Gå til innhold

Norwaytwins

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
lew skrev (2 timer siden):

Mat må man ha så absolutt,men det er mye nudler til kveldsmat.Man blir fort stor om man små spiser brie.Syntes dem kjøper veldig lite frukt og grønt.En kollega av meg sa for holde vekta og ikke fyse så spiser hun 8 om dagen og ikke 5 som er anbefalt.

Ja, de spiser veldig mye nudler. Med sikkert ganske stor middag i tillegg, selv om vi ikke ser så store porsjoner og nudler til kvelds blir det jo som 2 middager. Bortsett fra at nudlene ikke metter noen ting. Brie, ja, den hadde jeg glemt. Den er innmari god den på tube, men er forsiktig med den. De burde bevege seg mye mer. Guro tar jo bilen over alt, skjønner ikke at hun tør mtp helsa. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 2
Skrevet

Ja syntes det er ille spesielt når det er barn med i bildet.Bare trist.

• Liker 1
Skrevet

Mener på Guro har snakket mer om proteiner i det siste så jeg har den oppfatningen at hun har begynt å hvertfall tenke på å begynne å gå ned litt i vekt osv. 

Hvis det er tilfelle så håper jeg at de tar det som en livsstilsendring de kan holde, små steg. De har jo allerede lært at å kun være i kaloriunderskudd så, så lenge ikke funker i lengden. Det må være vondt for Guro å se tilbake på vloggene fra da hun var slank, hun var ett helt annet menneske med masse sjarm pg humor:( (Tenk om M hadde den mammaen!) Husker de reagerte på ett klipp en gang også sa Guro noe om at hun ikke så god ut eller frisk ut eller noe lignende, men der er jeg ikke enig. 

• Liker 3
Skrevet
Petrine12 skrev (7 timer siden):

I dagens vlog prata G berre om mat. Bruke opp matlageret og handla meir i juni.. lyst prøve oppskrift og bla bla

Det er da ikke negativt å bruke opp det man har i skuffer og skap. En fin måte å rydde opp på. Og det trenger jo disse damene å gjøre 😊

• Liker 2
Skrevet
Mardina skrev (7 minutter siden):

Det er da ikke negativt å bruke opp det man har i skuffer og skap. En fin måte å rydde opp på. Og det trenger jo disse damene å gjøre 😊

i teorien ja, men det kommer nok bare til å bety 4 middager om dagen! synes også det er ganske krise når guro bare sitter på sofaen med en brie ost i hånda og gnafser av den, virker ikke særlig livsstilsendret da🫣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (37 minutter siden):

i teorien ja, men det kommer nok bare til å bety 4 middager om dagen! synes også det er ganske krise når guro bare sitter på sofaen med en brie ost i hånda og gnafser av den, virker ikke særlig livsstilsendret da🫣

Ja, det er krise at Guro ikke ser ut til å forstå at hun er farlig overvektig 😳 Tør nesten ikke tenke på hvordan det kommer til å gå, om hun fortsetter i samme spor 😳 😥

• Liker 3
Skrevet

Bør slutte kjøpe nudler i big size pakker.Guro var veldig fin når hun var tynn og var mer livlig.Hun sa også at hun hadde drømmer om bo i utlandet og hoppe fallskjerm siden hun hadde klart gå ned til maks vekt.Var på Bucket lista hennes.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Tror dere Twinsa leser her inne?

Endret av Anonymus6
  • Liker 1
Skrevet
Anonymus6 skrev (46 minutter siden):

de sier nei men jeg tenker ja

• Liker 2
Skrevet

de har så masse taste tests og dumme challenges som byr på ufattelig mye kalorier, dette kommer til å ende svært dårlig for guro om det ikke blir skjerpings snart

• Liker 5
Skrevet
Anonymus6 skrev (2 timer siden):

jeg tror de har noen de kjenner personlig som er her inne å følger med. Har sett noen profiler hvor det bare lyser at de kjenner de personlig og som skal forsvare alt de tar for seg. Jeg husker at spesielt Guro for noen år siden brukte veldig mye tid av vloggene på å fyre seg opp på grunn av en enkel kommentar i kommentarfeltet. Hun virker til å ta seg ekstremt nær av den minste ting, så jeg tror hun hadde brukt enormt med tid og energi på å forsvare seg i vloggene om hun hadde vært her inne å lest.

• Liker 3
Skrevet

Passet bra å nevne annonsegreiene i favorittvideoen ja.. ellers hører man ikke et kvekk om det. Når er det man ser de bruke de omtrent hundre variantene de har av happyflops feks? Aldri. Jeg synes dette er så drøyt. Og ja, de er garantert her inne å leser. 

• Liker 2
Skrevet
Kvinneforkjemper1 skrev (1 time siden):

de har så masse taste tests og dumme challenges som byr på ufattelig mye kalorier, dette kommer til å ende svært dårlig for guro om det ikke blir skjerpings snart

Huff, ja. De må skjerpe seg. Jeg syns smakstester er gøy å se på skal jeg innrømme, men er ikke bra for dem å spise så mye snacks. Tror de har sagt før at de gir bort mye av det, men vet ikke om jeg tror på det… Er ikke bra for Pia at Guro bor der, hun både går mindre og spiser mer snacks, nudler osv. Har jo sklidd helt ut. Hun som var så flink til å gå turer før. Syns det er trist å se. Særlig Guro, hun har jo doblet størrelsen sin på få år. Føler meg slem og fæl som skriver dette, men jeg er oppriktig bekymret for henne. Og de brystsmertene i fjor, det var virkelig skremmende. Hun burde fått seg en vekker og tatt tak da. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg tror dem eller noen tipser dem om hva som står her,for plutselig sa Guro at håret hennes var slitt og burde klippes.Jeg hadde akkurat skrivd her da at jeg får fnatt av se på det slitte bustete håret.

• Liker 2
Skrevet (endret)
lew skrev (På 25.5.2025 den 19.46):

Værstefall død.Dem har masse tid og trene på,så skjønner ikke at det ikke bare er hoppe i det når man kan.Dem går bare hjemme og filmer lite.Derfor tror jeg nok P kansje ikke trener så mye mer.

Hun legger lista for høyt. Hun skal absolutt starte treninga på et treningssenter og eksponere seg for masse folk til tross for at hun sier hun har dårlig selvtillit. Tror jeg ville begynt mildere ved å gå litt korte turer i nærområdet til å begynne med og marka. 

Nei, det skal foregå på treningssenter. Men ikke april, for da hadde hun ikke råd. Utsettes en mnd, men da var det London som gjaldt så hun skulle vente til etter det. Nå vet jeg ikke hva det er som hindrer henne fra å begynne. Men mulig hun er blakk igjen?

Endret av garfunkel
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet

Skal dei ha ein sjans må dei forandre mat på mandag.Tømme huset for usunt og satse ilag på sunnare mat. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er masse bra trening å se på YouTube.Jeg har trent masse hjemme i stua etter ting fra YouTube.Liker heller ikke gå på treningssenter.Man kan fint begynne hjemme 

• Liker 2
Skrevet

Gud hjelpe meg. Jeg har bare leste noen av de siste sidene i denne tråden, og hadde jeg være en av tvillingene ville ikke jeg ha lest her inne i hvert fall. Det bare spys jo ut negativitet og besserwisserhet 😲

• Nyttig 3
Skrevet (endret)
Anonymus6 skrev (21 timer siden):

Hei PiGu :fnise: 

Endret av Tradegy
Skrevet
Portvinpiken skrev (6 timer siden):

Gud hjelpe meg. Jeg har bare leste noen av de siste sidene i denne tråden, og hadde jeg være en av tvillingene ville ikke jeg ha lest her inne i hvert fall. Det bare spys jo ut negativitet og besserwisserhet 😲

besserwisserhet? Folk her inne snakker bare fakta! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...