Mardina Skrevet 4. juli #1801 Skrevet 4. juli jukkapalme skrev (58 minutter siden): Det ser jeg også for meg. Kanskje det kommer en dokumentar om dem ala søsken til evig tid når de blir gamle 😄 Likevel ble jeg litt overrasket da de svarte konsekvent nei på spørsmålet om å flytte fra hverandre. Hva gjør de om en av de finner seg en kjæreste? Må bo med begge h*n da om de skal bo sammen. Ang det å ikke jobbe er jeg forsiktig med å spekulere i hvorfor. Kan være ting vi ikke ser eller får vite. Det er visst vanskelig å bli ufør og man blir ikke ufør uten grunn. Sikkert noen som klarer å lure systemet, men tror neppe Guro er typen som snylter. Men håper hun kan komme ut i jobb igjen. Det hadde hun hatt godt av, tror jeg. Men det viktigste nå er at hun tar tak i helsa si. Er så rart å se gamle videoer, hun var jo en helt annen person før. Er bekymret for henne. Hun må ta tak både for egen del og for å orke å følge opp sønnen sin. Mer tak i Pia, ja. Virker som hun trives på dollarstore og jeg håper hun blir ansatt der. Kommenterte det med bosituasjonen deres jeg 😄 Kommer vel et svar med at de går rett i forsvar og at ingen andre har noe med hvordan de løser bosituasjonen 😄 Jeg tror Guro har nevnt et eller annet sted på SoMe at hun er gradert ufør. Hvor mye vet jeg ikke. Tror ikke hun snylter på systemet jeg heller, men det er jo litt rart at det ikke finnes en eller annen jobb hun kan utføre. Om så det er noe hjemmefra, siden hun ser ut til å trives hjemme i rote-leiligheten 🤔 Jeg er også bekymret for Guro sin vekt i hvert fall. Eskalerer det mer nå, så vil hun ikke være i stand til å ta vare på verken seg selv eller enda verre; sin egen sønn. Og hva skal hun da gjøre? 🤔 Hun kan ikke belage seg på at Pia, Petter og MammaNT tar vare på sønnen på full tid.... 1 3
jukkapalme Skrevet 4. juli #1802 Skrevet 4. juli Mardina skrev (1 time siden): Kommenterte det med bosituasjonen deres jeg 😄 Kommer vel et svar med at de går rett i forsvar og at ingen andre har noe med hvordan de løser bosituasjonen 😄 Jeg tror Guro har nevnt et eller annet sted på SoMe at hun er gradert ufør. Hvor mye vet jeg ikke. Tror ikke hun snylter på systemet jeg heller, men det er jo litt rart at det ikke finnes en eller annen jobb hun kan utføre. Om så det er noe hjemmefra, siden hun ser ut til å trives hjemme i rote-leiligheten 🤔 Jeg er også bekymret for Guro sin vekt i hvert fall. Eskalerer det mer nå, så vil hun ikke være i stand til å ta vare på verken seg selv eller enda verre; sin egen sønn. Og hva skal hun da gjøre? 🤔 Hun kan ikke belage seg på at Pia, Petter og MammaNT tar vare på sønnen på full tid.... Kult, hva skrev du? Har de svart enda? Syns det er merkelig å bo sånn i godt voksen alder. Tidlig i 20-årene er det greit, men i 40-årene veldig rart. Akkurat det sa de jo at de hadde forståelse for at folk syns er litt rart. Hvis hun bare er gradert ufør bør hun kunne jobbe litt, ja. Men vet ikke hvor lett det er å få deltidsjobb som ufør? Mange vil jo ikke ansette uføre/kronisk syke. Hun skulle fått seg en praksisplass som Pia så hun fikk prøve seg litt, hvor mye hun klarer osv. Virker som hun aldri er alene med sønnen. Syns det er så rart. Tror han hadde syntes det var stas å finne på noe sammen, bare de to. Alltid er Pia med. Hva gjør hun om Pia skulle havne på sykehus eller noe eller finner seg en kjæreste hun har lyst til å bo hos? 3 1
Petrine12 Skrevet 4. juli #1803 Skrevet 4. juli Insta… Guro og mamma hjalp meg å ete opp. Pia trur ho et veldig lite enda🙊 6
jukkapalme Skrevet 4. juli #1804 Skrevet 4. juli (endret) Petrine12 skrev (12 minutter siden): Pia blir større for kvar mnd 😔 Guro blir aldri åleine med guten og han blir buande hos far snart. Garantert. Blir nok mye kosemat på dem som de ikke viser og altfor lite bevegelse. Pia var jo så flink til å gå turer før. Ja, blir spennende å se hvordan det blir. Håper hun tar tak i livet sitt, for jeg tror ikke hun vil at P skal ha gutten 100%. Tror det blir enda tøffere for henne om det skjer. Endret 4. juli av jukkapalme 1
Mardina Skrevet 4. juli #1805 Skrevet 4. juli jukkapalme skrev (22 minutter siden): Kult, hva skrev du? Har de svart enda? Syns det er merkelig å bo sånn i godt voksen alder. Tidlig i 20-årene er det greit, men i 40-årene veldig rart. Akkurat det sa de jo at de hadde forståelse for at folk syns er litt rart. Hvis hun bare er gradert ufør bør hun kunne jobbe litt, ja. Men vet ikke hvor lett det er å få deltidsjobb som ufør? Mange vil jo ikke ansette uføre/kronisk syke. Hun skulle fått seg en praksisplass som Pia så hun fikk prøve seg litt, hvor mye hun klarer osv. Virker som hun aldri er alene med sønnen. Syns det er så rart. Tror han hadde syntes det var stas å finne på noe sammen, bare de to. Alltid er Pia med. Hva gjør hun om Pia skulle havne på sykehus eller noe eller finner seg en kjæreste hun har lyst til å bo hos? Hvis du går inn på dagens video fra dem, så ser du hva jeg skrev 😊 Som vanlig gikk de rett i forsvar 😄 Og jeg fikk beskyldninger om dette var noe som plaget meg veldig, noe som ikke stemmer 😄 Pluss at jeg skrev at de er dårlig på å motta konstruktiv kritikk. Men det har de ikke svart på enda. Pia og Guro kommer nok til å bo sammen i årevis enda, uavhengig av om en av dem får kjæreste 😄 Stakkars kjæreste, sier jeg bare 😄 Det at de har så tett forhold kan nok være en medvirkende årsak til at det ble slutt mellom Guro og P. 🤔 Det er ikke umulig å få deltidsjobb som gradert ufør,det gjelder bare å finne den riktige arbeidsgiveren. Men kjenner jeg Guro rett, så gidder hun nok ikke det 🤔 3 3
jukkapalme Skrevet 4. juli #1806 Skrevet 4. juli Mardina skrev (1 minutt siden): Hvis du går inn på dagens video fra dem, så ser du hva jeg skrev 😊 Som vanlig gikk de rett i forsvar 😄 Og jeg fikk beskyldninger om dette var noe som plaget meg veldig, noe som ikke stemmer 😄 Pluss at jeg skrev at de er dårlig på å motta konstruktiv kritikk. Men det har de ikke svart på enda. Pia og Guro kommer nok til å bo sammen i årevis enda, uavhengig av om en av dem får kjæreste 😄 Stakkars kjæreste, sier jeg bare 😄 Det at de har så tett forhold kan nok være en medvirkende årsak til at det ble slutt mellom Guro og P. 🤔 Det er ikke umulig å få deltidsjobb som gradert ufør,det gjelder bare å finne den riktige arbeidsgiveren. Men kjenner jeg Guro rett, så gidder hun nok ikke det 🤔 Ser på mobilen, står 6 kommentarer, men ser bare to og ser ikke din. Kommentarer forsvinner når man er på mobil av og til, irriterende. Skal se på paden etterpå. Ut å gå en kveldstur med hunden først 😊 men typisk dem at de går rett i forsvar. Har blitt grovt mobbet selv også, men tåler jo konstruktiv kritikk for det. Huff, ja. Blir nesten ta to, betal for en 😂 Neida, den var litt slem. Jeg tror også det var en medvirkende årsak til at det ble slutt mellom Guro og P. Veldig fint at de har et så tett forhold, men blir litt for mye. Ihvertfall om de skal være i forhold også. Sikkert ikke umulig, nei, men har hørt at det ikke er så enkelt. Hun burde ihvertfall fått seg en praksisplass så hun fikk prøvd seg litt, hvor mye hun klarer osv. Kanskje hun kunne prøvd seg litt på meny igjen? 2
Henrietta Skrevet 4. juli #1807 Skrevet 4. juli Jeg ser heller ingen kommentarer, bare at det står flere kommentater enn det som vises. Det gjør det på Instagrammen deres også. Jeg pleier aldri lese kommentarer så vet ikke om det er noe de har tatt vekk eller om det ikke vises på mobilen. Er ikke rart at de bare blir større og større når de knapt er ut av huset. Pia er snart like stor hun var før operasjonen og det må føles grusomt. Hun som var så flink er tilbake i gamle dårlige mønster. Å kaste vekk en sånn mulighet som de begge fikk bare for å bli like store eller større få år senere er bare svakt. De orker, gidder ingen ting. Så fort det er noe aktivitet på gang må Guro slappe av for då har hun sovet dårlig eller har så vondt. Merkelig at det alltid kommer når det er snakk om bevegelse. Jeg har syntes det har vært så koslig å se på de og tenkt at det forholdet de har sammen og med moren sin har vært fint men nå vet jeg ikke lenger hva jeg syns. Det er noe usunt med alt sammen og veldig spesielt. 7
Mardina Skrevet 4. juli #1808 Skrevet 4. juli jukkapalme skrev (9 minutter siden): Ser på mobilen, står 6 kommentarer, men ser bare to og ser ikke din. Kommentarer forsvinner når man er på mobil av og til, irriterende. Skal se på paden etterpå. Ut å gå en kveldstur med hunden først 😊 men typisk dem at de går rett i forsvar. Har blitt grovt mobbet selv også, men tåler jo konstruktiv kritikk for det. Huff, ja. Blir nesten ta to, betal for en 😂 Neida, den var litt slem. Jeg tror også det var en medvirkende årsak til at det ble slutt mellom Guro og P. Veldig fint at de har et så tett forhold, men blir litt for mye. Ihvertfall om de skal være i forhold også. Sikkert ikke umulig, nei, men har hørt at det ikke er så enkelt. Hun burde ihvertfall fått seg en praksisplass så hun fikk prøvd seg litt, hvor mye hun klarer osv. Kanskje hun kunne prøvd seg litt på meny igjen? Håper du ser kommentaren min på paden da. Opplever også innimellom at jeg ikke får opp alle kommentarene 🤔 I hvert fall på mobil. Ja, Guro likte seg jo godt på Meny, så det hadde jo passet fint for henne. Hvorfor sluttet hun egentlig på Meny, noen som vet? 🤔 Vet at hun hadde en veldig lang permisjon i hvert fall, men hun kunne vel ha jobbet litt der innimellom? 🤔 2
Henrietta Skrevet 4. juli #1810 Skrevet 4. juli Petrine12 skrev (1 minutt siden): Trykk nyeste på kommentaren Takk, da kom det fram🤩
lew Skrevet 4. juli #1811 Skrevet 4. juli Når dem snakka om dating apper,virka Pia nesten irritert.At det var noe dem ikke trengte på en måte.Jeg tror ingen av dem kommer til prøve seg på noe date.Dem trives nok best med hverandre i sin egen verden. 2
jukkapalme Skrevet 4. juli #1812 Skrevet 4. juli Petrine12 skrev (1 time siden): Trykk nyeste på kommentaren Takk, da kom der frem her også 😊 Mardina skrev (1 time siden): Håper du ser kommentaren min på paden da. Opplever også innimellom at jeg ikke får opp alle kommentarene 🤔 I hvert fall på mobil. Ja, Guro likte seg jo godt på Meny, så det hadde jo passet fint for henne. Hvorfor sluttet hun egentlig på Meny, noen som vet? 🤔 Vet at hun hadde en veldig lang permisjon i hvert fall, men hun kunne vel ha jobbet litt der innimellom? 🤔 Kom frem nå. Trykket nyeste som Petrine tipset om og da kom det frem på paden. De går rett i forsvar, ja. Du skrev jo ikke noe stygt og det må være lov å stille spørsmålstegn ved måten de lever på uten at de skal gå rett i forsvar. Jeg liker twinsa kjempegodt, men de må tåle konstruktiv kritikk. At de bor sammen i såpass voksen alder er kjemperart og samtidig nesten litt fascinerende. Ja, hun skulle søkt en liten deltidsjobb på Meny. Hun trivdes jo så godt der og de vil sikkert ha henne tilbake. Tror hun var flink i jobben sin. Gleder meg til Kiel-vlogg imorgen. Lurer på om de var i land i Kiel eller om de bare var på båten. Spent på om Pia har kjøpt seg ny kopp også, hehe. Og om de har kjøpt seg noe fint. 2
Kvinneforkjemper1 Skrevet 4. juli #1813 Skrevet 4. juli Jeg selv er student og hadde ALDRI hatt råd til å gjøre alt de gjør selv med min deltidsjobb og stipend. Synes det er teit at de lever som at hver dag er ferie og fri når jeg vet om så utallige andre mennesker der ute som jobber baken av seg og ikke har råd til halvparten av dems rare forbruk og ferieturer. Som diskutert tidligere tror jeg at G får mye støtte og penger mtp at hun er «enslig» mor (+kanskje ekstra støtte grunnet M sin diagnose? det vet jeg lite om men kan jo hende). De er svært hårsåre og burde ikke brette ut hele livet sitt på sosiale medier om de ikke tåler litt pepper eller konstruktiv kritikk. Er jo spinnvilt å dele en så liten leilighet der én må ty til sofaen hver natt, stakkars P blir nok litt herjet rundt av søsteren:( 4 1
Miss perfect Skrevet 5. juli #1814 Skrevet 5. juli De gadd ikke å gå i land i Kiel nei.. alt handler om mat mat mat og drikke. Sikkert kjempekoselig for de at de har så godt og tett forhold, men jeg får helt klaustrofobi bare av å se på jeg altså.. at det går an å henge på hverandre hele tiden på den måten der.. det er usunt rett og slett! 7 3
jukkapalme Skrevet 5. juli #1815 Skrevet 5. juli Miss perfect skrev (50 minutter siden): De gadd ikke å gå i land i Kiel nei.. alt handler om mat mat mat og drikke. Sikkert kjempekoselig for de at de har så godt og tett forhold, men jeg får helt klaustrofobi bare av å se på jeg altså.. at det går an å henge på hverandre hele tiden på den måten der.. det er usunt rett og slett! Helt enig. Jeg hadde blitt helt desperat etter alenetid, men nå trenger jeg mye av det også. Ikke overrasket over at de ikke gikk i land i Kiel, men skjønner ikke hvorfor de ikke gjorde det. Vet ikke hvor lenge båten ligger til kai der, men hva med å gå en liten tur og titte litt og spise et lite måltid der i stedet for alt på båten? Var en koselig vlogg, men veeeldig mye fokus på mat, ja. Er både glad i og interessert i mat selv jeg, men blir litt mye når alt handler om mat og drikke. Kunne jo vist det de shoppet også og litt mer fra butikkene. Er spent på innkjøpsvideoen på onsdag. Spent på om det blir interrail i 2027. Da kan vi som har sett Reidar på 80-tallet synge «å twinsa reiser snaaart, og bare muttern tar de med seg, på interrail, det skal bli gøy» 😂 4 1
Miss perfect Skrevet 5. juli #1816 Skrevet 5. juli jukkapalme skrev (17 minutter siden): Helt enig. Jeg hadde blitt helt desperat etter alenetid, men nå trenger jeg mye av det også. Ikke overrasket over at de ikke gikk i land i Kiel, men skjønner ikke hvorfor de ikke gjorde det. Vet ikke hvor lenge båten ligger til kai der, men hva med å gå en liten tur og titte litt og spise et lite måltid der i stedet for alt på båten? Var en koselig vlogg, men veeeldig mye fokus på mat, ja. Er både glad i og interessert i mat selv jeg, men blir litt mye når alt handler om mat og drikke. Kunne jo vist det de shoppet også og litt mer fra butikkene. Er spent på innkjøpsvideoen på onsdag. Spent på om det blir interrail i 2027. Da kan vi som har sett Reidar på 80-tallet synge «å twinsa reiser snaaart, og bare muttern tar de med seg, på interrail, det skal bli gøy» 😂 Hehe ja den kan vi synge på da ja 😂 1 1
Lillemor1982 Skrevet 5. juli #1817 Skrevet 5. juli jukkapalme skrev (24 minutter siden): Helt enig. Jeg hadde blitt helt desperat etter alenetid, men nå trenger jeg mye av det også. Ikke overrasket over at de ikke gikk i land i Kiel, men skjønner ikke hvorfor de ikke gjorde det. Vet ikke hvor lenge båten ligger til kai der, men hva med å gå en liten tur og titte litt og spise et lite måltid der i stedet for alt på båten? Var en koselig vlogg, men veeeldig mye fokus på mat, ja. Er både glad i og interessert i mat selv jeg, men blir litt mye når alt handler om mat og drikke. Kunne jo vist det de shoppet også og litt mer fra butikkene. Er spent på innkjøpsvideoen på onsdag. Spent på om det blir interrail i 2027. Da kan vi som har sett Reidar på 80-tallet synge «å twinsa reiser snaaart, og bare muttern tar de med seg, på interrail, det skal bli gøy» 😂 Den ligger til kai i 4 timer ca 😊 Er både kjøpesenter og en koselig gågate like ved kaien men forunder meg ikke at de to latsabbene ikke gidder å gå i land. Bedre å sitte på ræva på båten de timene... 2 6
jukkapalme Skrevet 5. juli #1818 Skrevet 5. juli Lillemor1982 skrev (Akkurat nå): Den ligger til kai i 4 timer ca 😊 Er både kjøpesenter og en koselig gågate like ved kaien men forunder meg ikke at de to latsabbene ikke gidder å gå i land. Bedre å sitte på ræva på båten de timene... Herregud, at de gidder. Må jo være mye koseligere å shoppe og spise der enn på båten. Ikke minst, få litt frisk luft og se litt annet. Jeg har ikke tatt kielbåten siden jeg var liten, så husker ikke hvordan det er der. 3
Petrine12 Skrevet 5. juli #1819 Skrevet 5. juli Har ikkje vore av båten i Kiel enda eg heller, men det har vore mest fordi at ongane var yngre og når båten er tom er det hærlig i bassenget og spelerom 👌 1
lew Skrevet 5. juli #1820 Skrevet 5. juli Lillemor1982 skrev (1 time siden): Den ligger til kai i 4 timer ca 😊 Er både kjøpesenter og en koselig gågate like ved kaien men forunder meg ikke at de to latsabbene ikke gidder å gå i land. Bedre å sitte på ræva på båten de timene... Dem sa i en vlogg for en stund siden at dem ville slappe av på båten og ikke gå i land.Er jo et stykke og gå for dem ja🙉 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå