*Blåbær* Skrevet 18. juni #1701 Skrevet 18. juni Kvinneforkjemper1 skrev (1 time siden): har ikke råd til å trene men råd til å ta negler ja Kvinneforkjemper1 skrev (1 time siden): ÅTTE HUNDRE KRONER!!!!!! ifølge nettsiden til Juliania. Da er det 0 unnskyldning for treningsabonnement som koster 420kr i måneden elns. Tror ikke de har betalt for neglene, det står at det er annonse og reklame, så de har sikkert fått dem sponsa. 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 18. juni #1702 Skrevet 18. juni *Blåbær* skrev (4 minutter siden): Tror ikke de har betalt for neglene, det står at det er annonse og reklame, så de har sikkert fått dem sponsa. nei, de sa i dagens video at de betaler, men skriver annonse pga tidligere samarbeid 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 18. juni #1703 Skrevet 18. juni jukkapalme skrev (21 minutter siden): Dæven, det var dyrt! For noen prioriteringer! Hun kunne trent i to måneder for den summen der. Jeg skal ikke skryte av å være den mest fornuftige med penger, men hadde aldri betalt 800 kr for falske negler. Neglene ble jo fine, men for en pris. Er det akryl eller gelnegler? Akryl er vel dyrest, tror jeg. det er gel, det er skamdyrt. tar akrylnegler med forlengelse i oslo og de koster 600kr. så at de betaler såpass dyrt for noe som egentlig bare er fancy neglelakk er spinnvilt
jukkapalme Skrevet 18. juni #1704 Skrevet 18. juni lew skrev (10 minutter siden): Det er villt.For gode sko til gutten prioriterer hun heller ikke.Skal være billig.Noen ganger brukte også.Man kan ikke snakke om dårlig råd da,handler om at alt skal gå til henne selv.Vet sønnen fikk sko av Mormor. Ja. Helt ville prioriteringer. Hun kunne fått skikkelig gode sko til gutten for den prisen der. Og sko er vel noe man ikke bør kjøpe brukt heller, ihvertfall ikke til et barn. Ja, husker han fikk sko av mormoren. Bra det da. 3
jukkapalme Skrevet 18. juni #1705 Skrevet 18. juni Kvinneforkjemper1 skrev (4 minutter siden): det er gel, det er skamdyrt. tar akrylnegler med forlengelse i oslo og de koster 600kr. så at de betaler såpass dyrt for noe som egentlig bare er fancy neglelakk er spinnvilt Koster rundt 600 for gel på min lokale salong, så jeg. Akryl er litt dyrere. Men jeg fikser neglene mine selv. Gjør ikke så mye da, bare filer litt og lakker av og til. Ja, 800 kr er spinnvilt for litt fancy neglelakk. Syns det tok veldig lang tid og, 2 timer. Er det vanlig? Har aldri fikset negler i salong selv, men syns det hørtes veldig lenge ut.
Mardina Skrevet 18. juni #1706 Skrevet 18. juni Petrine12 skrev (1 time siden): Gud! For falske negler 😳 Det kosta vel noken kroner å få fjerna dei og💸 Billigere å få fjerna negler på salong. jukkapalme skrev (2 minutter siden): Koster rundt 600 for gel på min lokale salong, så jeg. Akryl er litt dyrere. Men jeg fikser neglene mine selv. Gjør ikke så mye da, bare filer litt og lakker av og til. Ja, 800 kr er spinnvilt for litt fancy neglelakk. Syns det tok veldig lang tid og, 2 timer. Er det vanlig? Har aldri fikset negler i salong selv, men syns det hørtes veldig lenge ut. 2 timer er ikke uvanlig tid for å få lagt negler. Det kommer helt an på hva som skal gjøres. Et helt nytt sett tar lang tid. Ikke uvanlig at jeg har sittet 2 1/2 time, når jeg skal ha nytt sett.
Kvinneforkjemper1 Skrevet 18. juni #1707 Skrevet 18. juni Mardina skrev (15 minutter siden): Billigere å få fjerna negler på salong. 2 timer er ikke uvanlig tid for å få lagt negler. Det kommer helt an på hva som skal gjøres. Et helt nytt sett tar lang tid. Ikke uvanlig at jeg har sittet 2 1/2 time, når jeg skal ha nytt sett. fjerning hos J koster 550 elns, men de tok kanskje bare påfyll dersom det er en bunnfarge man kan file ned til og fylle på ny farge over. Dette er snakk om gellakk uten forlengelse så det skal i teorien IKKE ta så lang tid. Mine akrylnegler med forlengelse og french tar like lang tid og det er mye mer arbeid.
Mardina Skrevet 18. juni #1708 Skrevet 18. juni Kvinneforkjemper1 skrev (39 minutter siden): fjerning hos J koster 550 elns, men de tok kanskje bare påfyll dersom det er en bunnfarge man kan file ned til og fylle på ny farge over. Dette er snakk om gellakk uten forlengelse så det skal i teorien IKKE ta så lang tid. Mine akrylnegler med forlengelse og french tar like lang tid og det er mye mer arbeid. Jeg har fått lagt negler i salong i over 1 år, så jeg vet hvor lang tid det tar. I hvert fall der jeg går. 2 timer er slett ikke uvanlig tidsaspekt. Kommer helt an på hva som skal gjøres. Om man skal ha nytt sett, så bør man beregne i hvert fall 2 timer. Om man bare skal ha refill, så beregner jeg i hvert fall 1 1/2 time. Jeg vet hva jeg snakker om 😄
Kvinneforkjemper1 Skrevet 18. juni #1709 Skrevet 18. juni Mardina skrev (40 minutter siden): Jeg har fått lagt negler i salong i over 1 år, så jeg vet hvor lang tid det tar. I hvert fall der jeg går. 2 timer er slett ikke uvanlig tidsaspekt. Kommer helt an på hva som skal gjøres. Om man skal ha nytt sett, så bør man beregne i hvert fall 2 timer. Om man bare skal ha refill, så beregner jeg i hvert fall 1 1/2 time. Jeg vet hva jeg snakker om 😄 det er jo simpel neglelakk, ett design på én negl, det skal ikke ta så lang tid. har tatt negler i 5 år jeg så vet hva jeg snakker om også😍
Mardina Skrevet 18. juni #1710 Skrevet 18. juni Kvinneforkjemper1 skrev (2 minutter siden): det er jo simpel neglelakk, ett design på én negl, det skal ikke ta så lang tid. har tatt negler i 5 år jeg så vet hva jeg snakker om også😍 Det er vel avhengig av hvilken salong man går til. Og selvfølgelig personen som legger negler. Så fordi du har gått å lagt negler i 5 år, så har du mye mer peiling enn meg? 😄 Jeg har da vært et god del ganger på neglesalong, så jeg vet jo selvfølgelig hvor lang tid det tar.
Kvinneforkjemper1 Skrevet 18. juni #1711 Skrevet 18. juni Mardina skrev (3 minutter siden): Det er vel avhengig av hvilken salong man går til. Og selvfølgelig personen som legger negler. Så fordi du har gått å lagt negler i 5 år, så har du mye mer peiling enn meg? 😄 Jeg har da vært et god del ganger på neglesalong, så jeg vet jo selvfølgelig hvor lang tid det tar. ingen har sagt noe om å kunne mer enn den andre, sier bare at 2 timer for litt neglelakk er litt overdrevent
Petrine12 Skrevet 18. juni #1712 Skrevet 18. juni Er det ikkje sann filing og fjerne gammalt først? Ekje det støypt nye?
garfunkel Skrevet 18. juni #1713 Skrevet 18. juni Mardina skrev (3 timer siden): Har hun noen gang bodd helt alene? Eneste gangen Guro har bodd alene i sitt liv var noen få mnd mens hun gikk på skole. Hun ville bli selvstendig sa hun. Men det gikk bare i noen mnd, endte opp med at hun sov over hos Pia (som bodde sammen med daværende kjæresten sin i samme leilighet hun bor i nå) nesten hele tida og lå på sofaen hos de. Så hun sa opp kontrakten for hun brukte ikke leiligheten uansett sov heller hos Pia + Pias eks 3 1
Petrine12 Skrevet 18. juni #1714 Skrevet 18. juni garfunkel skrev (13 minutter siden): Eneste gangen Guro har bodd alene i sitt liv var noen få mnd mens hun gikk på skole. Hun ville bli selvstendig sa hun. Men det gikk bare i noen mnd, endte opp med at hun sov over hos Pia (som bodde sammen med daværende kjæresten sin i samme leilighet hun bor i nå) nesten hele tida og lå på sofaen hos de. Så hun sa opp kontrakten for hun brukte ikke leiligheten uansett sov heller hos Pia + Pias eks Omg 🥺 2 1
Janmar Skrevet 18. juni #1715 Skrevet 18. juni Mardina skrev (2 timer siden): Billigere å få fjerna negler på salong. 2 timer er ikke uvanlig tid for å få lagt negler. Det kommer helt an på hva som skal gjøres. Et helt nytt sett tar lang tid. Ikke uvanlig at jeg har sittet 2 1/2 time, når jeg skal ha nytt sett. What?? Sitter aldri lenger enn 1 time. Selv om det er masse dekor. Så det vil jeg si er uvanlig! Da er de isåfall trege. Min negltekniker maler blomster og limer på stener. Og det tar stortsett 50-55 min
jukkapalme Skrevet 18. juni #1716 Skrevet 18. juni garfunkel skrev (17 minutter siden): Eneste gangen Guro har bodd alene i sitt liv var noen få mnd mens hun gikk på skole. Hun ville bli selvstendig sa hun. Men det gikk bare i noen mnd, endte opp med at hun sov over hos Pia (som bodde sammen med daværende kjæresten sin i samme leilighet hun bor i nå) nesten hele tida og lå på sofaen hos de. Så hun sa opp kontrakten for hun brukte ikke leiligheten uansett sov heller hos Pia + Pias eks Oi. Såpass. Kanskje litt derfor det ble slutt mellom Pia og kjæresten også da? Jeg hadde ikke orket å ha søsteren til samboeren sovende på sofaen natt etter natt. Eneste gangene Guro er borte fra Pia er når hun sitter i bilen, leverer gutten i barnehagen og de timene Pia er på jobb. 3
Mardina Skrevet 18. juni #1717 Skrevet 18. juni Kvinneforkjemper1 skrev (1 time siden): ingen har sagt noe om å kunne mer enn den andre, sier bare at 2 timer for litt neglelakk er litt overdrevent Vel, du får ta turen til den neglesalongen jeg bruker og så fortelle meg etterpå hvor lang tid det tok 😄 Jeg kan klokken og vet hvor lang tid det tar. garfunkel skrev (1 time siden): Eneste gangen Guro har bodd alene i sitt liv var noen få mnd mens hun gikk på skole. Hun ville bli selvstendig sa hun. Men det gikk bare i noen mnd, endte opp med at hun sov over hos Pia (som bodde sammen med daværende kjæresten sin i samme leilighet hun bor i nå) nesten hele tida og lå på sofaen hos de. Så hun sa opp kontrakten for hun brukte ikke leiligheten uansett sov heller hos Pia + Pias eks Skummelt at hun er så lite selvstendig 😳 😳 I en alder av 40... Janmar skrev (47 minutter siden): What?? Sitter aldri lenger enn 1 time. Selv om det er masse dekor. Så det vil jeg si er uvanlig! Da er de isåfall trege. Min negltekniker maler blomster og limer på stener. Og det tar stortsett 50-55 min Trege eller opptatt av å gjøre en skikkelig jobb. Jeg vet i hvert fall hvor lang tid det tar,siden jeg har dratt å fått fikset neglene mine på samme sted i over 1 år.
Janmar Skrevet 18. juni #1718 Skrevet 18. juni Mardina skrev (14 minutter siden): Vel, du får ta turen til den neglesalongen jeg bruker og så fortelle meg etterpå hvor lang tid det tok 😄 Jeg kan klokken og vet hvor lang tid det tar. Skummelt at hun er så lite selvstendig 😳 😳 I en alder av 40... Trege eller opptatt av å gjøre en skikkelig jobb. Jeg vet i hvert fall hvor lang tid det tar,siden jeg har dratt å fått fikset neglene mine på samme sted i over 1 år. Jeg har hatt negler i 19 år. Hatt flere oppigjennom. Og min er absolutt opptatt av å gjøre en skikkelig jobb. Det er alltid pent. Fått mye skryt. Nå har jeg gått til samme i 2 år. Men alle de jeg har hatt I mine 19 år har aldri brukt så lang tid.
Petrine12 Skrevet 18. juni #1719 Skrevet 18. juni Guro sei base med glitter og fransk manikyr. Det ser ut som 1800 kr på prislista 💸😳 Stemme det?
Mardina Skrevet 18. juni #1720 Skrevet 18. juni Janmar skrev (14 minutter siden): Jeg har hatt negler i 19 år. Hatt flere oppigjennom. Og min er absolutt opptatt av å gjøre en skikkelig jobb. Det er alltid pent. Fått mye skryt. Nå har jeg gått til samme i 2 år. Men alle de jeg har hatt I mine 19 år har aldri brukt så lang tid. Og som du ser av videoen fra Norwaytwins, så kan det altså ta 2 timer. Ganske utrolig at folk ikke tror meg, når jeg gang på gang sier at det faktisk kan ta 2 timer 🤔 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå