Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har ikke så stor tro på at Guro kommer til å begynne å trene jeg... Jeg tror hun er altfor komfortabel med det livet hun lever nå. Ingen jobb, bor med søsteren (sånn at hun ikke får noe privatliv eller alenetid) og er tydeligvis ikke så opptatt av vekt og å spise riktig... Bruker bilen overalt hun skal.

Men det kan jo tenkes at jeg tar feil... 

Endret av Mardina
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mardina skrev (11 timer siden):

Har ikke så stor tro på at Guro kommer til å begynne å trene jeg... Jeg tror hun er altfor komfortabel med det livet hun lever nå. Ingen jobb, bor med søsteren (sånn at hun ikke får noe privatliv eller alenetid) og er tydeligvis ikke så opptatt av vekt og å spise riktig... Bruker bilen overalt hun skal.

Men det kan jo tenkes at jeg tar feil... 

dette var spot on skrevet! Tror du har helt rett! De kommer til å gro fast i den lille leiligheten…

• Liker 4
Skrevet

Hvor bor dem?? Jeg flyttet til nabobyen hadde jo vært moro å tatt en tur i nabolaget deres noen ganger i uka å se om dem gjør noe nytt. sjekke om de får opp verandamøblene eller går seg en tur.

• Liker 2
Skrevet
Centimeteren skrev (43 minutter siden):

Hvor bor dem?? Jeg flyttet til nabobyen hadde jo vært moro å tatt en tur i nabolaget deres noen ganger i uka å se om dem gjør noe nytt. sjekke om de får opp verandamøblene eller går seg en tur.

Joe Goldberg, er det deg??

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Centimeteren skrev (1 time siden):

Seriøst!? Er ikke det stalking? 😲

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Portvinpiken skrev (10 minutter siden):

Seriøst!? Er ikke det stalking? 😲

var ikke sånn ment da! jeg har sett på norway twins i 10 år og for meg blir det som å kjøre forbi skaugum eller gården til jon almaas. men jeg skjønner hva du mener

Skrevet
Centimeteren skrev (2 timer siden):

klarer ikke😂😂🤣 du hadde nok blitt skuffet. Guro gror som en potteplante i en krukke inne i den leiligheten. Pia får seg bittelitt luft de timene hun er på jobb.

• Liker 4
Skrevet
Smurfii skrev (1 time siden):

klarer ikke😂😂🤣 du hadde nok blitt skuffet. Guro gror som en potteplante i en krukke inne i den leiligheten. Pia får seg bittelitt luft de timene hun er på jobb.

Ellers er dei på butikken :)

Skrevet

Potteplante i krukke! :hoho: Nå lo jeg godt! Hun burde absolutt få seg mer luft, ja. Går nesten bare mellom leiligheten og bilen. 

• Liker 1
Skrevet

Man trenger jo ikke akkurat være noen Sherlock for å finne ut hvor de bor :knegg:  

Moss er vel nærmere Legoland enn Oslo, i areal :fnise: 

Skrevet

Dem har vel adressen uten et sted siden folk sender dem gave.

Skrevet
lew skrev (19 minutter siden):

Dem har vel adressen uten et sted siden folk sender dem gave.

de har postboks eller noe uten adresse

• Liker 1
Skrevet

de bor nære skyfitness i moss, vi snakker utsikt til to treningssentere fra verandaen. de har virkelig 0 unnskyldning, hadde de mosjonert seg litt kunne de gnafset brie med god samvittighet

• Liker 2
Skrevet
Heide olufsen skrev (18 minutter siden):

de har postboks eller noe uten adresse

De hadde lenge bostedsadressen sin under hver eneste video på YouTube - frem til de fikk postboks. Så adressen deres har aldri vært hemmelig. 

• Liker 1
Skrevet
SkinkyP skrev (5 minutter siden):

De hadde lenge bostedsadressen sin under hver eneste video på YouTube - frem til de fikk postboks. Så adressen deres har aldri vært hemmelig. 

sa aldri at den har vært hemmelig, dersom man følger med nøye og vet om gatene i moss er det svært lett å bare tilfeldigvis legge merke til, men tror ingen her har lyst til å oppgi adressen deres uansett.

• Liker 1
Skrevet

Hadde aldri hatt på meg noe som minnet meg om «sykehusklær». Og stryker de aldri klærne sine? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Smurfii skrev (44 minutter siden):

Hadde aldri hatt på meg noe som minnet meg om «sykehusklær». Og stryker de aldri klærne sine? 

De hadde fått tilsendt en klespakke fra, ironisk nok « matboksen» og Pia prøvde dem i dagens blogg. Jeg må innrømme at den rutete skjorta minnet meg mest om ei nattskjorte 🤭

• Liker 2
Skrevet

Hvem i alle dager stiller seg opp og stryker klær fra en klespakke som de skal prøve på et par minutter? 😅 Syns forsåvidt ikke det var noe likt sykehusklær🤷‍♀️

• Liker 2
Skrevet
NinaLisa skrev (37 minutter siden):

De hadde fått tilsendt en klespakke fra, ironisk nok « matboksen» og Pia prøvde dem i dagens blogg. Jeg må innrømme at den rutete skjorta minnet meg mest om ei nattskjorte 🤭

Hvorfor er det "ironisk nok"? Hvem er det?

Skrevet
Vicnord84 skrev (4 minutter siden):

Hvem i alle dager stiller seg opp og stryker klær fra en klespakke som de skal prøve på et par minutter? 😅 Syns forsåvidt ikke det var noe likt sykehusklær🤷‍♀️

Pia sa det selv og jeg er ikke uenig med henne😆 

Når den er så krøllete at den ser ut som et kreppsengetøy som har blitt dårlig stappa ned i en boks, så hadde jeg faktisk tatt meg bryet til å gå over den ja, siden det er noe jeg skulle filmet og lagt ut på det store internett for både kjente og ukjente. Tviler sterkt på at jeg er alene om det. Det er også flere ganger de har hatt på seg klær som er så krøllete at hjelpes…hjelper ikke på når håret er bustete i tillegg. 

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...