Janmar Skrevet 18. juni #1721 Skrevet 18. juni Mardina skrev (3 minutter siden): Og som du ser av videoen fra Norwaytwins, så kan det altså ta 2 timer. Ganske utrolig at folk ikke tror meg, når jeg gang på gang sier at det faktisk kan ta 2 timer 🤔 Jeg har aldri mistrodd deg? Jeg sier bare at da er den personen veldig treg. Har gått til en designer en gang som brukte den tiden og aldri mer. Ikke pent og veldig uprofesjonelt lagt. Ingen her som har mistrodd. Men mener bare at det ikke skal ta så lang tid.
Mardina Skrevet 18. juni #1722 Skrevet 18. juni Janmar skrev (18 minutter siden): Jeg har aldri mistrodd deg? Jeg sier bare at da er den personen veldig treg. Har gått til en designer en gang som brukte den tiden og aldri mer. Ikke pent og veldig uprofesjonelt lagt. Ingen her som har mistrodd. Men mener bare at det ikke skal ta så lang tid. Du får sjekke tid på neglesalong i din nærhet, så får du nok svar på hvor lang tid det tar. Man trenger ikke være uprofesjonell og dårlig til å legge negler, bare fordi det tar opp mot 2 timer. Jeg har vært veldig fornøyd med hun jeg har gått til og hun er nøye og gjør en god jobb. Ganske spesielt å henge seg opp i dette med tid..... 🤔
Kvinneforkjemper1 Skrevet 18. juni #1723 Skrevet 18. juni Mardina skrev (10 minutter siden): Du får sjekke tid på neglesalong i din nærhet, så får du nok svar på hvor lang tid det tar. Man trenger ikke være uprofesjonell og dårlig til å legge negler, bare fordi det tar opp mot 2 timer. Jeg har vært veldig fornøyd med hun jeg har gått til og hun er nøye og gjør en god jobb. Ganske spesielt å henge seg opp i dette med tid..... 🤔 Vil si det er du som drar den, alle andre tenker at tiden er unormalt lang, har selv sjekket neglesalonger i Oslo og de bruker 1,25 time osv. Men da er kanskje bare din negltekniker og Juliania trege i forhold da😊 2
Mardina Skrevet 18. juni #1724 Skrevet 18. juni Kvinneforkjemper1 skrev (Akkurat nå): Vil si det er du som drar den, alle andre tenker at tiden er unormalt lang, har selv sjekket neglesalonger i Oslo og de bruker 1,25 time osv. Men da er kanskje bare din negltekniker og Juliania trege i forhold da😊 Føler ikke at hun jeg går til er treig nei 😊 Og jeg drar ikke ut tiden unødvendig heller. Da hadde jeg ikke gått dit i over 1 år. Dessuten er disse negle-timene min egenpleie, så det gjør meg ingenting å sitte der i 2 timer. Poenget mitt er at det tar ikke lik tid overalt. 1
Mardina Skrevet 18. juni #1725 Skrevet 18. juni Petrine12 skrev (49 minutter siden): Guro sei base med glitter og fransk manikyr. Det ser ut som 1800 kr på prislista 💸😳 Stemme det? Nei, det koster ikke 1800,- å få lagt negler. Kan nok være at du så prisen på noe helt annet, f.eks hårbehandling.
Petrine12 Skrevet 18. juni #1726 Skrevet 18. juni Mardina skrev (50 minutter siden): Nei, det koster ikke 1800,- å få lagt negler. Kan nok være at du så prisen på noe helt annet, f.eks hårbehandling. Gelenegler / acrygelnegler fantasy franch manikyr nytt sett (3-3,5 time)1800 kr
Mardina Skrevet 18. juni #1727 Skrevet 18. juni Petrine12 skrev (6 minutter siden): Gelenegler / acrygelnegler fantasy franch manikyr nytt sett (3-3,5 time)1800 kr Da er det nok p.g.a av design på neglene. Det koster ofte ekstra.
jukkapalme Skrevet 18. juni #1728 Skrevet 18. juni Petrine12 skrev (10 minutter siden): Gelenegler / acrygelnegler fantasy franch manikyr nytt sett (3-3,5 time)1800 kr Det var dyrt. Men er nok ikke det de har tatt. Er nok vanlig gel med dekor på ene neglen.
Ville91 Skrevet 19. juni #1729 Skrevet 19. juni Hvis de på død og liv skal fortsette å bo sammen kunne de kanskje sett etter en leilighet med tre soverom. Helt sykt at P må ligge på sofaen, og har gjort det i over ett år 🥺 4 1 2
Petrine12 Skrevet 19. juni #1730 Skrevet 19. juni Ville91 skrev (4 timer siden): Hvis de på død og liv skal fortsette å bo sammen kunne de kanskje sett etter en leilighet med tre soverom. Helt sykt at P må ligge på sofaen, og har gjort det i over ett år 🥺 Men da må pappa selge og kjøpe større leil? 1 3
lew Skrevet 19. juni #1731 Skrevet 19. juni Petrine12 skrev (3 timer siden): Men da må pappa selge og kjøpe større leil? Litt rart han ikke har gjort det alt.Hadde vært bedre om han hjalp med leilighet enn bil. 2
Måne Rampelyset Skrevet 19. juni #1732 Skrevet 19. juni Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Centimeteren Skrevet 21. juni #1734 Skrevet 21. juni lew skrev (På 18.6.2025 den 16.05): Bodde kansje alene når Pia studerte i England?Dem bør spare til noe større sammen.Vis dem skal bo sammen resten av livet.Noe jeg tror kommer til skje.40 år og bodd sammen hele livet er noe spesielt.Tvillinger eller ikke.Guro prøver seg litt på tinder å,sa hu på live sending. Jeg matchet med Guro på Tinder her om dagen 😁😁 Håper det blir en date, store damer er topp. 1
lew Skrevet 21. juni #1735 Skrevet 21. juni Centimeteren skrev (5 timer siden): Jeg matchet med Guro på Tinder her om dagen 😁😁 Håper det blir en date, store damer er topp. Håper du får en date👍Husk at du får med ei ekstra på "kjøpet"🙈Fortell oss hvordan det går🤣 5
Petrine12 Skrevet 21. juni #1736 Skrevet 21. juni lew skrev (5 minutter siden): Håper du får en date👍Husk at du får med ei ekstra på "kjøpet"🙈Fortell oss hvordan det går🤣 Forsto det slik i livesendinga at Guro prata om Tinder, ikkje at ho var der og leita sjølv🤷🏽♀️
jukkapalme Skrevet 21. juni #1737 Skrevet 21. juni Centimeteren skrev (5 timer siden): Jeg matchet med Guro på Tinder her om dagen 😁😁 Håper det blir en date, store damer er topp. Er det sant eller bare tuller du? Håper det blir date. Kanskje vi får se deg i vloggene da, hehe 1
VetAlt Skrevet 21. juni #1738 Skrevet 21. juni Centimeteren skrev (5 timer siden): Jeg matchet med Guro på Tinder her om dagen 😁😁 Håper det blir en date, store damer er topp. Hun er ikke attraktiv.
lew Skrevet 21. juni #1739 Skrevet 21. juni Petrine12 skrev (1 time siden): Forsto det slik i livesendinga at Guro prata om Tinder, ikkje at ho var der og leita sjølv🤷🏽♀️ Tolket det som hun var der for gøy,men at hun ikke helt viste om hu tørr/er klar.Hadde vært gøy om hu kom seg ut på en date.
Petrine12 Skrevet 21. juni #1740 Skrevet 21. juni lew skrev (12 minutter siden): Tolket det som hun var der for gøy,men at hun ikke helt viste om hu tørr/er klar.Hadde vært gøy om hu kom seg ut på en date. Ho vil sikkert på Gigabox istaden 👎 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå