Anonymus6 Skrevet lørdag kl 09:39 #1561 Skrevet lørdag kl 09:39 Tradegy skrev (3 timer siden): Hei PiGu Tror du at jeg er Pia og Guro? Skjønte ikke helt
Orly Skrevet lørdag kl 09:43 #1562 Skrevet lørdag kl 09:43 Portvinpiken skrev (8 timer siden): Gud hjelpe meg. Jeg har bare leste noen av de siste sidene i denne tråden, og hadde jeg være en av tvillingene ville ikke jeg ha lest her inne i hvert fall. Det bare spys jo ut negativitet og besserwisserhet 😲 Jepp , en av de styggeste trådene på rampelyset. 5 1
Orly Skrevet lørdag kl 09:43 #1563 Skrevet lørdag kl 09:43 Smurfii skrev (2 timer siden): besserwisserhet? Folk her inne snakker bare fakta! Nei så absolutt ikke 1
Smurfii Skrevet lørdag kl 09:52 #1564 Skrevet lørdag kl 09:52 Orly skrev (7 minutter siden): Nei så absolutt ikke så de fronter ikke et usunt bilde når det kommer til mat og kropp? De er ikke overvektige? De kjøper ikke mye dill og dall å fyller opp den lille leiligheten sin? Og de viser hverdagen sin og har valgt å være offentlige, og dette er et diskusjonsforum. 6 1
Mardina Skrevet lørdag kl 10:01 #1565 Skrevet lørdag kl 10:01 Smurfii skrev (8 minutter siden): så de fronter ikke et usunt bilde når det kommer til mat og kropp? De er ikke overvektige? De kjøper ikke mye dill og dall å fyller opp den lille leiligheten sin? Og de viser hverdagen sin og har valgt å være offentlige, og dette er et diskusjonsforum. Dette! ☝️ Kunne ikke sagt det bedre selv 😊 3
Mardina Skrevet lørdag kl 10:02 #1566 Skrevet lørdag kl 10:02 Orly skrev (18 minutter siden): Nei så absolutt ikke Du kan umulig ha sett noe særlig på Norwaytwins 🤔 2
Orly Skrevet lørdag kl 12:12 #1567 Skrevet lørdag kl 12:12 Mardina skrev (2 timer siden): Du kan umulig ha sett noe særlig på Norwaytwins 🤔 Fordi jeg ikke er enig i alt som skrives her er fakta? Det spekuleres svært mye men det kommer dere aldri til å innrlmme 1
Orly Skrevet lørdag kl 12:12 #1568 Skrevet lørdag kl 12:12 Anonymus6 skrev (2 timer siden): Tror du at jeg er Pia og Guro? Skjønte ikke helt Alle som ikke bare skriver negativt, beskyldes for å være tvillingene eller i kretsen deres 2
Mardina Skrevet lørdag kl 12:38 #1569 Skrevet lørdag kl 12:38 Orly skrev (20 minutter siden): Fordi jeg ikke er enig i alt som skrives her er fakta? Det spekuleres svært mye men det kommer dere aldri til å innrlmme Hva er det "vi" skal innrømme da? De fleste av kommentarene i denne tråden konstaterer det som er fakta. Les innlegget til Smurfii et par ganger du, så skjønner du nok mer av det som skrives i denne tråden. Dette er et diskusjonsforum, tråden er om Norwaytwins og jentene eksponerer seg selv i SoMe. Da kan man ikke forvente at folk skal la være å diskutere det de driver med. Har du i det hele tatt sett noe av det Norwaytwins har lagt ut i SoMe? 4
Orly Skrevet lørdag kl 12:50 #1570 Skrevet lørdag kl 12:50 Petrine12 skrev (På 27.5.2025 den 16.50): G sov på sofaen for p måtte få sove lenge før bruddet og. Ho var med P og mor heile tida siste mnd før ho sa det var slutt. Eg tippa han kom med noken krav ho ikkje likte🤷🏽♀️ Zidji skrev (På 27.5.2025 den 8.44): Pia er nok litt lei av hele bosituasjonen etc selv om hun ikke vil innrømme det. Lett for å komme med litt uskyldige småstikk til Guro da som har det mer komfortabelt med sitt eget rom og daffe tilværelse Petrine12 skrev (På 22.5.2025 den 19.23): Hadde Pia fremdeles budd åleine hadde ho kanskje holdt vekta si. At G flytta inn var veldig negativt for P si helse 😔 muzeztille skrev (På 22.5.2025 den 20.33): Hei! Første gang jeg kommenterer i denne tråden her, men jeg må si at jeg er enig med mye av det dere skriver. Har fulgt jentene i flere år nå, og må innrømme at det er trist å se på dem nå. Det er spesielt trist å se åssen G har forandret seg etter fødsel og etter samlivsbruddet. Selv har jeg vært klinisk deprimert i en periode tidligere, og det livet de lever nå minner meg veldig om det livet jeg hadde da jeg var på mitt sykeste. Jeg mener det er tydelig å se at de begge sliter psykisk, G mer enn P virker det som.. Føler empatien min for situasjonen deres har forsvunnet da ingen av dem virker å ta i et tak for å forbedre situasjonen deres. Vet at de begge har slitt og sliter mye fysisk sett og, P med beina sina og G med smerter i kroppen, men å sitte inne hele dagen kan vel ikke ha noen positiv effekt på smertene de sliter med? Forresten, hyggelig å endelig kunne ha noen å diskutere NT med - min mor er lei av å høre om dem lol. Håper alle har en fin torsdag! ❤️ Petrine12 skrev (På 22.5.2025 den 22.00): På primark kjøpte P 2xl 🥺 Det må vere so vondt kjøpe slike str igjen😔 2
Orly Skrevet lørdag kl 12:51 #1571 Skrevet lørdag kl 12:51 Ja alt er virkelig fakta i denne tråden her og ingen spekulerer🙄 5
garfunkel Skrevet lørdag kl 13:07 #1572 Skrevet lørdag kl 13:07 Orly skrev (12 minutter siden): Ja alt er virkelig fakta i denne tråden her og ingen spekulerer🙄 Du bidrar selv til at de havner på topplisten på Rampelys ved å poste innlegg på innlegg her. Om du mener denne tråden er for drøy så råder jeg deg til å kontakte admin sånn at de tar en helhetlig vurdering på om tråden skal stenges permanent 👍 1
Orly Skrevet lørdag kl 13:37 #1573 Skrevet lørdag kl 13:37 (endret) garfunkel skrev (31 minutter siden): Du bidrar selv til at de havner på topplisten på Rampelys ved å poste innlegg på innlegg her. Om du mener denne tråden er for drøy så råder jeg deg til å kontakte admin sånn at de tar en helhetlig vurdering på om tråden skal stenges permanent 👍 Ja jøss det er nok mine ytterst få innlegg i løpet av en mnd som gjør det. At tråden er her , betyr ikke at man ikke kan si fra når det spekuleres, det betyr heller ikke at det ikke rapporteres 🤦🏻♀️ Endret lørdag kl 13:39 av Orly 4
Iso1 Skrevet lørdag kl 14:29 #1574 Skrevet lørdag kl 14:29 Orly skrev (2 timer siden): Alle som ikke bare skriver negativt, beskyldes for å være tvillingene eller i kretsen deres Ble beskyldt her om dagen jeg og… er man ikke negativ til det de gjør er man dem rett og slett. Helt sykt egentlig. 2
Iso1 Skrevet lørdag kl 14:32 #1575 Skrevet lørdag kl 14:32 Smurfii skrev (4 timer siden): så de fronter ikke et usunt bilde når det kommer til mat og kropp? De er ikke overvektige? De kjøper ikke mye dill og dall å fyller opp den lille leiligheten sin? Og de viser hverdagen sin og har valgt å være offentlige, og dette er et diskusjonsforum. Men hva så om de gjør det?! Har vel ikke noe å si for oss andre hva de gjør med sine liv? Andres matvalg er ikke ditt eller mitt matvalg, bare la det være med det. Kommentere andres matvalg er bare unødvendig, opplever det selv på jobb innimellom og det gir ikke motivasjon til å endre på det for å si det sånn. 4
Tradegy Skrevet lørdag kl 16:44 #1576 Skrevet lørdag kl 16:44 Anonymus6 skrev (7 timer siden): Tror du at jeg er Pia og Guro? Skjønte ikke helt Nei, kun ironisk ment.
Miss perfect Skrevet lørdag kl 18:03 #1577 Skrevet lørdag kl 18:03 Orly skrev (8 timer siden): Jepp , en av de styggeste trådene på rampelyset. Hvis det plager deg/ dere sånn, hvorfor ikke bare scrolle videre? Det er lov det altså 😊 3
Petrine12 Skrevet lørdag kl 18:59 #1578 Skrevet lørdag kl 18:59 Er elsker ein uteplass for homofile og lesbisk? 2
SkinkyP Skrevet lørdag kl 20:39 #1579 Skrevet lørdag kl 20:39 Kvinneforkjemper1 skrev (På 29.5.2025 den 18.56): i teorien ja, men det kommer nok bare til å bety 4 middager om dagen! synes også det er ganske krise når guro bare sitter på sofaen med en brie ost i hånda og gnafser av den, virker ikke særlig livsstilsendret da🫣 I hvilken vlogg sitter Guro og grafser på en Brie i sofaen?
Orly Skrevet lørdag kl 20:46 #1580 Skrevet lørdag kl 20:46 Miss perfect skrev (2 timer siden): Hvis det plager deg/ dere sånn, hvorfor ikke bare scrolle videre? Det er lov det altså 😊 Så tråden skal bare være et ekkokammer altså ? Vel det er ikke sånn det fungerer 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå