Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet
Petrine12 skrev (9 minutter siden):

Ho vil sikkert på Gigabox istaden 👎

🤣 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gøy at Guro er på Tinder. Kanskje hun blir inspirert til å få søstera si opp i ei seng også  :knegg:

Endret av Tradegy
  • Liker 2
Skrevet

Idag i vloggen snakket Guro om hvorfor hun ikke kan dele rom med M.
Enig med dere andre at det virker veldig som de leser her inne😅 

• Nyttig 4
Skrevet
Anonymus6 skrev (2 timer siden):

Idag i vloggen snakket Guro om hvorfor hun ikke kan dele rom med M.
Enig med dere andre at det virker veldig som de leser her inne😅 

Er ho egentlig klar over at ho er ei fattig åleine mor? Redd for å vekke guten… ho må kanskje tilpasse seg han og prøve. Blir litt matt 🙄

• Liker 5
Skrevet

Men blir i værtfall litt ferie på gutten og det er bra👍Så Pia måtte bytte pysjamas i dag,måtte ha den med kaffe på når hu skulle drikke kaffe🤣🙈Jeg får litt inntrykk at det er noe udefinerte diagnoser der å.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
lew skrev (37 minutter siden):

Men blir i værtfall litt ferie på gutten og det er bra👍Så Pia måtte bytte pysjamas i dag,måtte ha den med kaffe på når hu skulle drikke kaffe🤣🙈Jeg får litt inntrykk at det er noe udefinerte diagnoser der å.

Blir so mykje hat av slike mistanker…. Men det lyse jo hint av Pia hvertfall 

Skrevet
lew skrev (1 time siden):

Kan hende pysjamasbyttet var mest for syns skyld da. At hun syntes det var litt kult. Men har aldri skjønt den pysjdillaen deres. Rekker jo knapt å komme inn døra før de skifter til pysj. Jeg hadde ikke orket å daffe rundt i pysj hele dagen. Finnes jo så mange behagelige klær som også er pene. Hadde følt meg som en slask om jeg skulle gått i pysj hele dagen.

Blir bra med litt ferie på gutten, ja. Håper både han og de kommer til å kose seg masse 😊 

• Liker 3
Skrevet

tror dere de vasker pysjen ofte nok for det tror ikke jeg

• Liker 4
Skrevet

Trur kle er blitt veldig vanskelig for dei begge to. Må heile tida selge og kjøpe nytt for vekta går berre oppover. Trur dei kjøpe store pysj for å ha noke som passa greit🤷🏽‍♀️ Guro bruka ofte same kle 3 daga på rad.

• Liker 2
Skrevet

De har så lite å vlogge om at Pia snakker om når hun menstruerer hver måned, og den luggen! Nevner den vel hver vlog..😂 syns det er litt morsomt

• Liker 4
Skrevet
Anonymus6 skrev (5 minutter siden):

De har så lite å vlogge om at Pia snakker om når hun menstruerer hver måned, og den luggen! Nevner den vel hver vlog..😂 syns det er litt morsomt

Ja blitt veldig lite innhold,tømme tørketrommel ,frokost,lunsj ,middag,hente i barnehagen..Dem forteller jo bare,dem viser jo ingenting mer.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Pia har fått seg klistremerker 🥹

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det hadde gjort de begge to så godt å få litt mer input enn matlaging og kjøpesenter. Kanskje de også kunne ha laget avtaler med andre istedenfor å møte hverandre etter Pias jobb for så å dra hjem igjen sammen. Jeg hadde fått fnatt om jeg skulle være så tett oppi søsteren min hver dag.. Guro møtte jo en annen mor her om dagen, uten Pia. Veldig flott, håper hun prioriterer det litt videre 😀

• Nyttig 3
Skrevet

Under ene matlagingen, synes jeg hèlt tydelig at Guro hadde snusleppe :knegg: Hun hadde nok ikke det, men det ble nevnt i en søndags video at de har snust og røykt litt av og på for noen år siden. Hun nevnte det i forbindelse med hva hun godtar av en partner i et forhold. 

Fine omgivelser Pia tusler i til jobb. Ante ikke at de bodde så sentralt til vannet 🙂

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser og brukerangrep.

Måne, admin. 

Skrevet

Nye kremer til ansiktet i dagens blogg. En ny favoritt selvsagt og god størrelse. En tube med solkrem på 50 ml varer i 10 dager hvis man smører med korrekt mengde en gang pr dag. Jeg synes jentene er litt knipen når de smører seg inn, så den varer sikkert hele sommeren 😅

• Liker 4
Skrevet

De snakker mye om kaffe og at de drikker kaffe, men jeg ser bare melk jeg🙈😅

Screenshot_20250624_185656_Instagram.thumb.jpg.8cad95ce9bc39ad3270d2cb4a7f24e95.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
*Blåbær* skrev (3 minutter siden):

Screenshot_20250624_185656_Instagram.thumb.jpg.8cad95ce9bc39ad3270d2cb4a7f24e95.jpg

Ja melk med sukker sirup i.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
*Blåbær* skrev (10 timer siden):

Ja den er veldig liten den kafffemengden som er oppi🥴

• Liker 5
Skrevet

Snille bestemor spandera hytte igjen på døtre og barnebarn 🫠 Hadde ho droppa å spandere hadde dei kanskje klart seg sjølv på tur og kjent mestringsfølelse?

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...