia er so stressa at ho aldri veit kva dag det er kvar morgen . 2
lew Skrevet 8. juli #1844 Skrevet 8. juli Er det noen som vet hva slags smerter Guro har?Vet Pia sliter med bein.Men hører aldri Guro si hva smertene er.
Petrine12 Skrevet 8. juli #1845 Skrevet 8. juli lew skrev (1 time siden): Er det noen som vet hva slags smerter Guro har?Vet Pia sliter med bein.Men hører aldri Guro si hva smertene er. For 10 år sia fekk ho ein komplikasjon etter ein brokk operasjon. Ho tar ikkje smertestillende 🤷🏽♀️ Det er i magen so å legge på seg so ufattelig mykje på magen må no gjere det verre 🙊 3
Anonymus6 Skrevet 8. juli #1846 Skrevet 8. juli Petrine12 skrev (2 timer siden): For 10 år sia fekk ho ein komplikasjon etter ein brokk operasjon. Ho tar ikkje smertestillende 🤷🏽♀️ Det er i magen so å legge på seg so ufattelig mykje på magen må no gjere det verre 🙊 Hvordan vet du at hun ikke tar smertestillende?
Mardina Skrevet 8. juli #1847 Skrevet 8. juli Anonymus6 skrev (28 minutter siden): Hvordan vet du at hun ikke tar smertestillende? Guro har vel nevnt selv at hun sliter med å svelge tabletter. 1
Petrine12 Skrevet 8. juli #1848 Skrevet 8. juli Anonymus6 skrev (46 minutter siden): Hvordan vet du at hun ikke tar smertestillende? For ho sjølv har sagt det. Ho gjekk på smertemestringkurs for noken år sia og får knapt i seg smertestillende i flytande form. 1
lew Skrevet 8. juli #1849 Skrevet 8. juli Åja.Nei så mye bære på foran er nok ikke det beste for brokk.Men veldig rart man ikke hører noe når dem er på ferie.Dem var jo nesten en uke i London. 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 9. juli #1850 Skrevet 9. juli Er jo ikke rart hun har vondt med så tung kropp å bære. Er så veeeldig lei alle de dårlige unnskyldningene deres på hvorfor de spiser drittmat og ikke trener nå. HVA som helst av mosjon hadde vært lurt, og om ikke det så kunne de i hvert fall ha spist sunn kalorifattig mat for å «veie opp» for å ikke trene litt i starten. Blir bekymret for Guro🥺 (Selv om det er ironisk at kroppen er fantastisk når de er på ferie og vondt over alt sekundet de treffer sofaen igjen hjemme). 4 4
Ville91 Skrevet 9. juli #1851 Skrevet 9. juli Det var en forferdelig melding de fikk på Instagram! 2 2
Million Skrevet 9. juli #1852 Skrevet 9. juli Ville91 skrev (3 minutter siden): Det var en forferdelig melding de fikk på Instagram! Hva var meldingen?
lew Skrevet 9. juli #1853 Skrevet 9. juli Million skrev (1 time siden): Hva var meldingen? At Blubben til Pia syntes godt i kjolen hun hadde på seg,og at hun ble kvalm av se på den,fikk lyst til og spy.Og at gjestene på båten måtte ha mista matlysta. Husker ikke helt ordrett.Masse spy emojii.
lew Skrevet 9. juli #1854 Skrevet 9. juli Har gått ned 20 kg selv ved kutte sukker i ukedagene og gå mye mer..10 tusen skritt om dagen er vært målet.Så skal ikke mye til.Ting man kan gjøre hjemme/ute.Jeg ser også mye på YouTube trenings videoer der.Så burde ikke være noe grunn til ikke trene.Dem bruker så mye tid på planlegge ,filme ,mat på mandag.Burde ta 1-2 dagers pause fra sosiale medier og heller trene/tur. 2
Million Skrevet 9. juli #1855 Skrevet 9. juli lew skrev (2 minutter siden): At Blubben til Pia syntes godt i kjolen hun hadde på seg,og at hun ble kvalm av se på den,fikk lyst til og spy.Og at gjestene på båten måtte ha mista matlysta. Husker ikke helt ordrett.Masse spy emojii. 😯 Herre gud, hva folk får seg til å skrive på sosiale medier og internett generelt! Det skulle vært lovfestet og teknisk mulig at absolutt alle er sporbare på internett, som leder rett til personens fulle navn, id og adresse! Da tenker jeg folk hadde tenkt seg om et par ganger før de skrev sånn dritt som det. 2 2
jukkapalme Skrevet 9. juli #1856 Skrevet 9. juli (endret) lew skrev (1 time siden): At Blubben til Pia syntes godt i kjolen hun hadde på seg,og at hun ble kvalm av se på den,fikk lyst til og spy.Og at gjestene på båten måtte ha mista matlysta. Husker ikke helt ordrett.Masse spy emojii. Fy faen! Hvem er det som skriver sånt? må åpenbart ha store problemer med seg selv. Pia er supersøt, blubb eller ikke. Jeg så ingen blubb i kjolen. Og så er hun snill og god, det er det viktigste av alt ❤️ Endret 9. juli av jukkapalme 4 1
Tradegy Skrevet 9. juli #1857 Skrevet 9. juli (endret) Akkurat den type meldinger, vitner om mangel på sosiale skills. Samt et ego som dessverre fyres opp enda mer. (Perfekt agn for å trigge reaksjon!;) Det er aldri, under noen omstendighet, ok med hets og grov sjikane. Ferdig snakka. Finito. Så... skal jeg ikke legge til et "men"... Bare nevne at når NT overser absolutt alt annen, mild kritikk eller spørsmål som blir tatt opp, så blir en ekstremist keen på svar. Og fyrer oppunder all udugelig folkeskikk. NT hadde tjent på å svare på velment kritikk!. Langt over hva de gjør i dag. Å stadig blokke ut folk av raseri, blir en unnvikende strategi som gjør de apatiske. Selv om jeg er 100% enig i dagens tilsnakk! ❤️❤️ Endret 10. juli av Tradegy 5
MzMe Skrevet 10. juli #1858 Skrevet 10. juli lew skrev (På 9.7.2025 den 11.07): At Blubben til Pia syntes godt i kjolen hun hadde på seg,og at hun ble kvalm av se på den,fikk lyst til og spy.Og at gjestene på båten måtte ha mista matlysta. Husker ikke helt ordrett.Masse spy emojii. OMG!!! Hva feiler folk?? Er det snakk om en kjole hun har på, på en video? 1
NinaLisa Skrevet 11. juli #1859 Skrevet 11. juli MzMe skrev (7 timer siden): OMG!!! Hva feiler folk?? Er det snakk om en kjole hun har på, på en video? Hvis man vet at hun har en blubb så ser man jo det på bilder og videoer, men det er ikke noe som bærer i øyet spør du meg. Vedkommende som kommenterte dette ville vel skape litt kvalme. Jeg synes det var ufint å stygt gjort. Når det er sagt er jeg enig i at jentene er dårlige med å ta imot kritikk. Uansett hva det gjelder. De blir fort kvasse og hårsåre å svarer deretter. 1 1 2
Iso1 Skrevet 11. juli #1860 Skrevet 11. juli NinaLisa skrev (1 time siden): Hvis man vet at hun har en blubb så ser man jo det på bilder og videoer, men det er ikke noe som bærer i øyet spør du meg. Vedkommende som kommenterte dette ville vel skape litt kvalme. Jeg synes det var ufint å stygt gjort. Når det er sagt er jeg enig i at jentene er dårlige med å ta imot kritikk. Uansett hva det gjelder. De blir fort kvasse og hårsåre å svarer deretter. Kritikken må være konstruktiv for å tas godt i mot, det var ikke den kommentaren der. Ingen tar i mot en sånn kommentar med godt humør, det dreper heller det gode humøret man hadde.. ikke gir det motivasjon heller. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå