lew Skrevet 21. juni #1741 Skrevet 21. juni Petrine12 skrev (9 minutter siden): Ho vil sikkert på Gigabox istaden 👎 🤣
Tradegy Skrevet 22. juni #1742 Skrevet 22. juni (endret) Gøy at Guro er på Tinder. Kanskje hun blir inspirert til å få søstera si opp i ei seng også Endret 22. juni av Tradegy 2
Anonymus6 Skrevet 22. juni #1743 Skrevet 22. juni Idag i vloggen snakket Guro om hvorfor hun ikke kan dele rom med M. Enig med dere andre at det virker veldig som de leser her inne😅 4
Petrine12 Skrevet 22. juni #1744 Skrevet 22. juni Anonymus6 skrev (2 timer siden): Idag i vloggen snakket Guro om hvorfor hun ikke kan dele rom med M. Enig med dere andre at det virker veldig som de leser her inne😅 Er ho egentlig klar over at ho er ei fattig åleine mor? Redd for å vekke guten… ho må kanskje tilpasse seg han og prøve. Blir litt matt 🙄 5
lew Skrevet 22. juni #1745 Skrevet 22. juni Men blir i værtfall litt ferie på gutten og det er bra👍Så Pia måtte bytte pysjamas i dag,måtte ha den med kaffe på når hu skulle drikke kaffe🤣🙈Jeg får litt inntrykk at det er noe udefinerte diagnoser der å. 4 1
Petrine12 Skrevet 22. juni #1746 Skrevet 22. juni lew skrev (37 minutter siden): Men blir i værtfall litt ferie på gutten og det er bra👍Så Pia måtte bytte pysjamas i dag,måtte ha den med kaffe på når hu skulle drikke kaffe🤣🙈Jeg får litt inntrykk at det er noe udefinerte diagnoser der å. Blir so mykje hat av slike mistanker…. Men det lyse jo hint av Pia hvertfall
jukkapalme Skrevet 22. juni #1747 Skrevet 22. juni lew skrev (1 time siden): Men blir i værtfall litt ferie på gutten og det er bra👍Så Pia måtte bytte pysjamas i dag,måtte ha den med kaffe på når hu skulle drikke kaffe🤣🙈Jeg får litt inntrykk at det er noe udefinerte diagnoser der å. Kan hende pysjamasbyttet var mest for syns skyld da. At hun syntes det var litt kult. Men har aldri skjønt den pysjdillaen deres. Rekker jo knapt å komme inn døra før de skifter til pysj. Jeg hadde ikke orket å daffe rundt i pysj hele dagen. Finnes jo så mange behagelige klær som også er pene. Hadde følt meg som en slask om jeg skulle gått i pysj hele dagen. Blir bra med litt ferie på gutten, ja. Håper både han og de kommer til å kose seg masse 😊 3
Kvinneforkjemper1 Skrevet 22. juni #1748 Skrevet 22. juni tror dere de vasker pysjen ofte nok for det tror ikke jeg 4
Petrine12 Skrevet 22. juni #1749 Skrevet 22. juni Trur kle er blitt veldig vanskelig for dei begge to. Må heile tida selge og kjøpe nytt for vekta går berre oppover. Trur dei kjøpe store pysj for å ha noke som passa greit🤷🏽♀️ Guro bruka ofte same kle 3 daga på rad. 2
Anonymus6 Skrevet 23. juni #1750 Skrevet 23. juni De har så lite å vlogge om at Pia snakker om når hun menstruerer hver måned, og den luggen! Nevner den vel hver vlog..😂 syns det er litt morsomt 4
lew Skrevet 23. juni #1751 Skrevet 23. juni Anonymus6 skrev (5 minutter siden): De har så lite å vlogge om at Pia snakker om når hun menstruerer hver måned, og den luggen! Nevner den vel hver vlog..😂 syns det er litt morsomt Ja blitt veldig lite innhold,tømme tørketrommel ,frokost,lunsj ,middag,hente i barnehagen..Dem forteller jo bare,dem viser jo ingenting mer. 3 1
Mickan Skrevet 23. juni #1753 Skrevet 23. juni Det hadde gjort de begge to så godt å få litt mer input enn matlaging og kjøpesenter. Kanskje de også kunne ha laget avtaler med andre istedenfor å møte hverandre etter Pias jobb for så å dra hjem igjen sammen. Jeg hadde fått fnatt om jeg skulle være så tett oppi søsteren min hver dag.. Guro møtte jo en annen mor her om dagen, uten Pia. Veldig flott, håper hun prioriterer det litt videre 😀 3
Tradegy Skrevet 23. juni #1754 Skrevet 23. juni Under ene matlagingen, synes jeg hèlt tydelig at Guro hadde snusleppe Hun hadde nok ikke det, men det ble nevnt i en søndags video at de har snust og røykt litt av og på for noen år siden. Hun nevnte det i forbindelse med hva hun godtar av en partner i et forhold. Fine omgivelser Pia tusler i til jobb. Ante ikke at de bodde så sentralt til vannet 🙂 2
Måne Rampelyset Skrevet 23. juni #1755 Skrevet 23. juni Tråden er ryddet for krenkelser og brukerangrep. Måne, admin.
NinaLisa Skrevet 24. juni #1756 Skrevet 24. juni Nye kremer til ansiktet i dagens blogg. En ny favoritt selvsagt og god størrelse. En tube med solkrem på 50 ml varer i 10 dager hvis man smører med korrekt mengde en gang pr dag. Jeg synes jentene er litt knipen når de smører seg inn, så den varer sikkert hele sommeren 😅 4
*Blåbær* Skrevet 24. juni #1757 Skrevet 24. juni De snakker mye om kaffe og at de drikker kaffe, men jeg ser bare melk jeg🙈😅 3 4
lew Skrevet 24. juni #1758 Skrevet 24. juni *Blåbær* skrev (3 minutter siden): De snakker mye om kaffe og at de drikker kaffe, men jeg ser bare melk jeg🙈😅 Ja melk med sukker sirup i. 4 1
NinaLisa Skrevet 25. juni #1759 Skrevet 25. juni *Blåbær* skrev (10 timer siden): De snakker mye om kaffe og at de drikker kaffe, men jeg ser bare melk jeg🙈😅 Ja den er veldig liten den kafffemengden som er oppi🥴 5
Petrine12 Skrevet 25. juni #1760 Skrevet 25. juni Snille bestemor spandera hytte igjen på døtre og barnebarn 🫠 Hadde ho droppa å spandere hadde dei kanskje klart seg sjølv på tur og kjent mestringsfølelse? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå