Iso1 Skrevet 1. juni #1581 Skrevet 1. juni Orly skrev (6 timer siden): Så tråden skal bare være et ekkokammer altså ? Vel det er ikke sånn det fungerer At voksne folk føler de kan sitte anonymt på nett og mobbe andre er helt sykt. Håper jeg ikke kjenner dem. 4 1
Smurfii Skrevet 1. juni #1582 Skrevet 1. juni SkinkyP skrev (12 timer siden): I hvilken vlogg sitter Guro og grafser på en Brie i sofaen? 8:25!😉 1
Miss perfect Skrevet 1. juni #1583 Skrevet 1. juni Orly skrev (12 timer siden): Så tråden skal bare være et ekkokammer altså ? Vel det er ikke sånn det fungerer Det har jeg aldri sagt. Her kan det diskuteres fra alle sider for å si det sånn.. men, hvis det er en av de jævligste trådene du opplever her inne så forstår jeg ikke helt HVORFOR du er her.. det meste som diskuteres her er et resultat av at damene selv legger ut vlogg om livet sitt hver eneste jævla dag. Admin er ganske hyppig her inne å sletter også, så jeg skjønner ikke helt hva som er så galt med det som får stå her. 5
Petrine12 Skrevet 1. juni #1584 Skrevet 1. juni Mor på legevakta igjen 🥺 Spent på om det blir noke av kielferga. Stakkars dame. 1
jukkapalme Skrevet 1. juni #1585 Skrevet 1. juni Petrine12 skrev (6 minutter siden): Mor på legevakta igjen 🥺 Spent på om det blir noke av kielferga. Stakkars dame. Å nei, så skummelt! ikke sett dagens vlogg enda. Håper ikke det er noe alvorlig 🤞 Er ikke Kielturen i juli? Eller husker jeg feil?
Tradegy Skrevet 1. juni #1586 Skrevet 1. juni (endret) Var heldigvis ikke alvorlig nok til innleggelse 💝. God bedring til MN🎉 Så mini hadde fått hoppeball. Jammen godt de har så god plass Endret 1. juni av Tradegy 2
lew Skrevet 1. juni #1587 Skrevet 1. juni jukkapalme skrev (19 minutter siden): Å nei, så skummelt! ikke sett dagens vlogg enda. Håper ikke det er noe alvorlig 🤞 Er ikke Kielturen i juli? Eller husker jeg feil? Kiel i juli ja,2 juli skal dem reise
lew Skrevet 1. juni #1588 Skrevet 1. juni Har lagt merke til at moren har sett litt sliten/blek ut i det siste.Håper alt går bra🥰 1 1
Petrine12 Skrevet 1. juni #1589 Skrevet 1. juni Å det var juli! Trudde det var juni eg. Første gangen var det mistanke om tarmslyng so det var nok smerter i magen. Skummelt når det kjem tilbake gang på gang. Håpa ho har fått full sjekk. 1 1
Orly Skrevet 1. juni #1590 Skrevet 1. juni Miss perfect skrev (2 timer siden): Det har jeg aldri sagt. Her kan det diskuteres fra alle sider for å si det sånn.. men, hvis det er en av de jævligste trådene du opplever her inne så forstår jeg ikke helt HVORFOR du er her.. det meste som diskuteres her er et resultat av at damene selv legger ut vlogg om livet sitt hver eneste jævla dag. Admin er ganske hyppig her inne å sletter også, så jeg skjønner ikke helt hva som er så galt med det som får stå her. For å protestere på all dritten som skrives , mye spekulasjoner blant annet. Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor man følger noen man kun snakker dritt om og løper inn på kg for å skrive om 3 1
Tradegy Skrevet 1. juni #1591 Skrevet 1. juni Ganske sprøtt at man har såpass innsikt i helsa til MN. Håper det er info som hun har sagt selv ❤️🩹 2
MzMe Skrevet 2. juni #1592 Skrevet 2. juni Petrine12 skrev (På 31.5.2025 den 20.59): Er elsker ein uteplass for homofile og lesbisk? Det er en skeiv nattklubb 🙂 «Elsker har alltid vært og skal være et skeivt sted. Et sted hvor vi som bryter med normer for kjønn og seksualitet kan være oss selv helt og fullt. Som alliert og venn er du velkommen, men: Elsker er IKKE et sted for heterosafari. Som streit er du gjest hos oss. Vi aksepterer ikke rasisme, transfobi, bifobi, homofobi, sexisme eller xenofobi. Dersom du opplever noe ubehagelig fra andre gjester ønsker vi at du gir beskjed til våre ansatte og vakter.» 2
Petrine12 Skrevet 2. juni #1593 Skrevet 2. juni MzMe skrev (2 timer siden): Det er en skeiv nattklubb 🙂 «Elsker har alltid vært og skal være et skeivt sted. Et sted hvor vi som bryter med normer for kjønn og seksualitet kan være oss selv helt og fullt. Som alliert og venn er du velkommen, men: Elsker er IKKE et sted for heterosafari. Som streit er du gjest hos oss. Vi aksepterer ikke rasisme, transfobi, bifobi, homofobi, sexisme eller xenofobi. Dersom du opplever noe ubehagelig fra andre gjester ønsker vi at du gir beskjed til våre ansatte og vakter.» Ahh stilig! Trist p ikkje vil stikke innom.
Kvinneforkjemper1 Skrevet 2. juni #1594 Skrevet 2. juni hvor kom dette om elsker fra, har de snakket om det i en video?
Petrine12 Skrevet 2. juni #1595 Skrevet 2. juni Kvinneforkjemper1 skrev (1 time siden): hvor kom dette om elsker fra, har de snakket om det i en video? Var ei som kommenterte at P burde tatt seg ein tur. P sa nei 1
jukkapalme Skrevet 2. juni #1596 Skrevet 2. juni Petrine12 skrev (1 time siden): Var ei som kommenterte at P burde tatt seg ein tur. P sa nei Tror ikke Pia er typen som drar på nattklubb. Er ikke det selv heller, så skjønner godt at hun ikke vil. Vet ikke om hun har noen skeive eller bi venner hun kunne dratt sammen med om hun hadde lyst heller? 1
Centimeteren Skrevet 3. juni #1598 Skrevet 3. juni Kvinneforkjemper1 skrev (21 timer siden): håper de finner kjærligheten en dag🥹 Ja jeg tenker på Pia som aldri har hatt kjæreste... Jeg håper hun finner lykke en dag og får oppleve kjærlighet og intimitet 1
lew Skrevet 3. juni #1599 Skrevet 3. juni Centimeteren skrev (12 minutter siden): Ja jeg tenker på Pia som aldri har hatt kjæreste... Jeg håper hun finner lykke en dag og får oppleve kjærlighet og intimitet Pia har hatt kjæreste,men mange år siden.Han var fra Hurum.
Petrine12 Skrevet 3. juni #1600 Skrevet 3. juni Centimeteren skrev (1 time siden): Ja jeg tenker på Pia som aldri har hatt kjæreste... Jeg håper hun finner lykke en dag og får oppleve kjærlighet og intimitet Ho har faktisk hatt ein Snakka om han til tider enda🤷🏽♀️ Men ho var 18 trur eg? Altso veldig lenge sia…. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå