jukkapalme Skrevet 25. juni #1761 Skrevet 25. juni Petrine12 skrev (13 minutter siden): Snille bestemor spandera hytte igjen på døtre og barnebarn 🫠 Hadde ho droppa å spandere hadde dei kanskje klart seg sjølv på tur og kjent mestringsfølelse? Ja, hun er snill Men var de ikke alene på ferietur i fjor? På den bussen de bodde i i Larvik eller hvor det var? Eller husker jeg feil? Sikkert koselig for moren å være med da. Hun har jo ingen kjæreste eller noe, tror jeg? Spesielt å henge så mye med moren sin i voksen alder, men veldig fint at de har et så godt forhold. 1
garfunkel Skrevet 25. juni #1762 Skrevet 25. juni jukkapalme skrev (2 minutter siden): Ja, hun er snill Men var de ikke alene på ferietur i fjor? På den bussen de bodde i i Larvik eller hvor det var? Eller husker jeg feil? Sikkert koselig for moren å være med da. Hun har jo ingen kjæreste eller noe, tror jeg? Spesielt å henge så mye med moren sin i voksen alder, men veldig fint at de har et så godt forhold. Nei mora var da med på bussen også hun
Petrine12 Skrevet 25. juni #1763 Skrevet 25. juni jukkapalme skrev (6 minutter siden): Ja, hun er snill Men var de ikke alene på ferietur i fjor? På den bussen de bodde i i Larvik eller hvor det var? Eller husker jeg feil? Sikkert koselig for moren å være med da. Hun har jo ingen kjæreste eller noe, tror jeg? Spesielt å henge så mye med moren sin i voksen alder, men veldig fint at de har et så godt forhold. Joa, men ho må jo betale kvar gang 🤷🏽♀️
Anonymus6 Skrevet 26. juni #1764 Skrevet 26. juni garfunkel skrev (4 timer siden): Nei mora var da med på bussen også hun De var en gang uten henne og
jukkapalme Skrevet 26. juni #1765 Skrevet 26. juni garfunkel skrev (9 timer siden): Nei mora var da med på bussen også hun De var der to ganger mener jeg bestemt, en gang alene og en gang sammen med moren. Petrine12 skrev (9 timer siden): Joa, men ho må jo betale kvar gang 🤷🏽♀️ Sant, men hun syns sikkert det bare er hyggelig å spandere. Ellers hadde hun nok ikke gjort det. Anonymus6 skrev (4 timer siden): De var en gang uten henne og Det jeg også mener. At de var alene først og sammen med henne litt senere på sommeren. Eller omvendt. 1
Anonymus6 Skrevet 26. juni #1766 Skrevet 26. juni (endret) jukkapalme skrev (7 timer siden): Det jeg også mener. At de var alene først og sammen med henne litt senere på sommeren. Eller omvendt. Stemmer, her er bilde av de sammen fra de var der:) Endret 26. juni av Anonymus6 1
Tradegy Skrevet 26. juni #1767 Skrevet 26. juni Jeg er skikkelig for gjenbruk når det kommer til solide klær, som er ment å vare. Men å investere mer i iskaffe enn klær til sønnen.. Det er merkelig. Da var Guro i gang med samtaler med kommunen. Håper hun setter seg mål og jobber å faktisk få det bedre. Initiativ og vilje, må liksom starte i eget sinn 5 1
Petrine12 Skrevet 26. juni #1768 Skrevet 26. juni Tradegy skrev (51 minutter siden): Jeg er skikkelig for gjenbruk når det kommer til solide klær, som er ment å vare. Men å investere mer i iskaffe enn klær til sønnen.. Det er merkelig. Da var Guro i gang med samtaler med kommunen. Håper hun setter seg mål og jobber å faktisk få det bedre. Initiativ og vilje, må liksom starte i eget sinn Ja, om ein tenke prosent av inntekt på mor og barn er den ganske liten på kiden 🫠 Det virka som ho ønske mest å prate/bearbeide gammalt dritt enn å sjå framover. Over 3 år i terapi burde vel ha dekka fortida. 4
Miss perfect Skrevet 27. juni #1769 Skrevet 27. juni Haha, de er så garantert her inne å leser.. bare de siste dagene så har Guro kommet igang med behandling igjen, de har bestilt miniferie som sønnen faktisk skal være m på og i dag kom det jammen meg mer kaffe oppi iskaffen 😂 6 1
jukkapalme Skrevet 27. juni #1770 Skrevet 27. juni Så lite solkrem Guro brukte. Er det noe man aldri skal spare på så er det solkremen. Gir jo ikke mye beskyttelse den lille mengden der. 1 2
Tradegy Skrevet 27. juni #1771 Skrevet 27. juni jukkapalme skrev (5 timer siden): Så lite solkrem Guro brukte. Er det noe man aldri skal spare på så er det solkremen. Gir jo ikke mye beskyttelse den lille mengden der. Husk at hun er i følge seg selv, ganske så mye mindre (Ref: klaging på størrelser)
NinaLisa Skrevet 28. juni #1772 Skrevet 28. juni jukkapalme skrev (20 timer siden): Så lite solkrem Guro brukte. Er det noe man aldri skal spare på så er det solkremen. Gir jo ikke mye beskyttelse den lille mengden der. Man skal bruke 5 ml på å smøre ansiktet. Det tilsvarer ca en teskje. En slik tube vil da rekke ti dager ved korrekt bruk en gang per dag. Guros tube holder nok til hele sommeren med hennes forbruk. 1
jukkapalme Skrevet 28. juni #1773 Skrevet 28. juni Tradegy skrev (16 timer siden): Husk at hun er i følge seg selv, ganske så mye mindre (Ref: klaging på størrelser) ja du sier noe NinaLisa skrev (1 time siden): Man skal bruke 5 ml på å smøre ansiktet. Det tilsvarer ca en teskje. En slik tube vil da rekke ti dager ved korrekt bruk en gang per dag. Guros tube holder nok til hele sommeren med hennes forbruk. Ja, jeg vet. Den mengden der holder ikke til nesa en gang. Ja, den tuben holder sikkert til langt utpå høsten med hennes forbruk. Solkrem skal man aldri være sparsom med. 1 1
Petrine12 Skrevet 28. juni #1774 Skrevet 28. juni Sorry men uten bh? Teip på bryst av den str? Kjære vene nei😳 Lese du her Guro so kjøp deg kjoler/kle du kan bruke bh/sportsbh i😳 2 2
jukkapalme Skrevet 28. juni #1775 Skrevet 28. juni Petrine12 skrev (22 minutter siden): Sorry men uten bh? Teip på bryst av den str? Kjære vene nei😳 Lese du her Guro so kjøp deg kjoler/kle du kan bruke bh/sportsbh i😳 Tenkte det samme. Reagerte litt på at hun sa at hun ikke kunne ha topp under kjolen også. Hun nevnte ikke bh en gang. Virker ikke som hun bruker det i det hele tatt, nesten. Må jo være fryktelig tungt for nakke, skuldre og rygg også, så kanskje det er med på å skape smerter i kroppen? En god bh er viktig, spesielt når man har store/tunge bryster. Er jo ikke alle som liker å gå med bh, men det må tilvennes og så er det enormt viktig med riktig str i både omkrets og cup. Ellers blir det fort ubehagelig. 3
Kvinneforkjemper1 Skrevet 28. juni #1776 Skrevet 28. juni jukkapalme skrev (På 27.6.2025 den 11.37): Så lite solkrem Guro brukte. Er det noe man aldri skal spare på så er det solkremen. Gir jo ikke mye beskyttelse den lille mengden der. hvor så dere dette?
Petrine12 Skrevet 28. juni #1777 Skrevet 28. juni jukkapalme skrev (2 timer siden): Tenkte det samme. Reagerte litt på at hun sa at hun ikke kunne ha topp under kjolen også. Hun nevnte ikke bh en gang. Virker ikke som hun bruker det i det hele tatt, nesten. Må jo være fryktelig tungt for nakke, skuldre og rygg også, så kanskje det er med på å skape smerter i kroppen? En god bh er viktig, spesielt når man har store/tunge bryster. Er jo ikke alle som liker å gå med bh, men det må tilvennes og så er det enormt viktig med riktig str i både omkrets og cup. Ellers blir det fort ubehagelig. Ja, det må vere tungt 😳 Dei har begge to tatt operasjon når dei var 18-19 for å få mindre bryst og hadde vist fått vonde arr.
lew Skrevet 28. juni #1778 Skrevet 28. juni Tror dem bruker noe sports by,ser sånn ut når Guro viser seg i singlet.308 kr for goodie boks,er penger man kunne spart til bedre sko/klær til sønnen.Det er masse produkter dem har på badet allerede. 2
Petrine12 Skrevet 28. juni #1779 Skrevet 28. juni lew skrev (7 minutter siden): Tror dem bruker noe sports by,ser sånn ut når Guro viser seg i singlet.308 kr for goodie boks,er penger man kunne spart til bedre sko/klær til sønnen.Det er masse produkter dem har på badet allerede. Men dei er smarte dissa damene! Dei laga seg firma og skrive vel av både bokser, mat på mandag og smaksprøver. Kanskje reiser og? 1
lew Skrevet 28. juni #1780 Skrevet 28. juni Petrine12 skrev (19 minutter siden): Men dei er smarte dissa damene! Dei laga seg firma og skrive vel av både bokser, mat på mandag og smaksprøver. Kanskje reiser og? Aha..Ja det gjør dem nok ja🙉Er veldig spent på denne kjolen hu skal ha på seg,var den gul å?uten rygg🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå