Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått å fundert på dette idag for jeg syns så synd på Pia.

Virker ikke som de har tenkt over at de kan bytte litt på hvem som sover på sofaen? Guro tar sofaen de ukene hun har M, sånn at hun må stå opp med sønnen sin. Da får også Pia litt bedre søvn pluss en dør å lukke så hun kan ha litt privatliv.

Pia virket i bedre form da de var i London, var nok veldig godt for henne å sove i ordentlig seng. Håper Håper Håper at Guro insisterer på å bytte litt innimellom for Pia er "snilldum" og ødelegger gjerne sin kropp for at Guro skal ha det bra.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonymus6 skrev (1 minutt siden):

Har gått å fundert på dette idag for jeg syns så synd på Pia.

Virker ikke som de har tenkt over at de kan bytte litt på hvem som sover på sofaen? Guro tar sofaen de ukene hun har M, sånn at hun må stå opp med sønnen sin. Da får også Pia litt bedre søvn pluss en dør å lukke så hun kan ha litt privatliv.

Pia virket i bedre form da de var i London, var nok veldig godt for henne å sove i ordentlig seng. Håper Håper Håper at Guro insisterer på å bytte litt innimellom for Pia er "snilldum" og ødelegger gjerne sin kropp for at Guro skal ha det bra.

Snill og snill. Ho er litt opp og ned. Ho lika nok godt få tilbake bestevenn, sjåføren sin og noken å dele utgifter med so ein kan planlegge ferie.

• Liker 1
Skrevet
Petrine12 skrev (11 timer siden):

Snill og snill. Ho er litt opp og ned. Ho lika nok godt få tilbake bestevenn, sjåføren sin og noken å dele utgifter med so ein kan planlegge ferie.

Mulig det er noe sannhet i det du sier, ja. Men fortsatt syns jeg pia er altfor snill, Guro har okkupert 2/2 soverom når hun kunne ha delt rom med sønnen eller tatt sofaen annenhver uke. Kroppen blir ødelagt av å sove på sofaen, lykke til med rygg, nakke og hofter om det blir 5 år til..🥺

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Anonymus6 skrev (8 minutter siden):

Mulig det er noe sannhet i det du sier, ja. Men fortsatt syns jeg pia er altfor snill, Guro har okkupert 2/2 soverom når hun kunne ha delt rom med sønnen eller tatt sofaen annenhver uke. Kroppen blir ødelagt av å sove på sofaen, lykke til med rygg, nakke og hofter om det blir 5 år til..🥺

Ja og vondt i kroppen har dem jo allerede.Tror ikke det blir store endringene som skjer i det hjemmet der.Guro har jo ingen planer om fremtiden virker det som.Leie prisene i dag er jo helt ville,så skjønner det kan bli vansklig komme seg ut.

• Liker 1
Skrevet
Anonymus6 skrev (2 timer siden):

Ho var jo sjukmeldt lenge pga ryggen før ho tok slankeoperasjonen🤷🏽‍♀️ Og den sofaen…. Den tåle jaggu mykje då🙃 Den må no bli bra slitt med 10 timers natt pluss dagtid. Men self privatliv er jo klart det som det er minst av for Pia. 

• Liker 1
Skrevet
lew skrev (2 timer siden):

Ja og vondt i kroppen har dem jo allerede.Tror ikke det blir store endringene som skjer i det hjemmet der.Guro har jo ingen planer om fremtiden virker det som.Leie prisene i dag er jo helt ville,så skjønner det kan bli vansklig komme seg ut.

Goggla kjapt finn Moss og der er ein del faktisk! Fin leil med to soverom til 9000-13000. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

For et monotont liv G virker til å ha til tider. Kjører bare rundt i bilen, snakker bare om vondter og sykdom. Prøver hun å få en diagnose på papiret for å unngå jobb? Man kommer ikke unna arbeidslivet bare pga at man har rast opp i vekt igjen etter en slankeoperasjon og merker at kroppen ikke har godt av det.🤦‍♀️

Jeg forstår om hun føler at hun har mislykket litt med tanke på at hun gikk fra mann og hus til å flytte inn hos søsteren sin i en liten leilighet. Livet blir jo totalt snudd på hodet spesielt med et barn inn i bildet. Det som virker så utrolig synd opp i denne situasjonen er jo at det virker som P må sette livet sitt på vent, selv om hun ikke har planer om et barn så ønsker hun seg vel en kjæreste? Hun sover jo ikke i en seng engang og hun har jo på en måte fått et foreldreansvar bare kastet på seg. Hvem trives med å bo slik?? Og G hadde vel for søren klart å spare opp nok penger i måneden til å leie en leilighet? eller er leieprisene helt HINSIDES i en MIDDELS stor by som Moss??? er nok bare G som prioriterer å kjøpe mye jall bare for ''morro''. Trist. 

Endret av Smurfii
  • Liker 4
Skrevet
Petrine12 skrev (28 minutter siden):

Goggla kjapt finn Moss og der er ein del faktisk! Fin leil med to soverom til 9000-13000

Ja, leieprisene har blitt høye overalt, spesielt i og nære byene. Men hun kan vel flytte ut av byen og litt mer landlig til, det er sikkert billigere. Hun har jo bil og det er vel ikke noe problem å kjøre inn til Moss fra litt utenfor. Har helt vondt av Pia. Ikke få sove i egen seng i eget hjem og ikke få noe alenetid nesten. Jeg hadde blitt gal av å bo sånn. 

Skrevet
jukkapalme skrev (22 minutter siden):

Ja, leieprisene har blitt høye overalt, spesielt i og nære byene. Men hun kan vel flytte ut av byen og litt mer landlig til, det er sikkert billigere. Hun har jo bil og det er vel ikke noe problem å kjøre inn til Moss fra litt utenfor. Har helt vondt av Pia. Ikke få sove i egen seng i eget hjem og ikke få noe alenetid nesten. Jeg hadde blitt gal av å bo sånn. 

Det er dyrt og leige ja, men prisane er er ganske like overalt utenom Oslo og Tromsø. Bur i ei bygd på vestlandet og det kosta like mykje her.

• Liker 1
Skrevet
Petrine12 skrev (1 time siden):

Goggla kjapt finn Moss og der er ein del faktisk! Fin leil med to soverom til 9000-13000. 

Kansje litt dyrt for hu alene.Men hu har jo heller ikke råd til trene nå,Selv om dem deler utgiftene nå.

• Liker 1
Skrevet
lew skrev (8 minutter siden):

Kansje litt dyrt for hu alene.Men hu har jo heller ikke råd til trene nå,Selv om dem deler utgiftene nå.

har ikke råd til å trene men råd til å ta negler ja

• Nyttig 6
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (Akkurat nå):

har ikke råd til å trene men råd til å ta negler ja

Ja, no burde dei kunne fortelle kva det kosta 🫢

• Nyttig 1
Skrevet
lew skrev (10 minutter siden):

Jo, men å bu er ofte det dyraste i livet 🤷🏽‍♀️ Ho kjem ikkje til å få pappa til å bla opp igjen 🤔

• Liker 1
Skrevet
Petrine12 skrev (3 minutter siden):

Ja, no burde dei kunne fortelle kva det kosta 🫢

ÅTTE HUNDRE KRONER!!!!!! ifølge nettsiden til Juliania. Da er det 0 unnskyldning for treningsabonnement som koster 420kr i måneden elns. 

• Liker 4
Skrevet
Anonymus6 skrev (På 17.6.2025 den 10.11):

Pia fikk kun 4 timer søvn fordi M våkna..

Skulle likt å se Guro ta sofaen litt snart, Pia har sovet der i over ett år. Tenk på det.

Helt enig. Men tror ikke det kommer til å skje 😊 Pia er altfor snill og er nok villig til å gjøre hva som helst for søsteren. Kan nesten virke som Pia ikke har en egen vilje 🤔 Guro sier at Pia må sove på sofaen og hun gjør det... 🤔Er det noen som burde sove mer på sofaen, så er det vel Guro. Som ikke har noe jobb å gå til. Skjønner ikke prioriteringene deres 😕

Tror neppe Guro kommer til å flytte med det første, om hun noen gang kommer til å gjøre det 🤔 Hun er grodd fast både i leiligheten og på hoften til Pia 😄 

Hun kommer aldri til å bli selvstendig om dette fortsetter 🤔 Men det er godt mulig hun ikke vil være selvstendig. Hun flyttet jo fra søsteren til eksmannen og så tilbake til søsteren igjen 🤔 Har hun noen gang bodd helt alene? 

• Liker 3
Skrevet

Bodde kansje alene når Pia studerte i England?Dem bør spare til noe større sammen.Vis dem skal bo sammen resten av livet.Noe jeg tror kommer til skje.40 år og bodd sammen hele livet er noe spesielt.Tvillinger eller ikke.Guro prøver seg litt på tinder å,sa hu på live sending.

• Liker 2
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (35 minutter siden):

ÅTTE HUNDRE KRONER!!!!!! ifølge nettsiden til Juliania. Da er det 0 unnskyldning for treningsabonnement som koster 420kr i måneden elns. 

Gud! For falske negler 😳 Det kosta vel noken kroner å få fjerna dei og💸

• Liker 2
Skrevet

Det er dyrt og leige ja, men prisane er er ganske like overalt utenom Oslo og Tromsø. Bur i ei bygd på vestlandet og det kosta like mykje her.

Jeg leide en liten leilighet i Lillestrøm frem til 2007 og kjøpte egen bolig da. Betalte 4500 kr for 20 kvadrat, så har gått opp mye siden da, selv om pengene også var mer verdt da og lønningene lavere. Synd prisene er ganske like overalt, jeg trodde det var billigere å leie litt utpå landet.

• Liker 2
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (58 minutter siden):

Dæven, det var dyrt! For noen prioriteringer! Hun kunne trent i to måneder for den summen der. Jeg skal ikke skryte av å være den mest fornuftige med penger, men hadde aldri betalt 800 kr for falske negler. Neglene ble jo fine, men for en pris. Er det akryl eller gelnegler? Akryl er vel dyrest, tror jeg. 

• Liker 2
Skrevet
jukkapalme skrev (7 minutter siden):

Dæven, det var dyrt! For noen prioriteringer! Hun kunne trent i to måneder for den summen der. Jeg skal ikke skryte av å være den mest fornuftige med penger, men hadde aldri betalt 800 kr for falske negler. Neglene ble jo fine, men for en pris. Er det akryl eller gelnegler? Akryl er vel dyrest, tror jeg. 

Det er villt.For gode sko til gutten prioriterer hun heller ikke.Skal være billig.Noen ganger brukte også.Man kan ikke snakke om dårlig råd da,handler om at alt skal gå til henne selv.Vet sønnen fikk sko av Mormor.

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...