jukkapalme Skrevet 28. juni #1781 Skrevet 28. juni Kvinneforkjemper1 skrev (9 timer siden): hvor så dere dette? I gårsdagens vlogg tror jeg det var. Tok på veldig lite. Ikke nok til å beskytte nesa en gang Petrine12 skrev (7 timer siden): Ja, det må vere tungt 😳 Dei har begge to tatt operasjon når dei var 18-19 for å få mindre bryst og hadde vist fått vonde arr. Har de? Det visste jeg ikke. Det var ungt å ta brystreduksjon. Ja, hørt sånne operasjoner kan gi smertefulle arr. lew skrev (51 minutter siden): Tror dem bruker noe sports by,ser sånn ut når Guro viser seg i singlet.308 kr for goodie boks,er penger man kunne spart til bedre sko/klær til sønnen.Det er masse produkter dem har på badet allerede. Siden Guro sa topp tror jeg det er sånn bh-topp og ikke sports-bh som gir noe støtte. Akkurat Goodiebox syns jeg det er gøy å se henne åpne. Elsker unboxinger. Abonnerte selv før, men syns det ble for mye gjentakelser og for mange ukjente merker. Bedre å kjøpe det man virkelig vil ha. Glossybox var bedre, syns jeg. Billigere også. Men de sluttet å sende til hele Norden. Petrine12 skrev (42 minutter siden): Men dei er smarte dissa damene! Dei laga seg firma og skrive vel av både bokser, mat på mandag og smaksprøver. Kanskje reiser og? Det har jeg aldri tenkt over at de kanskje gjør. Er det et AS de har? lew skrev (22 minutter siden): Aha..Ja det gjør dem nok ja🙉Er veldig spent på denne kjolen hu skal ha på seg,var den gul å?uten rygg🙈 Var gul, ja. Og med sånne "tråder" på ryggen. Så ikke helt åpen. Spent på den jeg og. Syns gul kjole kan være kjempefint på mange, men det er ikke min farge. Jeg kler best kalde farger. 1
Petrine12 Skrevet 28. juni #1782 Skrevet 28. juni jukkapalme skrev (1 time siden): I gårsdagens vlogg tror jeg det var. Tok på veldig lite. Ikke nok til å beskytte nesa en gang Har de? Det visste jeg ikke. Det var ungt å ta brystreduksjon. Ja, hørt sånne operasjoner kan gi smertefulle arr. Siden Guro sa topp tror jeg det er sånn bh-topp og ikke sports-bh som gir noe støtte. Akkurat Goodiebox syns jeg det er gøy å se henne åpne. Elsker unboxinger. Abonnerte selv før, men syns det ble for mye gjentakelser og for mange ukjente merker. Bedre å kjøpe det man virkelig vil ha. Glossybox var bedre, syns jeg. Billigere også. Men de sluttet å sende til hele Norden. Det har jeg aldri tenkt over at de kanskje gjør. Er det et AS de har? Var gul, ja. Og med sånne "tråder" på ryggen. Så ikke helt åpen. Spent på den jeg og. Syns gul kjole kan være kjempefint på mange, men det er ikke min farge. Jeg kler best kalde farger. As ja.. var meir prat om det før med rekneskap etc men ingenting no. Merch droppa dei vist og🤷🏽♀️
jukkapalme Skrevet 28. juni #1783 Skrevet 28. juni Petrine12 skrev (17 minutter siden): As ja.. var meir prat om det før med rekneskap etc men ingenting no. Merch droppa dei vist og🤷🏽♀️ Ja, husker de har snakket om at Guro skal ta regnskapet før, men vært stille rundt det nå. Har de hatt merch før også? Mye jeg ikke får med meg, hehe 😂 Håper de får en fin tur til Kiel og at de får fint vær. Drar vel til uka? Lurer på om Pia kommer til å kjøpe en ny kopp på båten.
lew Skrevet 29. juni #1784 Skrevet 29. juni jukkapalme skrev (11 timer siden): Ja, husker de har snakket om at Guro skal ta regnskapet før, men vært stille rundt det nå. Har de hatt merch før også? Mye jeg ikke får med meg, hehe 😂 Håper de får en fin tur til Kiel og at de får fint vær. Drar vel til uka? Lurer på om Pia kommer til å kjøpe en ny kopp på båten. Garantert en ny kopp😅 1
lew Skrevet 29. juni #1785 Skrevet 29. juni Eller kansje ny veske,så vloggen i dag.Pia viser kjoler,henger sikkert 20 vesker bak hu🙉Dem virker til ha mye av alt.
Kvinneforkjemper1 Skrevet 30. juni #1786 Skrevet 30. juni det var litt av en mengde ostefyll i mat på mandag brødet i dag 1
lew Skrevet 1. juli #1787 Skrevet 1. juli Kvinneforkjemper1 skrev (På 30.6.2025 den 19.49): det var litt av en mengde ostefyll i mat på mandag brødet i dag Ja men så veldig godt ut da🙉
Teardrop Skrevet 1. juli #1788 Skrevet 1. juli hva er alt maset her inne om "istedenfor klær til sønnen" ? Får han ikke klær eller hva er greia?
Petrine12 Skrevet 1. juli #1789 Skrevet 1. juli Teardrop skrev (1 time siden): hva er alt maset her inne om "istedenfor klær til sønnen" ? Får han ikke klær eller hva er greia? Ho har surra ein del med kle og sko. Kjøpe billig og skal lagre til han treng det. I vår var skoa plutselig for små etter å hatt dei i 3 år. Guten er 4 år 🤷🏽♀️ Det skal vere billig og brukt. Kvalitet er mindre viktig… han er varm so han treng ikkje ullundertøy og andre varme kle ifølge ho. 5
MzMe Skrevet 2. juli #1790 Skrevet 2. juli Petrine12 skrev (7 timer siden): Ho har surra ein del med kle og sko. Kjøpe billig og skal lagre til han treng det. I vår var skoa plutselig for små etter å hatt dei i 3 år. Guten er 4 år 🤷🏽♀️ Det skal vere billig og brukt. Kvalitet er mindre viktig… han er varm so han treng ikkje ullundertøy og andre varme kle ifølge ho. De sparer på en måte i feil ende.. 4
jukkapalme Skrevet 2. juli #1792 Skrevet 2. juli Petrine12 skrev (19 timer siden): Ho har surra ein del med kle og sko. Kjøpe billig og skal lagre til han treng det. I vår var skoa plutselig for små etter å hatt dei i 3 år. Guten er 4 år 🤷🏽♀️ Det skal vere billig og brukt. Kvalitet er mindre viktig… han er varm so han treng ikkje ullundertøy og andre varme kle ifølge ho. Ja, merkelig det med å kjøpe billig for stort og lagre det. Bør heller kjøpe det han trenger der og da i riktig str. Det med skoene var veldig rart, syns jeg. Rart om han har vokst så sakte i føttene mellom 1 og 4 år. Skoene må jo ha vært gigantiske til han da hun kjøpte dem. Trenger ikke ullundertøy og andre varme klær? Tuller du? Tror ingen barn er så varme at de ikke trenger det på vinteren. Tradegy skrev (6 timer siden): Ja, da er vel pysj og tåteflaske pakket for tur Tåteflaske? Pysjen er på plass, så jeg. Håper de får en superfin tur! 1 2
Iso1 Skrevet 3. juli #1793 Skrevet 3. juli Ser ut som de er på samme båten jeg nettopp var på med jobben. Savner turen når jeg ser instaen deres nå. Håper de koser seg på tur. 1 1
garfunkel Skrevet 4. juli #1794 Skrevet 4. juli Skal det virkelig være så lett å slippe unna jobb og forpliktelser her til lands? Jeg forstår ikke hvordan det er mulig når jeg hører hvordan bekjente av meg må kjempe på for å bli trodd av NAV. Noe ferietur har ikke vært i deres tanker på flere år. Så fort tvillingene er i vei til sine ferier så forsvinner klaging på smerter og sengeliggende dager. Kan til en viss grad forstå at nedstemthet forsvinner når man skal ut på tur for å oppleve og kan glemme livet sitt der hjemme i noen dager. Det er dopaminboost å dra på ferie. Men alt det kroppslige......? Leser om folk på kvinneguiden som kvier seg for å gjøre noe som helst lystbetont utenfor husets fire vegger, i frykt for at det skal bli oppdaget og kollegaer eller NAV skal tro at de faker. Norwaytwins dokumenterer hele livet sitt. Jeg skjønner ikke 5 10
Petrine12 Skrevet 4. juli #1795 Skrevet 4. juli Ja, den tanken har vi vel alle grubla over. G har som regel mest plage med kroppen når ho har sonen… Då må ho få sove etc🤷🏽♀️ 3 8
Mardina Skrevet 4. juli #1796 Skrevet 4. juli (endret) garfunkel skrev (5 timer siden): Skal det virkelig være så lett å slippe unna jobb og forpliktelser her til lands? Jeg forstår ikke hvordan det er mulig når jeg hører hvordan bekjente av meg må kjempe på for å bli trodd av NAV. Noe ferietur har ikke vært i deres tanker på flere år. Så fort tvillingene er i vei til sine ferier så forsvinner klaging på smerter og sengeliggende dager. Kan til en viss grad forstå at nedstemthet forsvinner når man skal ut på tur for å oppleve og kan glemme livet sitt der hjemme i noen dager. Det er dopaminboost å dra på ferie. Men alt det kroppslige......? Leser om folk på kvinneguiden som kvier seg for å gjøre noe som helst lystbetont utenfor husets fire vegger, i frykt for at det skal bli oppdaget og kollegaer eller NAV skal tro at de faker. Norwaytwins dokumenterer hele livet sitt. Jeg skjønner ikke Jeg skjønner det ikke jeg heller.... Jeg reagerer også på at Nav ikke setter høyere krav til f.eks Guro. Hun har ikke vært i jobb på lenge og går stort sett bare hjemme i en trang leilighet og surrer... Hvorfor følger ikke Nav mer opp og "krever" at hun gjør mer? Selv med litt vondter, så kunne hun klart et par timer med jobb et par ganger i uken 🤔 Eller er det sånn at hun er 100% uføretrygdet? Dette er jo ting de ikke diskuterer på kanalen i særlig stor grad, så man kan jo begynne å lure 🤔 Men skulle jo tro at de begge to gjerne ville tilbake i jobb. Og hvordan får de råd til alt det de kjøper, ferier osv, om ingen av dem er i full jobb? Er det mamma-og pappa-banken som sponser mye av det kanskje? 🤔 De kan jo ikke lene seg på foreldrene sine i årevis heller.... Man skulle tro at to voksne damer på 40 var litt mer selvstendig. Men de er jo både avhengig av hverandre og tydeligvis hjelp av sine foreldre fremdeles. Og Guro har vel aldri egentlig stått helt på egne bein og bodd alene... Endret 4. juli av Mardina 1 6
Petrine12 Skrevet 4. juli #1797 Skrevet 4. juli Mardina skrev (50 minutter siden): Jeg skjønner det ikke jeg heller.... Jeg reagerer også på at Nav ikke setter høyere krav til f.eks Guro. Hun har ikke vært i jobb på lenge og går stort sett bare hjemme i en trang leilighet og surrer... Hvorfor følger ikke Nav mer opp og "krever" at hun gjør mer? Selv med litt vondter, så kunne hun klart et par timer med jobb et par ganger i uken 🤔 Eller er det sånn at hun er 100% uføretrygdet? Dette er jo ting de ikke diskuterer på kanalen i særlig stor grad, så man kan jo begynne å lure 🤔 Men skulle jo tro at de begge to gjerne ville tilbake i jobb. Og hvordan får de råd til alt det de kjøper, ferier osv, om ingen av dem er i full jobb? Er det mamma-og pappa-banken som sponser mye av det kanskje? 🤔 De kan jo ikke lene seg på foreldrene sine i årevis heller.... Man skulle tro at to voksne damer på 40 var litt mer selvstendig. Men de er jo både avhengig av hverandre og tydeligvis hjelp av sine foreldre fremdeles. Og Guro har vel aldri egentlig stått helt på egne bein og bodd alene... I dagens YouTube svarte dei begge tydelig nei på å flytte fra kvarandre. Det må/skal vere ein grunn til å arbeidsufør og kva grunn har Guro? 2
Mardina Skrevet 4. juli #1798 Skrevet 4. juli Petrine12 skrev (18 minutter siden): I dagens YouTube svarte dei begge tydelig nei på å flytte fra kvarandre. Det må/skal vere ein grunn til å arbeidsufør og kva grunn har Guro? At de ikke kommer til å flytte fra hverandre med det første, er vel ganske kjent sak etterhvert. Skulle ikke forundre meg om de to der går inn i pensjonisttilværelsen sammen også 😄 Hva slags grunner Guro har for å ikke jobbe (bortsett fra helsa og overvekten) er ikke godt å si... Latskap kanskje? Hun er vel nå blitt så komfortabel med å gå hjemme at hun ikke ser for seg å gjøre noe annet enn det 🤔 Pia har i det minste tatt mer tak og skjønner at det ikke er noe bra liv å bare gå hjemme. Skulle ønske at hun kunne påvirke søsteren sin på den måten også 🤔 Men det er vel for mye forlangt 😄 4
jukkapalme Skrevet 4. juli #1799 Skrevet 4. juli Mardina skrev (1 time siden): At de ikke kommer til å flytte fra hverandre med det første, er vel ganske kjent sak etterhvert. Skulle ikke forundre meg om de to der går inn i pensjonisttilværelsen sammen også 😄 Hva slags grunner Guro har for å ikke jobbe (bortsett fra helsa og overvekten) er ikke godt å si... Latskap kanskje? Hun er vel nå blitt så komfortabel med å gå hjemme at hun ikke ser for seg å gjøre noe annet enn det 🤔 Pia har i det minste tatt mer tak og skjønner at det ikke er noe bra liv å bare gå hjemme. Skulle ønske at hun kunne påvirke søsteren sin på den måten også 🤔 Men det er vel for mye forlangt 😄 Det ser jeg også for meg. Kanskje det kommer en dokumentar om dem ala søsken til evig tid når de blir gamle 😄 Likevel ble jeg litt overrasket da de svarte konsekvent nei på spørsmålet om å flytte fra hverandre. Hva gjør de om en av de finner seg en kjæreste? Må bo med begge h*n da om de skal bo sammen. Ang det å ikke jobbe er jeg forsiktig med å spekulere i hvorfor. Kan være ting vi ikke ser eller får vite. Det er visst vanskelig å bli ufør og man blir ikke ufør uten grunn. Sikkert noen som klarer å lure systemet, men tror neppe Guro er typen som snylter. Men håper hun kan komme ut i jobb igjen. Det hadde hun hatt godt av, tror jeg. Men det viktigste nå er at hun tar tak i helsa si. Er så rart å se gamle videoer, hun var jo en helt annen person før. Er bekymret for henne. Hun må ta tak både for egen del og for å orke å følge opp sønnen sin. Mer tak i Pia, ja. Virker som hun trives på dollarstore og jeg håper hun blir ansatt der. 2
Tradegy Skrevet 4. juli #1800 Skrevet 4. juli Tenk å bo sammen hver dag, og likevel måtte ha behov for å dele seng.. Unnskyld, men.. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå