Zidji Skrevet 5. juli #1821 Skrevet 5. juli lew skrev (4 minutter siden): Dem sa i en vlogg for en stund siden at dem ville slappe av på båten og ikke gå i land.Er jo et stykke og gå for dem ja🙉 De gjør jo ikke annet enn å slappe av 😂 helt greit å leve et rolig liv, men de må ikke snakke som om hverdagen er så travel at de må slappe av når de først er på tur! De har "ferie" hele året og burde hvertfall ikke være for sliten til å gå i land å rusle rundt i en liten time. Så kan de slappe av de 23 andre timene i døgnet... 2 4
Tradegy Skrevet 5. juli #1822 Skrevet 5. juli (endret) Det virker som dette nære båndet, også kan by på gnisninger. Pia blir bare verre og verre til å avbryte. (Neimen ikke rart Guro drømmer om å underholde, når hun i egen vlog, knapt kommer til ordet).. Og hvorfor måtte hun bare irettesette Guro til å nekte for at hun hadde Tinder med en intensjon om å møte noen? (La nå søstera få leve i troa, selv om alle skjønner at skal det inn noen der, så må hen krabbe over begge to.... ) Nå håper jeg snart de får hjelp til å sette punktum for mormor sin påvirkning. Heller se på dere selv og hverandre og hva denne avhengigheten gjør med relasjonen på sikt Endret 5. juli av Tradegy 3 6
lew Skrevet 5. juli #1823 Skrevet 5. juli Dem mente det ble stress av gå i land.Dem har knapt våkna før dem gleder seg til frokost. 2
Petrine12 Skrevet 5. juli #1825 Skrevet 5. juli lew skrev (1 time siden): Dem mente det ble stress av gå i land.Dem har knapt våkna før dem gleder seg til frokost. Gleda seg til kvart einaste måltid kvar dag🫠 2 2
Anonymus6 Skrevet 6. juli #1826 Skrevet 6. juli "Har savnet kaffen på glassverket" unskyld meg? Du har vært borte i to dager😀 7 3
Tradegy Skrevet 6. juli #1827 Skrevet 6. juli Anonymus6 skrev (9 minutter siden): "Har savnet kaffen på glassverket" unskyld meg? Du har vært borte i to dager😀 De har vært på FERIE, må vite 3
Petrine12 Skrevet 6. juli #1828 Skrevet 6. juli Anonymus6 skrev (20 minutter siden): "Har savnet kaffen på glassverket" unskyld meg? Du har vært borte i to dager😀 Sant Ferie vettu 🥹 2
jukkapalme Skrevet 6. juli #1829 Skrevet 6. juli Anonymus6 skrev (1 time siden): "Har savnet kaffen på glassverket" unskyld meg? Du har vært borte i to dager😀 Tenkte det samme skulle tro de hadde vært borte i to år. 4 2
lew Skrevet 6. juli #1830 Skrevet 6. juli Tapas til lunsj i dag,er spent på om det blir rett hjem til middag da😅😅 3 1
lew Skrevet 6. juli #1831 Skrevet 6. juli Oii 2 dager uten glassverket og savner det alt,kjøper dem kaffe der vær dag?Må jo bli veldig dyrt🙈 5 1
tyggis Skrevet 6. juli #1832 Skrevet 6. juli De bare MÅTTE spise lunsj ombord kl 13, båten går ikke før 14 mener jeg. De kunne droppa frokosten ombord, gått iland og tatt frokost på en kafe og kikka litt før de rusla tilbake. Er en kafe rett ut av terminalbygget hvis det ble for langt å gå over broa og opp til senteret/gågaten. 3
tyggis Skrevet 6. juli #1833 Skrevet 6. juli lew skrev (24 minutter siden): Tapas til lunsj i dag,er spent på om det blir rett hjem til middag da😅😅 Antageligvis. Det er kanskje bare meg, men om jeg har hatt stor lunsj ( type tapas, burger på kafe eller annet ) så blir det gjerne middagen min den dagen, jeg bytter om på lunsj og middag liksom. Tar noen knekkebrød eller til nød et speilegg når det er middagstid. 5
lew Skrevet 6. juli #1834 Skrevet 6. juli tyggis skrev (24 minutter siden): Antageligvis. Det er kanskje bare meg, men om jeg har hatt stor lunsj ( type tapas, burger på kafe eller annet ) så blir det gjerne middagen min den dagen, jeg bytter om på lunsj og middag liksom. Tar noen knekkebrød eller til nød et speilegg når det er middagstid. Ja samme her👍
jukkapalme Skrevet 6. juli #1835 Skrevet 6. juli tyggis skrev (29 minutter siden): Antageligvis. Det er kanskje bare meg, men om jeg har hatt stor lunsj ( type tapas, burger på kafe eller annet ) så blir det gjerne middagen min den dagen, jeg bytter om på lunsj og middag liksom. Tar noen knekkebrød eller til nød et speilegg når det er middagstid. Samme her. Skjønner ikke hvordan de orker middag etter stor lunsj som tapas, burger osv. Det er jo en middag i seg selv. 3
jukkapalme Skrevet 6. juli #1836 Skrevet 6. juli lew skrev (56 minutter siden): Oii 2 dager uten glassverket og savner det alt,kjøper dem kaffe der vær dag?Må jo bli veldig dyrt🙈 Tror ikke de kjøper hver dag, men ganske ofte. Må bli fryktelig dyrt, ja. En latte, mocca eller iskaffe koster fort 60-90 kr avhengig av hvor man kjøper den. Vet ikke hva den koster der, men neppe mindre enn 60. 3
Teardrop Skrevet 7. juli #1837 Skrevet 7. juli lew skrev (15 timer siden): Oii 2 dager uten glassverket og savner det alt,kjøper dem kaffe der vær dag?Må jo bli veldig dyrt🙈 Er de sponset med kaffe fra glassverket? Isåfall er jeg misunnelig🙃 Hender jeg kjøper meg en iskaffe på en caffe også, me nkoster fort 65-70kr med havremelk og smak. Så det tar jeg meg sjelden råd til desverre. I wish i was sponsed! men nå driver ikke jeg med sosiale medier så det blir jeg aldri. 2
mereo Skrevet 7. juli #1838 Skrevet 7. juli Teardrop skrev (4 minutter siden): Er de sponset med kaffe fra glassverket? Isåfall er jeg misunnelig🙃 Hender jeg kjøper meg en iskaffe på en caffe også, me nkoster fort 65-70kr med havremelk og smak. Så det tar jeg meg sjelden råd til desverre. I wish i was sponsed! men nå driver ikke jeg med sosiale medier så det blir jeg aldri. Tviler på at de er sponset - sikkert drømmen deres også. De er ikke kvalitets influensere, det er lite til dårlig kvalitet over hva de leverer av reklame/pr-samarbeid og jeg kan ikke forstå at noen vil sponse disse med noe som helst. 1 2
lew Skrevet 7. juli #1839 Skrevet 7. juli Ikke sponsa,Pia sa hu fikk en gratis på kortet sitt.At vær 10 er gratis eller noe.Lite innhold fra dem,så veldig rart dem får noe reklame/spons. 1
lew Skrevet 7. juli #1840 Skrevet 7. juli I dag var det ei som var sliten igjen,skjønner det ikke jeg.Må være kroppen som er ekstremt dårlig/feil ernæring som gjør det. 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå