Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentene trives med å være store, så hvorfor ikke? :) Mange som ønsker seg en stor partner også :) Det er fint.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Centimeteren skrev (4 timer siden):

Jentene trives med å være store, så hvorfor ikke? :) Mange som ønsker seg en stor partner også :) Det er fint.

Dette må være noe av det rareste jeg har lest i denne tråden 🤔 Trives med å være store? Det er da ingen fordeler med å være overvektig. Risiko for b.l.a hjerte og karsykdommer, diabetes osv synes du er helt greit? 

Jeg er selv overvektig og hater det.... Men jeg har tatt tak og har gått ned i vekt. Og fortsetter å gå ned i vekt. Guro derimot, ser ut til å ikke bry seg nevneverdig om at hun blir større og større 🤔 Og hun har en sønn å ta vare på og ta hensyn til. Hvis Guro fortsetter å gå opp i vekt, vil hun ikke være i stand til å ta vare på og gi sønnen sin det han trenger. Hun kan ikke og bør ikke lene seg på hjelp fra andre. 

Det er en god grunn til at dynamikken med å bo sammen med søsteren sin ikke er bra. Guro lærer seg ikke å bli selvstendig (med sønnen) og Pia får aldri alenetid. For å nevne noen ting. 

Har du i det hele tatt lest innleggene i denne tråden? 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

I dag var det salat og gåtur 🤷🏽‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Centimeteren skrev (10 timer siden):

Hvis de trivdes med å være store hadde de aldri tatt gastric bypass/sleeve.. 

Lurer på om Guro ville tatt ny om hun fikk muligheten. Så ei på 1000lbs sisters som fikk ny etter 7 år, men tviler på det er praksis i norge😅 operasjonen blir nok mer komplisert mtp arrvev osv..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Petrine12 skrev (1 time siden):

Ja de leser nok her inne😉

Etter det ble skrevet at de var i sååå fin form da de var i London, kom det vlogg om at G bare ville legge seg under dynen og forsvinne. Og Pia har hatt vondt i beinet og ikke fått sove.

Og etter skriving om at G aldri kommer i gang med trening kommer det video om at hun har vært ute å gått med Mikkel i 50 min😄

• Liker 1
Skrevet
Centimeteren skrev (12 timer siden):

Det tror jeg neppe. Men de sliter med å ta tak i det. Guro er i tillegg deprimert, da blir alt ekstra tungt og vanskelig. 

Anonymus6 skrev (2 timer siden):

Hvis de trivdes med å være store hadde de aldri tatt gastric bypass/sleeve.. 

Lurer på om Guro ville tatt ny om hun fikk muligheten. Så ei på 1000lbs sisters som fikk ny etter 7 år, men tviler på det er praksis i norge😅 operasjonen blir nok mer komplisert mtp arrvev osv..

Lurer jeg også på. Men vil tro det er ganske risikabelt og komplisert siden hun har vært igjennom det før. Det er jo ingen risikofri operasjon i utgangspunktet heller. Er rart å se Guro for bare noen år siden, virker som en helt annen person. Men selvfølgelig er hun like verdifull uansett størrelse. 

Petrine12 skrev (3 timer siden):

Det var bra :nikke: Gjorde meg glad å se det. De burde gå sånne turer mye oftere.

Skrevet (endret)
Centimeteren skrev (16 timer siden):

Jentene trives med å være store, så hvorfor ikke? :) 

De har vel uttalt at de ikke trivdes med å være "tynne", men jeg vet ikke hvor de mener at trivselsvekten er.

Jeg kan ikke tenke meg at den er der den ligger nå,  med alt av ekstra plager det fører med seg. 

Jeg vil anta at den er noe lavere siden de en gang faktisk tok valget om operasjon for å gå ned i vekt. 

Endret av Bingo Bongo
  • Liker 1
Skrevet

Det hjelper ingenting å bare fikse de ytre faktorene. De lever i fullstendig fornektelse og med mindre de blir fulgt tett opp av psykolog og folk med peiling på ernæring, så er de like langt.. Jeg tror ikke vi skjønner omfanget av all småspisinga som foregår bak lukkede gardiner, dessverre 💔 

De kommer til å betale med renter for å være hverandres bremseklosser i det lange løp... :sjenert:

(Det eneste jeg tror som kunne fått fart i Guro, var om exen hadde fått dame og hun hadde blitt desperat etter å skulle bevise noe. Ikke at jeg tror hun vil tilbake, men det skjer en ny oppdagelse når man blir erstattet..  ) 

Får håpe sommeren kan by på en lettere livsstil og et lysere sinn :nikke: :hoppe:

• Liker 3
Skrevet
Bingo Bongo skrev (2 timer siden):

De har vel uttalt at de ikke trivdes med å være "tynne", men jeg vet ikke hvor de mener at trivselsvekten er.

Jeg kan ikke tenke meg at den er der den ligger nå,  med alt av ekstra plager det fører med seg. 

Jeg vil anta at den er noe lavere siden de en gang faktisk tok valget om operasjon for å gå ned i vekt. 

Det er mange som angrer etter kosmetiske inngrep! Jentene gjorde det i ganske ung alder og det kan godt hende de følte seg presset til å gjøre det!

De har godt tilbake til sin opprinnelige vekt og virker å trives med det. Eg synes det er kjempeflott 😁

Skrevet
Centimeteren skrev (1 minutt siden):

Det er mange som angrer etter kosmetiske inngrep! Jentene gjorde det i ganske ung alder og det kan godt hende de følte seg presset til å gjøre det!

De har godt tilbake til sin opprinnelige vekt og virker å trives med det. Eg synes det er kjempeflott 😁

Pia var 35-36 år?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Petrine12 skrev (12 timer siden):

Pia var 35-36 år?

Husker Guro sa hun var nærme nok til og få fjernet hud,og at hun gledet seg til det.Så ble hun sammen med Petter og da føyk vekta opp igjen.Fint vis dem er fornøyde selv.Men alle helse problemene dem får er jo langt i fra bra.

• Liker 4
Skrevet

Guro vugger når hun går. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Nå har Guro kjøpt seg treningstights på tise, så kanskje det er trening i sikte nå. Håper som sagt før at hun investerer i en pt som kan veilede for å hindre skader etc.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Miss perfect skrev (52 minutter siden):

Nå har Guro kjøpt seg treningstights på tise, så kanskje det er trening i sikte nå. Håper som sagt før at hun investerer i en pt som kan veilede for å hindre skader etc.

Men gymshark 😅 Ho vimsa vekk peng på kle som ikkje vil passe hverken ho eller Pia. Ho kan desverre ikkje kjøpe kle fra alle merker😅 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

De som subber så mye rundt i butikker, skulle ønske de kunne be om hjelp så de får kjøpt ting de faktisk trives i og blir å bruke. Omtrent alt nytt de kjøper/gave til hverandre ligger på Tise til salgs noen mnd etterpå.

Gå på en sportsforretning med gode størrelser og få hjelp av de som jobber der til å finne fram tøy som er i riktig størrelse. Å trene i for trangt tøy har jeg selv og det er jo veldig plagsomt, treningen blir ødelagt av at man hele tiden må dra opp tightsen som begynner å rulle nedover og dra ned sportsbh som kryper seg oppover

Endret av garfunkel
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Hèlt fair å være uenig i måten butikker praktiserer rundt størrelsene sine. Men at Pia og Guro drar i gang en rant fordi de hèlt åpenbart må flere hopp opp i størrelsesskalaen er toppen av ansvarsfraskrivelse.. Snakk om mangel på selvinnsikt :dåne:

Endret av Tradegy
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Petrine12 skrev (21 timer siden):

Men gymshark 😅 Ho vimsa vekk peng på kle som ikkje vil passe hverken ho eller Pia. Ho kan desverre ikkje kjøpe kle fra alle merker😅 

Ok, jeg kjenner ikke til det merket. Er de veldig små i str?

Skrevet

Og klagen på tise sine str,Jeg bruker tise jeg også.Syntes det fungerer greit.Som feks merket part two er store i str,da kan man bare skrive str på kjolen og at den heller er som feks 42 i stedet for 40.Skjønnte ikke helt problemet dems jeg da🙉

• Nyttig 1
Skrevet

jeg personlig er en helt vanlig person med litt former og bruker da 42-44/XL i buksestrl, at guro trodde hun i det hele tatt var en 2XL er litt absurd i mine øyne? litt delusional kanskje🙈

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Pia fikk kun 4 timer søvn fordi M våkna..

Skulle likt å se Guro ta sofaen litt snart, Pia har sovet der i over ett år. Tenk på det.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...